Splinter Cell: Conviction został przebudowany dzięki… Assassin´s Creed

W wywiadzie dla serwisu Eurogamer producent Andreane Meunier wyjawił pewne fakty dotyczące opóźnienia Conviction. Bardzo ciekawe.
„Rzeczywiście czuliśmy, że gra nie została dobrze przyjęta [na imprezie UbiDays] i podniosło się trochę głósów krytyki, według których popełniliśmy kilka błędów projektując rozgrywkę w taki, a nie inny sposób. Chcieliśmy wrócić do pracy nad głównym gameplayem, ale pojawił się problem czasu. Na szczęście zobaczyliśmy, jaki sukces osiągnął Assassin’s Creed i Ubisoft podjął decyzję, dzięki której mogliśmy zaczą od początku. Powiedzieli nam: <słuchajcie chłopcy, macie tyle czasu, ile potrzebujecie, by zrobić tą grę. Mamy już coś, co zapewni nam pieniądze na przyszły rok, więc nic się nie stanie jeśli przesuniemy premierę. Nie ma sensu wydawać produkcji, która nie jest dobra, więc weźcie tyle czasu, by ją porządnie zrobić>” – wyjaśnia Meunier. „To uwolniło nas od ciążącej presji i pozwoliło na przebudowę podstawowych założeń rozgrywki” – dodaje.
Co najważniejsze, poskutkowało. Choć Splinter Cell: Conviction został ponownie nieznacznie opóźniony, już teraz prezentuje się bardzo dobrze i ma szansę na nowo przywrócić blask przygodom Sama Fishera, utracony przy okazji Double Agent.
Czytaj dalej
16 odpowiedzi do “Splinter Cell: Conviction został przebudowany dzięki… Assassin´s Creed”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czyli innymi słowy lepsza gra ponowne przesunięcie jak na to fani?
Pożyjemy zobaczymy po Double Agent mi się odechciało grać :/
Czyli „ulepszają”gre skutkie czasu do premiery jak na to fani?
Dla mnie ostatnim dobrym SC był Pandora Tommorow, a każda kolejna część to kaszanka.
Co wy macie do double agent ;/ To była również dobra gra, tylko trudniejsza.Mi tam się wszystkie części podobały.
Całe szczęście, że to przerobili. Jak zobaczyłem gameplay starego Conviction to myślałem, że ta gra nie odzyska już dawnej formy. Ostatni dobry Splinter Cell to Chaos Theory.
Poprawcie literówkę w drugim wersie cytowanej wypowiedzi (co to znaczy głós? 😛 ), no i ten błąd w 6 – powinno być „tę grę” a nie „tą” – newsy powinny trzymać równie wysoki poziom, co czasopismo, pozdrawia
Bluegardo – fani będa psioczyć że późno. Ale mogliby dostać kaszankę, to psioczyliby że gra słaba. Fani są Źli.
Moim zdaniem dobrze zrobili że zaczęli robić tą grę od nowa, teraz wygląda lepiej:)
nooo!!! i tak ma byc! „macie tyle czasu ile potrzeba.” a nie jakies „szybciej bo nie wyrobimy! olejce optymalizacje tego gta4 i dokonczcie reszte!”……
Też właśnie nie wiem co wszyscy mają do SC DA dla mnie był dobrą grą zbieranie odcisków palców oraz innych danych i jednocześnie wykonując misje dla tych złych, dla mnie to był niezła zabawa
A ja właśnie gram w Chaos Theory genialna gra 🙂
Rimon dla niektorych to wlasnie jest za trudne xDD|Robienie misjii na 2 fronty.|Ja czekam na conviction i czekam . . .
Przeszedłem 3 pierwsze części i zaliczam tą serię do jednej z moich ulubionych. Eliminacja wrogów po cichu( albo jeszcze lepiej wcale), ciekawa fabuła i niebanalne misje to coś co uwielbiam. Na Conviction czekam po ukończeniu 3, a DA zalicz
ę jak dadzą ją w Kolekcji Klasyki
Ja wiem że polska trudna języka, a angielskiego nikt nie zna, ale bez przesady. „Weźcie tyle czasu”?