17.12.2009
Często komentowane 14 Komentarze

Split/Second – data premiery i nowy trailer [WIDEO]

Split/Second – data premiery i nowy trailer [WIDEO]
Maj zapowiada się gorąco i... szybko. Wtedy właśnie pojawi się gra Split/Second, zwariowana ścigałka od studia Black Rock. Mamy nowy trailer!

Zwiastun ze Split/Second prezentuje fragmenty rozgrywki z trasy w dokach. Jest iście wybuchowo!

14 odpowiedzi do “Split/Second – data premiery i nowy trailer [WIDEO]”

  1. Maj zapowiada się naprawdę gorąco. I to nie tylko dlatego, że lato będzie dawało o sobie znać. W maju pojawi się Split/Second, zwariowana ścigałka od studia Black Rock, o czym właśnie poinformował Disney, publikując przy okazji nowy trailer.

  2. Trailer fajny, ciekawe, czy taka będzie gra…. Przekonamy się już wkrótce…. Byle dotrwać do maja 2010….

  3. samochody przypomniały mi starąścigałkę, dołączoną zresztąpewnoego razu do CDA – Motorhead. Ale rozgrywka dynamiczna:) Oby był multi – będzie ciekawie!

  4. Actual gameplay. Ja chętnie kupię dla samego multiplayera.

  5. Must Have? Sam nie wiem. Pomyślę bo ten tytuł wygląda nad wyraz interesująco.

  6. zapowiada się ciekawie.ciekawe ile bedzie kosztować

  7. Wybuchy fajowe ale ten Disney na początku zniechęca…

  8. Interesująco? Owszem. Ale puki co, nie jestem specjalnie przekonany do tej gry. Trzeba im wypuścić prawdziwy, normalny gameplay z jednego całego wyścigu.

  9. A ja się ciesze że dopiero w maju bo w kwietniu komp z nowym radeonem na pokładzie …

  10. niech ktoś mi lepiej powie do czego służyć będzie to dziwne kółko pod samochodem…|i już sobie wyobrażam, jak gra się będzie ciąć nawet na mocnych konfiguracjach 😀 |a tak poza tym gra zacnie się zapowiada

  11. Jak Znikał kawałek kółka to aktywował sie jakiś wybuch więc to pewnie wskaźnik jakiejś energii, poza tym fajnie że nie ma stałego interfejsu, gry wtedy lepiej wyglądają.

  12. O to chodzi dużo akcji i dynamiki ;]

  13. Extra gierka myślę. Ale jestem ciekaw czy będzie wprowadzone coś takiego jak zmienność miejsc wypadku no wiecie żeby w danym miejscu nie rozrywał za każdym razem ten sam kawałek ulicy bo gracze nauczą się takich miejsc na pamięć i wszyscy będą je omijać a na multi nie byłoby to raczej nudne jak falki z olejem. Wystarczy spojrzeć na L4D tam cały czas mamy gdzie stwory i choć te same plansze to monotonia znika.

  14. „będą je omijać a na multi (bez „nie”) byłoby to raczej nudne” sorry za błąd

Dodaj komentarz