07.01.2011
10 Komentarze

SSX: Deadly Descent – pierwsze konkretne informacje

SSX: Deadly Descent – pierwsze konkretne informacje
W najnowszym wydaniu magazynu EGM pojawił się artykuł poświęcony zapowiedzianej w czasie gali rozdania nagród Video Game Awards grze SSX: Deadly Descent. Wynika z niego, że w nowej odsłonie snowboardowej serii od EA znajdzie się kilka nowych i ciekawych elementów.

Wszystkie najważniejsze informacje w SSX: Deadly Descent prezentujemy w punktach:

  • pojawi się możliwość cofania czasu po nieudanym manewrze – jak w grach wyścigowych Codemasters;
  • w grze znajdzie się 17 regionów rozlokowanych na całym świecie (w tym Syberia, Himalaje, Kilimandżaro, Kaukaz i Alpy);
  • zjazdy i stoki dostępne będą wokół całej powierzchni danej góry;
  • twórcy zamierzają stworzyć 70 szczytów o strukturze otwartej (po których będzie można dowolnie jeździć). Same szczyty mają być natomiast generowane w czasie rzeczywistym na podstawie danych zbieranych z programu Google Earth. Znajdziemy na nich naturalne skróty (np. w postaci ramp, czy zakrętów), niektóre z nich będą ze sobą połączone, inne zaś będą się nawzajem przecinać.
  • góry są projektowane w prosty sposób za pomocą narzędzi o nazwie Mountain Man. Jak opowiada w artykule jeden z producentów gry, został on poproszony przez programistę o podanie jednego ze szczytów. Gdy podał on nazwę Mount Everest, programista wprowadził odpowiednie dane do programu i w kilka chwil stworzył on wirtualną wersję góry złożoną z ponad stu tysięcy polygonów;
  • na każdym ze szczytów będzie na snowboardzistów czekało jedno z głównych zagrożeń – rzadkie powietrze, lód, czy niska temperatura;
  • istotną rolę odgrywać będzie posiadany ubiór. Każdy z elementów odzieży będzie lepiej zabezpieczać przed konkretnym niebezpieczeństwem;
  • powróci znana z poprzednich odsłon cyklu postać Elise;
  • 10 odpowiedzi do “SSX: Deadly Descent – pierwsze konkretne informacje”

    1. W najnowszym wydaniu magazynu EGM pojawił się artykuł poświęcony zapowiedzianej w czasie gali rozdania nagród Video Game Awards grze SSX: Deadly Descent. Wynika z nich, że w nowej odsłonie snowboardowej serii od EA znajdzie się kilka nowych i ciekawych elementów.

    2. Żądam tego na PC !!!!!!!!!!

    3. ten producent mógł kazać zrobić Śnieżkę, Mount Everest to łatwizna.

    4. vimes|marzenia…|choć w Black Ops jest kamuflarz Warszawa,w COD 5 Polonsky to tu śnieżka i Rysy?|było by [beeep]iaszczo

    5. mintas11, kamuflarz o nazwe „Warszawa” chyba nie dziwi, gdy gra opowiada o czasach zimnej wojny, a ani Snieżka ani Rysy nie są zbyt groźnym środowiskiem do umieszczenia w tej grze. Jak dadzą, któreś przez Ciebie wymienione to naprawdę będzie zdziwienie.

    6. E tam na PS3 tez moze byc bo niedługo będe miał ;]

    7. coś mi tu średniakiem śmierdzi, no ale zobaczymy

    8. młociłem w ktores SSX na nintendo gamecube jej ile ja sie w to zagrywalem teraz chce najnowsza czesc na PC bo bedzie gruba ;]

    9. ja kupuję w ciemno.. xD

    10. Meh… niezbyt mi się widzi realizm w serii SSX. Mam nadzieję, że bliżej nieokreślona, ogromna ilość możliwości tras, którymi będzie można zjeżdżać, zrekompensuje mi ten pierwszy niesmak. Zawsze jest SSX Tricky, do którego miło się wraca.

    Dodaj komentarz