W najnowszym wydaniu magazynu EGM pojawił się artykuł poświęcony zapowiedzianej w czasie gali rozdania nagród Video Game Awards grze SSX: Deadly Descent. Wynika z niego, że w nowej odsłonie snowboardowej serii od EA znajdzie się kilka nowych i ciekawych elementów.
Wszystkie najważniejsze informacje w SSX: Deadly Descent prezentujemy w punktach:
pojawi się możliwość cofania czasu po nieudanym manewrze – jak w grach wyścigowych Codemasters;
w grze znajdzie się 17 regionów rozlokowanych na całym świecie (w tym Syberia, Himalaje, Kilimandżaro, Kaukaz i Alpy);
zjazdy i stoki dostępne będą wokół całej powierzchni danej góry;
twórcy zamierzają stworzyć 70 szczytów o strukturze otwartej (po których będzie można dowolnie jeździć). Same szczyty mają być natomiast generowane w czasie rzeczywistym na podstawie danych zbieranych z programu Google Earth. Znajdziemy na nich naturalne skróty (np. w postaci ramp, czy zakrętów), niektóre z nich będą ze sobą połączone, inne zaś będą się nawzajem przecinać.
góry są projektowane w prosty sposób za pomocą narzędzi o nazwie Mountain Man. Jak opowiada w artykule jeden z producentów gry, został on poproszony przez programistę o podanie jednego ze szczytów. Gdy podał on nazwę Mount Everest, programista wprowadził odpowiednie dane do programu i w kilka chwil stworzył on wirtualną wersję góry złożoną z ponad stu tysięcy polygonów;
na każdym ze szczytów będzie na snowboardzistów czekało jedno z głównych zagrożeń – rzadkie powietrze, lód, czy niska temperatura;
istotną rolę odgrywać będzie posiadany ubiór. Każdy z elementów odzieży będzie lepiej zabezpieczać przed konkretnym niebezpieczeństwem;
powróci znana z poprzednich odsłon cyklu postać Elise;
W najnowszym wydaniu magazynu EGM pojawił się artykuł poświęcony zapowiedzianej w czasie gali rozdania nagród Video Game Awards grze SSX: Deadly Descent. Wynika z nich, że w nowej odsłonie snowboardowej serii od EA znajdzie się kilka nowych i ciekawych elementów.
Żądam tego na PC !!!!!!!!!!
ten producent mógł kazać zrobić Śnieżkę, Mount Everest to łatwizna.
vimes|marzenia…|choć w Black Ops jest kamuflarz Warszawa,w COD 5 Polonsky to tu śnieżka i Rysy?|było by [beeep]iaszczo
mintas11, kamuflarz o nazwe „Warszawa” chyba nie dziwi, gdy gra opowiada o czasach zimnej wojny, a ani Snieżka ani Rysy nie są zbyt groźnym środowiskiem do umieszczenia w tej grze. Jak dadzą, któreś przez Ciebie wymienione to naprawdę będzie zdziwienie.
E tam na PS3 tez moze byc bo niedługo będe miał ;]
coś mi tu średniakiem śmierdzi, no ale zobaczymy
młociłem w ktores SSX na nintendo gamecube jej ile ja sie w to zagrywalem teraz chce najnowsza czesc na PC bo bedzie gruba ;]
ja kupuję w ciemno.. xD
Meh… niezbyt mi się widzi realizm w serii SSX. Mam nadzieję, że bliżej nieokreślona, ogromna ilość możliwości tras, którymi będzie można zjeżdżać, zrekompensuje mi ten pierwszy niesmak. Zawsze jest SSX Tricky, do którego miło się wraca.