Star Trek: Infinite – nowa gra Paradoksu z nowym gameplayem i przybliżoną datą premiery
Nowy Star Trek od twórców strategii 4X wygląda jak imponujący mod do Stellaris.
Gry 4X tworzone przez Paradox Interactive mają swoją grupę odbiorców. Niemal śledzący historię ludzkości wydawca stworzył już kosmiczną strategię o nazwie Stellaris. Teraz przyszedł czas na Star Trek: Infinite.
Choć Stellaris od dawna ma historię dużych i ciekawych modów, aby całkowicie przenieść się do świata fanowskich przeróbek, od „Warhammera 40K” do „Gwiezdnych Wojen”, to obecnie mają one oficjalnego konkurenta. Oficjalny spin-off serii „Star Trek” pojawi się niebawem na rynku.
Podczas Summer Game Fest w miniony weekend obejrzeliśmy zwiastun bez rozgrywki. W dniu Kapitana Picarda (16 czerwca) Paradox i deweloper Nimble Giant Entertainment ujawnili nowe szczegóły odnośnie Infinite.
To gra osadzona w drugiej połowie XXIV wieku, która pozwala graczom przejąć dowodzenie nad kultowymi cywilizacjami ze świata „Star Trek”. Można tu eksplorować, rozszerzać, eksploatować i eksterminować swoją drogę przez kwadranty Alfa i Beta.
Star Trek: Infinite przypomina pozostałe gry Paradoksu. Są tu drzewa misji, okienka rozmów, a nawet podobna estetyka do Stellaris.
Każda frakcja (Federacja, Gwiezdne Imperium Romulańskie, Unia Kardasjańska i Imperium Klingońskie) obiecuje unikalne różnice, w tym zadania fabularne oraz różne mocne i słabe strony w sposobie radzenia sobie z konfliktami, dyplomacją i zarządzaniem zasobami.
Star Trek: Infinite pojawi się na tylko PC jesienią 2023 roku. Nie ma jeszcze dokładnej daty premiery, ale jest już dostępny na Steamie.
Czytaj dalej
Piłkarski męczennik kibicujący Manchesterowi United i Wiśle Kraków. Na szczęście gry działają kojąco, prawda? Lubię strategie i przygodówki. Cierpię na syndrom jeszcze jednej tury. Sprzęt nie gra roli (That's what HE said).