Star Trek: Infinite – nowa gra Paradoksu z nowym gameplayem i przybliżoną datą premiery

Gry 4X tworzone przez Paradox Interactive mają swoją grupę odbiorców. Niemal śledzący historię ludzkości wydawca stworzył już kosmiczną strategię o nazwie Stellaris. Teraz przyszedł czas na Star Trek: Infinite.
Choć Stellaris od dawna ma historię dużych i ciekawych modów, aby całkowicie przenieść się do świata fanowskich przeróbek, od „Warhammera 40K” do „Gwiezdnych Wojen”, to obecnie mają one oficjalnego konkurenta. Oficjalny spin-off serii „Star Trek” pojawi się niebawem na rynku.
Podczas Summer Game Fest w miniony weekend obejrzeliśmy zwiastun bez rozgrywki. W dniu Kapitana Picarda (16 czerwca) Paradox i deweloper Nimble Giant Entertainment ujawnili nowe szczegóły odnośnie Infinite.
To gra osadzona w drugiej połowie XXIV wieku, która pozwala graczom przejąć dowodzenie nad kultowymi cywilizacjami ze świata „Star Trek”. Można tu eksplorować, rozszerzać, eksploatować i eksterminować swoją drogę przez kwadranty Alfa i Beta.
Star Trek: Infinite przypomina pozostałe gry Paradoksu. Są tu drzewa misji, okienka rozmów, a nawet podobna estetyka do Stellaris.
Każda frakcja (Federacja, Gwiezdne Imperium Romulańskie, Unia Kardasjańska i Imperium Klingońskie) obiecuje unikalne różnice, w tym zadania fabularne oraz różne mocne i słabe strony w sposobie radzenia sobie z konfliktami, dyplomacją i zarządzaniem zasobami.
Star Trek: Infinite pojawi się na tylko PC jesienią 2023 roku. Nie ma jeszcze dokładnej daty premiery, ale jest już dostępny na Steamie.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Star Trek: Infinite – nowa gra Paradoksu z nowym gameplayem i przybliżoną datą premiery”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zaraz, istnieja mody Star Wars do Stellaris?
…
Jezu, oczywiście, ze istnieja mody SW do Stellaris!
Nie jestem bezpośrednim fanem Star Treka.
„Eksterminować swoją drogę …”— padłem ze śmiechu. Może jeszcze rozbudowywać swoich oponentów?