1
20.08.2024, 09:15Lektura na 2 minuty

Star Wars Eclipse straciło głównego scenarzystę. Premiera gry coraz bardziej się oddala?

Główny scenarzysta Star Wars Eclipse pożegnał się z Quantic Dream. Po 10 latach pracy w zespole Adam Williams postanowił założyć własne studio.


Adam „Adamus” Kołodziejczyk

Jeśli pamiętacie trailer Star Wars Eclipse, a raczej trudno go zapomnieć, to pewnie kojarzycie również, że od jego premiery minęło już całkiem sporo czasu. Zwiastun ukazano nam w grudniu 2021 roku i od tamtej pory w zasadzie nie poznaliśmy zbyt wielu konkretów odnośnie do samej gry. Wiemy jedynie, iż produkcja zachowa podstawowe cechy dzieł Quantic Dream oraz że jej głównym motywem fabularnym mają być polityczne dramaty.

Wciąż jednak Star Wars Eclipse pozostaje jedną wielką niewiadomą i wygląda na to, że ten stan może się jeszcze długo nie zmienić. Jak się bowiem okazuje, z ekipy tworzącej grę odszedł jej główny scenarzysta, Adam Williams. Na platformie LinkedIn zamieścił on wpis, w którym żegna się ze studiem.


Po prawie 10 latach w Quantic Dream odchodzę, by założyć nowe studio – wraz z grupą bardzo utalentowanych developerów. Na razie nie możemy powiedzieć zbyt wiele. Pracujemy nad czymś innowacyjnym, wyjątkowym i na razie bardzo tajnym. Wkrótce powiem więcej na ten temat. Skontaktowałem się już z wieloma z was, ludźmi z Quantic Dream i Lucasfilm, aby podziękować za wszystko związane z Detroit i Eclipse. To była wspaniała przygoda.


Można się więc spodziewać, że pogłoski na temat tego, iż Star Wars Eclipse ukaże się dopiero po 2026 roku, mogą się sprawdzić. W końcu wydaje się, że teraz po odejściu Williamsa premiera gry jeszcze bardziej się od nas oddaliła. Pozostają nam zatem dwa pytania – ile jeszcze będziemy musieli czekać na konkretne informacje co do tego tytułu i czym jest ta tajemnicza produkcja, nad którą pracuje były scenarzysta Quantic Dream.

A jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej o problemach związanych z produkcją nadchodzących gier spod szyldu Gwiezdnych Wojen, to odsyłam was do poniższego materiału spikaina.


Czytaj dalej

Redaktor
Adam „Adamus” Kołodziejczyk

Za dzieciaka miłość do świata gier zaszczepiły we mnie erpegi (głównie pierwsze Baldury, Fallouty i Gothiki). Dziś mogę śmiało powiedzieć, że choć wciąż jest to mój ulubiony gatunek, to potrafię znaleźć coś dla siebie w niemalże każdym typie rozgrywki. Poza tym uwielbiam wciągać w medium gier osoby, które zupełnie go nie znają.

Profil
Wpisów414

Obserwujących2

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze