Star Wars Jedi: Fallen Order – Miecze świetlne, olbrzymi nietoperz i zły Sith, czyli wszystko, czego nam trzeba [WIDEO]

Star Wars Jedi: Fallen Order – Miecze świetlne, olbrzymi nietoperz i zły Sith, czyli wszystko, czego nam trzeba [WIDEO]
Jak mocne jest stężenie – tfu – midichlorianów w nowym zwiastunie?

Niedawno marudziłem nieco, że Respawn i EA nieprzesadnie dbają o marketing swojego najnowszego dzieła. Nie wiem, czy to dlatego, że wierzą w Moc marki, czy może po prostu Elektronicy nienawidzą studia twórców Titanfalla i jak zawsze robią wszystko, żeby utrudnić im życie.

Wszyscy jednak liczyliśmy (i to wcale nie po cichu) na to, że wraz z zapowiedzią nowego zwiastuna ruszy nowa epoka promocji Fallen Order – w końcu premiera już za pasem, prawda? Niestety, jeżeli czekaliście na dłuższy fragment rozgrywki, to cóż, czekajcie dalej. Reszta powinna za to obejrzeć ten nie za długi trailer i… No właśnie – i co? Wydać jęk rozczarowania? Okrzyk zachwytu? Mruknięcie aprobaty?

Czy to tylko moje odczucie, czy mimika postaci jest jakaś przesadzona? Mniejsza. Istotne jest to, że Star Wars Jedi: Fallen Order zadebiutuje 15 listopada na konsolach Xbox One, systemach PlayStation 4 i komputerach PC*.

*Patrzcie, jaki ze mnie mistrz SEO – ostatni raz, obiecuję.

30 odpowiedzi do “Star Wars Jedi: Fallen Order – Miecze świetlne, olbrzymi nietoperz i zły Sith, czyli wszystko, czego nam trzeba [WIDEO]”

  1. co to za gatunek

  2. Hmm, chyba nie przekonam się do tej gry póki nie zagram.

  3. Tutuł zwiastuna trochę mylący. Myślałem że będzie to gameplay z całej jednej Misji. hmm Jedyne co mogę powiedzieć to już widać że ta gra jest lepsza od obydwóch sw bf razem wziętych.

  4. Oof, cóż za zróżnicowanie rasowe wśród członków inkwizycji i spec-grupy imperialnej, jakoś gryzie się to z tym ksenofobicznym obrazem ludzkiej supremacji, z jaką kojarzone było imperium w starym kanonie, Disney strasznie ciśnie z tą dywersyfikacją rasową.

  5. Miecze świetlne? Chyba pałki, od razu niech robią gry pegi +3. Swoją drogą straszenie nie podobają mi się te postacie, ta czarna babka wygląda jak małpa (serio…) naprawdę trudno zrobić ładną kobietę? Juno z TFU, ten chłopaczek nie lepszy, wygląda jak jakiś model a nie rycerz jedi z wojennym doświadczeniem. Starkiller też był młodym gościem ale wyglądał jak weteran z doświadczeniem a ten tu wygląda jak ktoś kto się kremuje każdego dnia a nie jak styrany wojną rycerz. Szkoda, TFU zrobiło to znacznie lepiej.

  6. @tirpitz Według fabuły ten główny bohater nie był Rycerzem Jedii tylko padawanem gdy dopadł go rozkaz 66 co do miecza Świetlnego i Kobiety masz rację.

  7. @Muidus wygląda na normalny „EA wyciągacz kasy”, ale po cichu liczę na to że obietnice EA z przed kilku miesięcy o wycofaniu wszystkich „wyciskaczy kasy” z tego tytułu będą prawdą.

  8. Są bossowie? i jak wygląda walka z nimi jeśli tak? Nie oglądam, nie chce sobie spoilerować 🙂

  9. @fanboyfpsow|Tyle że padawan od małego walczył i trenował. Zwłaszcza podczas wojen klonów, wysyłano ich z mistrzem na różne misje. Idealnie widać to w komandosach republiki i opisach Etain podczas różnych przygód. Dodawało to realizmu, wyglądała jak ktoś kto naprawdę siedział na froncie. A ten wesołek na fryzurę na żelu i cera jakby co najmniej 2h dziennie stał przed lustrem. Nie pasuje tu, lepiej gdyby zrobili coś poważnego i mrocznego. Ale nie, kolejna głupia heroiczna historyjka jakich jest na pęczki.

  10. Tirpiz to prawda. Oglądałem trochę wojen klonów. Co do wyglądu Bohatera to owszem może wyglądać jak goguś ale najlepsze jest to że jego fryzura jest z tytanu:) Ponieważ gdy wynurza się z wody to ani milimetra się nie zmienia. Niech mi da namiary producenta jego żelu do włosów.

  11. Wygląda bardzo spoko

  12. To ja dodam jeszcze: bohater wygląda na powiedzmy te 17-18 lat, a miecz świetlny trzyma w taki sposób jakby miał dopiero 11-12. Przyjrzyjcie się jak wielka jest rękojeść miecza w porównaniu do jego dłoni… Rozumiem gdyby to był podwójny miecz (staff). Ale to jest single blade! I ten kapitalny uchwyt z grafiki z początku newsa… Jeżeli był padawanem, to po tylu k* latach nauki nie nauczył się trzymać prawidłowo miecza?! Przecież on w odróżnieniu od Anakina, był trenowany od małego we wszystkich formach…

  13. Mnie ciekawi czy można walczyć różnymi stylami walki czy tylko będzie wciskania przycisku atak

  14. Graficznie nie powala, poza tym za grosz nie ufam EA, jak nie lootboxy to „surprise mechanics”.

  15. Czy tylko mi rzuca się w oczy najbardziej to że przy niektórych atakach mieczem świetlnym widzianych na trailerze przeciwnik powinien stracić kończynę/głowę/tułów, a wygląda to bardziej jakby dostał plastikową rurką…

  16. @bod33k|SW to bajka dla dzieci za Disneya. Nawet w nowych filmach miecze nic nie robią, tylko zostaje żółty ślad po cięciu. Nie zdziwił bym się gdyby sam Disney sobie nie życzył odciniania kończyn w ich uniwersum. SW dawno umarło 🙂

  17. @bod33k takie rzeczy tylko w starych grach.

  18. To jest przepiękne. A do premiery jeszcze tyle czasu :(|A do narzekaczy, że miecze nic nie ucinają – https:youtu.be/T8TN04q4osg?t=188 Jaki piękny pomarańczowy ślad został na tym Rodianinie.

  19. @fanboyfpsow|Podobno ten żel do włosów powstał na bazie wyciągu z Midichlorianów i będzie dostępny w edycji kolekcjonerskiej gry.

  20. @gimemoa|Wybacz ale muszę spytać, głupia jesteś czy tylko udajesz? Seria jedi knight słynie z odciniania kończyn, a ty wysyłasz do niej link by udowodnić, że ich wcześniej nie odcinali? Z tego co pamiętam to trzeba było sobie to włączyć bo był wybór, gore lub bez. Może najpierw zagraj w te gry zanim zaczniesz pisać pierdoły. Nawet takie starożytnie klasyki jak jedi knight mysteries of the sith posiadały opcje odcinania części ciała.

  21. @Tirpitz1941|Od kiedy słynie? Opcji gore nie było w grze. Trzeba było samemu zmienić trochę ustawień, bo inaczej walki były równie krwawe jak w Fallen Order.

  22. Jedyna seria z odcinaniem kończyn to TFU. Nie jest jednak wykluczone, że jakaś ręka zostanie odrąbana, ale w cutscence.

  23. @Scorpix|No chyba nie. A opcja była od początku, wystarczy wpisać zwykłą komendę w outcast. Jedynie academy nie miało i trzeba było samemu stworzyć plik. Mystery of the sith i dark forces 2 miało to domyślnie. A tak przy okazji, TFU1 nie miało odcinania niczego, dopiero 2 to wprowadziła.

  24. Jakby był taki system jak w Soldier of fortune.. 😉

  25. Po „przejechaniu” się na Battlefroncie poczekam aż się upewnię że nie strace pieniędzy…

  26. @Triplitz1941|Pamiętam, że była tam komenda, ale nie było jej w opcjach, czyli oficjalnie jej tam nie ma. W jednym z patchu zresztą ta komenda przestała działać i trzeba było instalować modyfikacje, bo w inny sposób tego nie dawało się odblokować.|Z tego co jednak czytałem, to brak odcinania kończyn był decyzją Lucas Fils, który stwierdził iż utrata kończyn powinna następować w ważnych momentach fabuły, tak jak w filmach. W innym wypadku będzie to zwykła zabawka, która znudzi się po 2 godzinach.

  27. @Lord Winter Na dobrą sprawę to we wszystkich filmach wszyscy bohaterowie źle trzymają miecz świetlny. Głownia nic nie waży i przecina ciało przy najmniejszym dotknięciu, a wszyscy robią mieczem wymachy jakby musieli uzyskać jak największą energię przy uderzeniu. Shadiversity ma o tym film na YT. Najskuteczniejszą metodą walki mieczem świetlnym byłby styl walki rapierem, albo coś w tym stylu. Ale nie byłoby to tak efektowne jak w filmie ;)))

  28. @Scorpix Lucas Films uznało też za dobre usunięcie remake’u kotora, ich słowa nie są żadnym autorytetem, a jeśli to ich decyzja o braku odcinania kończyn, to można dojść do prostego wniosku – głupia decyzja jak zdecydowana wiekszość, które podejmują. Ten argument jest idiotyczny i nie ma się nijak do gier.

  29. @GolemDorfl,|Brawo, bardzo trzeźwe spojrzenie. A myślałem, że tylko mnie rozbrajają poniżsi spece od trzymania miecza świetlnego…

  30. Wygląda to słabo. Tona filtrów, rozmazane tekstury otoczenia i te animacje rodem z ME: Andromeda. Może sam game play będzie chociaż dobry, bo samym wyglądem tego niestety nie sprzedadzą.

Dodaj komentarz