Star Wars Jedi: Fallen Order – Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe

Niejeden z nas będzie musiał dokupić trochę RAM-u.
Jeśli po ostatnim zwiastunie nabraliście chęci, by pomachać trochę mieczem świetlnym, ale nie byliście do końca pewni, czy wasze pecety podołają zadaniu, możecie już zaspokoić swoją ciekawość. EA ujawniło wreszcie wymagania sprzętowe Star Wars Jedi: Fallen Order. Uwagę zwraca przede wszystkim spora ilość pamięci RAM w konfiguracji zalecanej – 32 GB. Całość prezentuje się następująco:
Aktualizacja: Ilość RAM-u w konfiguracji zalecanej zmieniono na 16 GB.
Wymagania minimalne:
Konfiguracja zalecana:
Na wypadek, gdyby nie obyło się bez zakupów, a chcielibyście wyrobić się na premierę, macie czas do 15 listopada.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
30 odpowiedzi do “Star Wars Jedi: Fallen Order – Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Niejeden z nas będzie musiał dokupić trochę RAM-u.
Eeeeeeeeee… WHAT?!
Ale kutwa rozrzut haha. Pocieszne te EA 😀
Połowa gry w ramie 😀
Miałem kupić, ale jak patrze na te wymagania to wole poczekać z poł roku
Pachnie fatalną optymalizacją.
32 giga ramu? Ktoś tu chyba chce ładować całą grę na raz. Albo aż tak bardzo olali PC bo obok tych 32 giga jest „tylko” GTX 1070 co znaczy, że raczej nie będzie to wyglądało aż tak oszałamiająco.
Ta. Pińcet gb ram.
@mad00mat – 32GB RAMu ma za zadanie odciążyć pamięć GPU aby wykorzystać w pełni moc efektów graficznych.
Podejrzewam że więcej graczy ma silniejszą kartę graficzną od tej z zalecenych niż 32GB Ramu.
32GB RAM’u ? Albo coś się im pomyliło, albo gra ma tak tragiczną optymalizacje…
Powaliło? To chyba na 60 FPS w 4k plus raytracing. Na jaką cholerę 32 gb ramu? Co niby tyle będzie żarło, skoro na minimalnych 8 gb..|@cali Spoko. Tyle że gra nie wygląda super hiper nie wiadomo jak. Są ładniejsze gry.
32 giga ramu a co oni planują lot w kosmos, nie ma baty aby gra zużyła tyle ramu
Moze gra ma wbudowanego google chrome w srodku i to dlatego te 32gb ramu?
Akurat mam 32gb ramu ale ciekawy jestem po co?:)
Założę się, że gra nie wyjdzie poza te 8GB ramu ;p
@saborcat: Why not both?
Te wymagania to część mikropłatności. Należy dokupić za realną kasę specjalny boost, który umożliwi zmniejszenie wymagań zalecanych do 16 GB RAM.
Coś podejrzanego jest z tym Ram, gra nie będzie tak obszerna jak Wiedźmin 3, Read Red Redemption, Assassin’s Creed Odddysey, czy też GTA V. Coś czuję, że doczekamy się korekty, jak w przypadku gry Control.
@PeterL Też jestem ciekawy po co Ci 32gb ramu xP
procesor +gpu za 4 tysie a żal dupy za tani ram. Miód.
@czorcik696 wiedziałem, że ktoś się przyczepi heheh 🙂 źle się wyraziłem.. ja potrzebuje do AE głownie, ale po co tej grze takie zapotrzebowanie ciekawy jestem 🙂
Skąd braliście tego newsa, z PCGamera? Czy aż tak trudno było zweryfikować takie informacje? Na stronie Origina w zalecanych widnieje 16GB RAMu.
Dobra, faktycznie, wczesniej było 32. Mój błąd. Tak czy siak, warto zaktualizować info.
asasyn123,|No co, tak ludzie budują właśnie swoje PCty. Ile razy widziałem, że ktoś miał mocarną kartę i procesor na pokładzie z 8 GB Ram 😉 To tak jak ktoś ma PC za, powiedzmy, 15 tysięcy zł, a gry ciągnie z torrentów – podobny poziom absurdu.
Straszny rozstrzał tych wymagań. Na jakim silniku tą grę budują? Na source 2 czy UE4?
Takie pytanie z ciekawości – czy do grania w 4k i 60fps rzeczywiście potrzeba więcej ramu? Procesor i karta graficzna takie jak zalecane nie wystarczą by zapewnić taką wydajność?
Miecz Świetlny tyle wymaga ramu XD|mam 16 ciekawe jak będzie działać xD
Janek… do czego służy ram w komputerze? Zazwyczaj musisz mieć tyle ramu ile masz na karcie plus trochę na system i aplikacje… za mało ramu tu lub tam może rodzić mikroprzyciecia…albo wręcz powodować brak stabilności i wykraczać aplikacje.
@Janek500- w skrócie tak. Większa ilość RAM-u zapewnia, że wszystkie obliczenia i dane do nich są przechowywane w pamięci, a nie na dysku. Różnica w czasie dostępu (nawet uwzględniając SSD)- 1000 krotna, a trzeba jeszcze doliczyć opóźnienia (wewnątrz procesora liczone w cyklach pracy, przy dostępie do RAM w dziesiątkach cykli, a przy dostępie do dysku w tysiącach cykli). |@PeterL- obliczenie bazy danych zawierającej informacje o setkach/tysiącach jednostek?