Star Wars: The Old Republic – nowe szczegóły marcowej aktualizacji

James Ohlen, producent Star Wars: The Old Republic, w wywiadzie dla serwisu CVG wyjawił, że nowa aktualizacja przyniesie ze sobą kontynuację wątku z pierwszego patcha, w którym gracze muszą zmierzyć się z Rakghoulami. Pojawi się też nowa misja z trybu Operation dla zespołów liczących od ośmiu do szesnastu osób, której akcja osadzona zostanie na planecie Denova. Dodana zostanie również kolejna strefa PvP oraz – być może – nowe zadanie w kosmosie.
Ohlen dodał, że obecnie trwają już prace nad zawartością, która ukaże się dopiero w 2013 roku. Jest ona już testowana, choć wersja, w którą grają testerzy nie posiada nagranych dialogów. Te ostatnie są powodem, dla którego developerzy już pracują nad przyszłorocznymi aktualizacjami – dodanie dubbingu, czy przerywników filmowych jest żmudnym i długim procesem.
Dzisiaj światło dzienne miała ujrzeć pierwsza aktualizacja sieciówki. Na łamach oficjalnego forum gry poinformowano jednak, że ukaże się ona „kilka dni później„. Niestety konkretny termin premiery nie jest znany.
Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Star Wars: The Old Republic – nowe szczegóły marcowej aktualizacji”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dzisiaj zostanie wydana pierwsza aktualizacja do Star Wars: The Old Republic, przynosząca między innymi nowe instancje. W jednym z wywiadów twórcy sieciówki ujawnili już jednak nowe informacje o kolejnym patchu, który pojawi się w marcu.
Nie mogę się doczekać
Mam rozumieć, że tekstury w wysokiej rozdzielczości zostaną sprzedane graczom razem z dodatkiem? :>
Rakghoule to nie mutanty stworzone przez Sithów, ajk bnapisane było w poprednim newsie. W KOTOR to byli ludzie, zarażeni jakąś chorobą na najniższym poziomie Taris.
Podoba mi się rzetelność wiadomości podawanych na tym portalu. Bioware zapowiedział, że dzisiejsza aktualizacja zostaje przesunięta o kilka dni. A wystarczyło sprawdzić na oficjalnym forum.
@Sermaciej: Tak się składa, że Rakghoule to mutanty stworzone przez Sithów w wyniku badań wiele lat temu – dowiadujemy się tego właśnie z TORa, bo w pierwszej części KotORa one po prostu były, ale nie było wyjaśnione, czym właściwie są. Rakghoule przenoszą zarazę, która sprawia, że ludzie po jakimś czasie przemieniają się w te potwory. W TORze istnieją nawet Nekghoule, wyższy stopień ewolucji Rakghouli, które potrafią władać Mocą.
High Ress textury i upgrade engine’a wyjdzie w patchu 1.2 nie platnym dodatku -.-
@Naars: Jeśli już mamy być dokładni, to o Rakghoulach dowiadywaliśmy się już z komiksów – no ale wiadomo, że takie informacje dotyczą tylko gwiezdnowojennych świrów (powiedział gwiezdnowojenny świr);)
To ktoś jeszcze gra w TORtanica? 🙂
Całe szczęście, że przesunęli patcha, bo dziś mam wolne – a tak pewnie cały dzień serwery by leżały 😛
@kac666 – Wiecej niz w nudne i do bolu wyeksploatowane FPSy 😀
@DarthKoza Chciałbym żeby to była prawda. Z dwojga złego już wolałbym żeby więcej ludzi grało w wyeksploatowane MMO w równie wyeksploatowanym świecie Star Warsów niż w kolejnego CODa czy BFa.
can’t w8 ;D mam już kolejne 2 miechy i nie zanosi sie abym na tym poprzestał