Star Wars: The Old Republic – nowy gameplay prezentujący rozgrywkę z innymi graczami [WIDEO]
Do tej pory BioWare skupiało się na prezentowaniu "singlowych" aspektów rozgrywki w Star Wars: The Old Republic. Tym razem jednak twórcy opublikowali filmik pokazujący współpracę pomiędzy graczami.
Nowy gameplay ze Star Wars: The Old Republic z komentarzem twórców:
§
Czytaj dalej
-
Pragmata i Romeo Is a Dead Man z datami premiery na The Game...
-
Pozycja Simsów pozostaje niezagrożona. Premiera Paralives po raz kolejny została...
-
Aktualizacja Przebudzenie Wody do Enshrouded okazała się sukcesem. Liczba graczy...
-
Twórcy ARC Raiders zaliczyli poważne wpadki. Część graczy wściekły...
89 odpowiedzi do “Star Wars: The Old Republic – nowy gameplay prezentujący rozgrywkę z innymi graczami [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Do tej pory BioWare skupiało się na prezentowaniu „singlowych” aspektów rozgrywki w Star Wars: The Old Republic. Tym razem jednak twórcy opublikowali filmik pokazujący współpracę pomiędzy graczami.
Powiem krótko. Słodko to wygląda. 🙂
Ajajajajaj, ja już chcę premierę 😀
Dobre! Odzyskałem wiarę w ten projekt.
wszystko niby fajnie, ale z poziomu heala to wieje nuuudą. Może to za wcześnie żeby stwierdzić to ale na chwilę obecną walka mieczem jest jakaś taka sztuczna i to wygląda trochę tak jakby nie był dotykany tym mieczem ten przeciwnik.
Ogolnie nie jest zle i w miare mi sie podoba jednak jakiś mam niedosyt… znaczy ta walka wydaje mi sie trohce za bardzo statyczna healer w sumie leczył tanka 2x… niezbyt to wymagajace…|tak czy inaczej ciagle dopinguje projektowi i czekam na bete 🙂
Zapowiada się naprawdę poważny adwersarz dla Wow-a.
Dwa słowa…STAR WARS!!! 😀
To jest niskolevelowa grupa – tak powiedzieli twórcy, dlatego „nie ma fajerwerków”. Typowe PvE poza tym, ale w uniwersum SW, do tego świetne dialogi, historia – czyli to czego mi w WoW brakuje, troszkę bardziej różnorodne klasy… must have. Aha i fajnie, że stroje – mimo niskich leveli postaci – wyglądają profesjonalnie i nie trzeba latać w szmatach na początku gry xd
No , zawiodłem się na klasach… Jedi to healer i tank? ocb? A gdzie coś pośredniego czego szukałem ? …
JEZU. Jeżeli tak to będzie wyglądać w dniu premiery, to czuję, że będzie to pierwsze MMO w które będę w stanie inwestować swoją miesięczną fortunkę
@ZdeniO no ogólnie się zgadzam ale wolał bym, by na wysokich levelach dalej obywało się bez fajerwerków. Jakieś efekty graficzne w przypadku Mocy muszą oczywiście być, ale wolał bym nie grać takim „Las Vegas na dwóch nogach”. Poza tym z tymi strojami to logiczne. Ciężko mi sobie wyobrazić np, pierwszo poziomowego Jedi w podartej przepasce biodrowej:D.
A jakby ktoś chciał poexpić i przejść grę sam (nie mówię o pojedynczych rajdach or something) to co teraz?
To jest osom :> !
Mam nadzieje ze bylo to na bardzo niskim poziomie i na wyzszych levelach bedzie cos ciekawego do roboty jako healer, poza tym jakies ciekawe dodatki do UI (interfejsu) tak jak w WoWie addony bylyby na miejscu.Poza tym, zastrzezen w sumie nie mam, i w sumie za krotki filmik zeby powiedziec wiecej (czy bedzie jakis gear z bossow, jakie bedzie PvP, jak wygladal bedzie handel etc.) 🙂
graficznie wygląda przestarzale ale w takich grach nie to jest najważniejsze
Troche głupio że ci żołnierze republiki wygladają jak klony ;/
Znaczy klony byy fajne,ale skoro to było przed wojnami klonów to jak to jest uzasadnione że mają podobne zbroje do klonów? bo klony miały zbroje na wzór Jango Fetta?
@Cyrec – co to znaczy „coś pośredniego”? Minimalny nacisk na role musi być w każdym MMO, sorry. A Jedi (obaj i Consular i Knight) mogą być też DPSami. JK w tym filmiku jest zarówno DPSem i potem przez chwilę offtankiem.
Nie wydaje mi się ze ta gra przebije wowa… Wow jest dopracowany w każdym szczególe jest bardzo rozbudowaną grą.. jest jedynym MMO za który warto płacić miesięczny abonament… Także moim zdaniem jedynym poważnym rywalem wowa będzie jego następca, kolejne MMO Blizzarda;)
Tak po wyglądzie dialogów i tym kółku wyboru to podobne do Mass Effecta ale jakiś fajny dodatek z innej gry musi być a WoWa to na pewno przebije mówi to maniak WoWa ;p
Fajne, i od razu pokazali że nie tylko ludzie są do wyboru, oby nie było jak w WoW’wie że healera nie da się ubić w 1v1 😛 (przynajmniej ja moją Hunterką nie mogłem 😛 )|Trooper – Tank, miła odmiana że koleś z karabinem robi aggro :]|Conselor (czy jakoś tak) – healer/offensive na pewno ciekawe będzie się nim expiło|Jedi – DPS, na pewno ważniejsza będzie zręczność niż siła i kondycja|Smuggler – taki Star Warsowy Rogal, na pewno będzie wkurzał tak samo jak w WoW’ie 😛 |Smuggler
Giera będzie wspaniała. Wydaje mi się, że będzie jakiś gear z bossów. Zauważył ktoś, że zwłoki robota były podświetlone? A, że na końcu trooper klękał przy jednym?
Co do dialogów to na pewno fajny pomysł, uniknie się jak w WoW’wie biegania po mieście w poszukiwaniu znaku zapytania żeby tylko Questa wsiąść i sobie pójść 😛 , ciekawi mnie tylko czy te dialogi to tylko dowódca grupy gada za resztę czy może każdy na swoim monitorze coś innego wybiera i widzi/słyszy inną kwestię.|@Domo667 – na pewno hiena loot zabiera xD
Bardzo słabo to wygląda, mimo że jestem wielkim fanem SW. A już abonamentu na pewno nie będę płacił.
Jestem rad że rozgrywka jest w czasie rzeczywistym a nie turowa jak w przypadku KoTOR.
@KalemVor widzialem inny gameplay z swtor z dialogami i producent mowil ze gracze beda sie „dzielic” kwestiami czyli kazdy bedzie widzial to samo i bedziecie mogli ustalic kto co powie
KoTOR opierał się o mechanikę systemu D20 którą raczej trudno by było przenieść do MMO. Nie wiem jak w TOR będzie ze statystykami, mam nadzieję że walka będzie czymś więcej niż hack&slash.
Ciekawa gierka, ale abonament mnie zniechęca. Ja tam czekam na BATTLEFRONT 3!!!!!! To jedna z najlepszych gier SW.
Zieeew… to kiedy te Guild Wars 2 ?
Walki na miecze świetlne jakoś nieciekawe są i bez dynamiki. W wydaniu Starkillera bardziej mi się podobały.
precelek8782 to jest MMO,jakby był system walki jak np: w jedi academy to wszędzie byłaby rzeź,a tojest MMO gdzie walka wygląda jak wygląda
Smug – moim zdaniem – bedzie najsłabszą klasą.
Tak, tak, dokładnie, świetny gameplay… So demo Guild Wars 2 będzie pokazane na gamescom? CZEKAMY!
Podobno ma nie być abonamentu. Jeśli nie będzie abonamentu to pewnie kupie tora.
Jeśli Guild Wars 2 okaże się klapą, to zatracę wiarę w dobre, innowacyjne mmo.
Jak to ma być początek MP to bd super
Dziwnie wyglada to „strzelane” tankowanie – mob i troper po prostu stoja naprzeciwko siebie i przyjmuja wszystko na klate…
@Revage Moj Boze w ktorym z KoTOR-ow miales walke turowa o.O Tam tylko pauza aktywna była.
KoTOR nie miał tur, ale dynamizmu walki też, bo miałeś walkę podzieloną na twój atak a potem atak wroga i tak ciągle… więc trochę nudą wiało przez ten system
Bardzo ciekawie się zapowiada,tylko ten abonament eh…… :/
Zapowiada się nieźle, ciekawe jak będzie wyglądać ostatecznie.
Coraz bardziej przekonuje się do tej gry, lub raczej do gier MMO, wszystko jest na dobrej drodze abym zagrał w MMORPG, do tej pory w takich grach powiewało nudą, a teraz miejmy nadziej że skupi się to bardziej na fabule dla jednego gracza, przy czym nie zatraci się jakość w graniu ze znajomymi, jest naprawdę dobrze, jeśli będzie świetny klimat SW to nawet płacenie abonamentu mnie nie zniechęci 🙂 . Co do KOTOR to prawdą nie posiada on tur, lecz system walki podzielony na sekwencje, obrana-atak…
I wcale nie wiało nudą, bo animacje były naprawdę ciekawe, postać posiadał wiele skilli, no i od groma mocy co bardzo urozmaicało rozgrywkę, jak na tamte czasy był to moim zadaniem najlepszy system, warto też dodać że można było zmieniać opcje automatycznej pauzy 🙂 .
Myślę, że w tej grze fajny byłby system walki tak jak w TFU – robienie fajnych akrobacji, tylko bez tych finisherów… Tak by się o wiele ciekawiej grało Jedi i Sithami, a żołnierze, jak żołnierze, karabin w dłoń i celownik. Niech tylko będą umiejętności na pasku, a nie, że dany klawisz odpowiada temu i tak jak w TFU (którego przykład przytoczyłem), takie połączenie tych dwóch systemów. Dla mnie wtedy ta gra byłaby warta abonamentu, ale tak… to z abonamentem to mnie nie zdobędą 🙂 .
Genialnie to wygląda, WoW tylko, że w innych klimatach. Mam wrażenie, że wielu znudzonych blizzardowskich graczy poleci na odpoczynek w SW: TOR (w tym i ja 😉 ). Grafika nie jest stara czy brzydka, ale po prostu charakterystyczna dla MMO, WoW idealnie pokazał, że taka jest najlepsza. Co do abonamentu, mówcie co chcecie, ja się z niego ciesze, dla mnie jest on gwarantem dopracowania gry i przesiania co bardziej niedojrzałych graczy. Mobilny tank, healer z mieczem świetlnym, to jest to 🙂 I cieszę się, że
JK może robić za offtanka, po części chociaż zapobiegnie to wiecznemu niedoborowi tej specjalizacji.
A ja nadal nie wiem czy TOR czy GW2…
@Reizen jeśli chodzi o gwarancję jakości w przypadku abonamentu, to przypomnę choćby Warhammera Online i bardziej pozytywny przykład Guild Wars. A z tym przesiewaniem „co bardziej niedojrzałych graczy” zaznaczę tylko, że nawet „dojrzałych” graczy nie zawsze stać na abonament. Oczywiście ma swoje zalety, ale absolutnie nie jest wyznacznikiem dobrej gry.
kumate…