03.07.2010
Często komentowane 89 Komentarze

Star Wars: The Old Republic – nowy gameplay prezentujący rozgrywkę z innymi graczami [WIDEO]

Star Wars: The Old Republic – nowy gameplay prezentujący rozgrywkę z innymi graczami [WIDEO]
Do tej pory BioWare skupiało się na prezentowaniu "singlowych" aspektów rozgrywki w Star Wars: The Old Republic. Tym razem jednak twórcy opublikowali filmik pokazujący współpracę pomiędzy graczami.

Nowy gameplay ze Star Wars: The Old Republic z komentarzem twórców:

§

89 odpowiedzi do “Star Wars: The Old Republic – nowy gameplay prezentujący rozgrywkę z innymi graczami [WIDEO]”

  1. Do tej pory BioWare skupiało się na prezentowaniu „singlowych” aspektów rozgrywki w Star Wars: The Old Republic. Tym razem jednak twórcy opublikowali filmik pokazujący współpracę pomiędzy graczami.

  2. Powiem krótko. Słodko to wygląda. 🙂

  3. Ajajajajaj, ja już chcę premierę 😀

  4. Dobre! Odzyskałem wiarę w ten projekt.

  5. wszystko niby fajnie, ale z poziomu heala to wieje nuuudą. Może to za wcześnie żeby stwierdzić to ale na chwilę obecną walka mieczem jest jakaś taka sztuczna i to wygląda trochę tak jakby nie był dotykany tym mieczem ten przeciwnik.

  6. V for Vendetta 3 lipca 2010 o 20:24

    Ogolnie nie jest zle i w miare mi sie podoba jednak jakiś mam niedosyt… znaczy ta walka wydaje mi sie trohce za bardzo statyczna healer w sumie leczył tanka 2x… niezbyt to wymagajace…|tak czy inaczej ciagle dopinguje projektowi i czekam na bete 🙂

  7. Zapowiada się naprawdę poważny adwersarz dla Wow-a.

  8. Dwa słowa…STAR WARS!!! 😀

  9. To jest niskolevelowa grupa – tak powiedzieli twórcy, dlatego „nie ma fajerwerków”. Typowe PvE poza tym, ale w uniwersum SW, do tego świetne dialogi, historia – czyli to czego mi w WoW brakuje, troszkę bardziej różnorodne klasy… must have. Aha i fajnie, że stroje – mimo niskich leveli postaci – wyglądają profesjonalnie i nie trzeba latać w szmatach na początku gry xd

  10. No , zawiodłem się na klasach… Jedi to healer i tank? ocb? A gdzie coś pośredniego czego szukałem ? …

  11. JEZU. Jeżeli tak to będzie wyglądać w dniu premiery, to czuję, że będzie to pierwsze MMO w które będę w stanie inwestować swoją miesięczną fortunkę

  12. @ZdeniO no ogólnie się zgadzam ale wolał bym, by na wysokich levelach dalej obywało się bez fajerwerków. Jakieś efekty graficzne w przypadku Mocy muszą oczywiście być, ale wolał bym nie grać takim „Las Vegas na dwóch nogach”. Poza tym z tymi strojami to logiczne. Ciężko mi sobie wyobrazić np, pierwszo poziomowego Jedi w podartej przepasce biodrowej:D.

  13. A jakby ktoś chciał poexpić i przejść grę sam (nie mówię o pojedynczych rajdach or something) to co teraz?

  14. To jest osom :> !

  15. Mam nadzieje ze bylo to na bardzo niskim poziomie i na wyzszych levelach bedzie cos ciekawego do roboty jako healer, poza tym jakies ciekawe dodatki do UI (interfejsu) tak jak w WoWie addony bylyby na miejscu.Poza tym, zastrzezen w sumie nie mam, i w sumie za krotki filmik zeby powiedziec wiecej (czy bedzie jakis gear z bossow, jakie bedzie PvP, jak wygladal bedzie handel etc.) 🙂

  16. graficznie wygląda przestarzale ale w takich grach nie to jest najważniejsze

  17. Troche głupio że ci żołnierze republiki wygladają jak klony ;/

  18. Znaczy klony byy fajne,ale skoro to było przed wojnami klonów to jak to jest uzasadnione że mają podobne zbroje do klonów? bo klony miały zbroje na wzór Jango Fetta?

  19. @Cyrec – co to znaczy „coś pośredniego”? Minimalny nacisk na role musi być w każdym MMO, sorry. A Jedi (obaj i Consular i Knight) mogą być też DPSami. JK w tym filmiku jest zarówno DPSem i potem przez chwilę offtankiem.

  20. Nie wydaje mi się ze ta gra przebije wowa… Wow jest dopracowany w każdym szczególe jest bardzo rozbudowaną grą.. jest jedynym MMO za który warto płacić miesięczny abonament… Także moim zdaniem jedynym poważnym rywalem wowa będzie jego następca, kolejne MMO Blizzarda;)

  21. Tak po wyglądzie dialogów i tym kółku wyboru to podobne do Mass Effecta ale jakiś fajny dodatek z innej gry musi być a WoWa to na pewno przebije mówi to maniak WoWa ;p

  22. Fajne, i od razu pokazali że nie tylko ludzie są do wyboru, oby nie było jak w WoW’wie że healera nie da się ubić w 1v1 😛 (przynajmniej ja moją Hunterką nie mogłem 😛 )|Trooper – Tank, miła odmiana że koleś z karabinem robi aggro :]|Conselor (czy jakoś tak) – healer/offensive na pewno ciekawe będzie się nim expiło|Jedi – DPS, na pewno ważniejsza będzie zręczność niż siła i kondycja|Smuggler – taki Star Warsowy Rogal, na pewno będzie wkurzał tak samo jak w WoW’ie 😛 |Smuggler

  23. Giera będzie wspaniała. Wydaje mi się, że będzie jakiś gear z bossów. Zauważył ktoś, że zwłoki robota były podświetlone? A, że na końcu trooper klękał przy jednym?

  24. Co do dialogów to na pewno fajny pomysł, uniknie się jak w WoW’wie biegania po mieście w poszukiwaniu znaku zapytania żeby tylko Questa wsiąść i sobie pójść 😛 , ciekawi mnie tylko czy te dialogi to tylko dowódca grupy gada za resztę czy może każdy na swoim monitorze coś innego wybiera i widzi/słyszy inną kwestię.|@Domo667 – na pewno hiena loot zabiera xD

  25. Bardzo słabo to wygląda, mimo że jestem wielkim fanem SW. A już abonamentu na pewno nie będę płacił.

  26. Jestem rad że rozgrywka jest w czasie rzeczywistym a nie turowa jak w przypadku KoTOR.

  27. @KalemVor widzialem inny gameplay z swtor z dialogami i producent mowil ze gracze beda sie „dzielic” kwestiami czyli kazdy bedzie widzial to samo i bedziecie mogli ustalic kto co powie

  28. KoTOR opierał się o mechanikę systemu D20 którą raczej trudno by było przenieść do MMO. Nie wiem jak w TOR będzie ze statystykami, mam nadzieję że walka będzie czymś więcej niż hack&slash.

  29. Ciekawa gierka, ale abonament mnie zniechęca. Ja tam czekam na BATTLEFRONT 3!!!!!! To jedna z najlepszych gier SW.

  30. Zieeew… to kiedy te Guild Wars 2 ?

  31. precelek8782 4 lipca 2010 o 07:00

    Walki na miecze świetlne jakoś nieciekawe są i bez dynamiki. W wydaniu Starkillera bardziej mi się podobały.

  32. precelek8782 to jest MMO,jakby był system walki jak np: w jedi academy to wszędzie byłaby rzeź,a tojest MMO gdzie walka wygląda jak wygląda

  33. Alpharadious 4 lipca 2010 o 07:41

    Smug – moim zdaniem – bedzie najsłabszą klasą.

  34. Tak, tak, dokładnie, świetny gameplay… So demo Guild Wars 2 będzie pokazane na gamescom? CZEKAMY!

  35. Podobno ma nie być abonamentu. Jeśli nie będzie abonamentu to pewnie kupie tora.

  36. Jeśli Guild Wars 2 okaże się klapą, to zatracę wiarę w dobre, innowacyjne mmo.

  37. orzechowyguy 4 lipca 2010 o 08:52

    Jak to ma być początek MP to bd super

  38. Dziwnie wyglada to „strzelane” tankowanie – mob i troper po prostu stoja naprzeciwko siebie i przyjmuja wszystko na klate…

  39. @Revage Moj Boze w ktorym z KoTOR-ow miales walke turowa o.O Tam tylko pauza aktywna była.

  40. KoTOR nie miał tur, ale dynamizmu walki też, bo miałeś walkę podzieloną na twój atak a potem atak wroga i tak ciągle… więc trochę nudą wiało przez ten system

  41. Bardzo ciekawie się zapowiada,tylko ten abonament eh…… :/

  42. Zapowiada się nieźle, ciekawe jak będzie wyglądać ostatecznie.

  43. Coraz bardziej przekonuje się do tej gry, lub raczej do gier MMO, wszystko jest na dobrej drodze abym zagrał w MMORPG, do tej pory w takich grach powiewało nudą, a teraz miejmy nadziej że skupi się to bardziej na fabule dla jednego gracza, przy czym nie zatraci się jakość w graniu ze znajomymi, jest naprawdę dobrze, jeśli będzie świetny klimat SW to nawet płacenie abonamentu mnie nie zniechęci 🙂 . Co do KOTOR to prawdą nie posiada on tur, lecz system walki podzielony na sekwencje, obrana-atak…

  44. I wcale nie wiało nudą, bo animacje były naprawdę ciekawe, postać posiadał wiele skilli, no i od groma mocy co bardzo urozmaicało rozgrywkę, jak na tamte czasy był to moim zadaniem najlepszy system, warto też dodać że można było zmieniać opcje automatycznej pauzy 🙂 .

  45. Myślę, że w tej grze fajny byłby system walki tak jak w TFU – robienie fajnych akrobacji, tylko bez tych finisherów… Tak by się o wiele ciekawiej grało Jedi i Sithami, a żołnierze, jak żołnierze, karabin w dłoń i celownik. Niech tylko będą umiejętności na pasku, a nie, że dany klawisz odpowiada temu i tak jak w TFU (którego przykład przytoczyłem), takie połączenie tych dwóch systemów. Dla mnie wtedy ta gra byłaby warta abonamentu, ale tak… to z abonamentem to mnie nie zdobędą 🙂 .

  46. Genialnie to wygląda, WoW tylko, że w innych klimatach. Mam wrażenie, że wielu znudzonych blizzardowskich graczy poleci na odpoczynek w SW: TOR (w tym i ja 😉 ). Grafika nie jest stara czy brzydka, ale po prostu charakterystyczna dla MMO, WoW idealnie pokazał, że taka jest najlepsza. Co do abonamentu, mówcie co chcecie, ja się z niego ciesze, dla mnie jest on gwarantem dopracowania gry i przesiania co bardziej niedojrzałych graczy. Mobilny tank, healer z mieczem świetlnym, to jest to 🙂 I cieszę się, że

  47. JK może robić za offtanka, po części chociaż zapobiegnie to wiecznemu niedoborowi tej specjalizacji.

  48. A ja nadal nie wiem czy TOR czy GW2…

  49. @Reizen jeśli chodzi o gwarancję jakości w przypadku abonamentu, to przypomnę choćby Warhammera Online i bardziej pozytywny przykład Guild Wars. A z tym przesiewaniem „co bardziej niedojrzałych graczy” zaznaczę tylko, że nawet „dojrzałych” graczy nie zawsze stać na abonament. Oczywiście ma swoje zalety, ale absolutnie nie jest wyznacznikiem dobrej gry.

  50. kumate…

Dodaj komentarz