Star Wars: The Old Republic – pojawi się system dla „szaraków”

James Ohlen, producent Star Wars: The Old Republic, w rozmowie z PC Gamerem wyjawił, że wkrótce pojawi się system nagradzający graczy stojących „po środku”. Jak mówi:
Wiedzieliśmy, że wraz z implementacją Jasnej i Ciemnej strony Mocy pojawi się wśród graczy niechęć do kompletnego oddania się jednej z nich. Mamy system dla osób, które chcą stać w większym stopniu po środku, ale pojawi się on dopiero wraz z kolejnymi aktualizacjami. Pozwoli to grać, jako
. Po prostu nie będzie trzeba być bardzo dobrym Jedi lub bardzo złym Sithem, żeby otrzymać nagrodę. Będziecie mieli do dyspozycji różne style rozgrywki.
Jak dodaje:
Na razie byliśmy ostrożni, jeśli chodzi o nagrody dla Jasnej i Ciemnej strony Mocy. Nie chcemy, aby bonusy miały zbyt duży wpływ na endgame, ponieważ mogłoby dojść do sytuacji, w której gracze nie mogli by wziąć udział w zabawie dopóki nie będą w pełni zdeklarowani wobec jednej ze stron. Kiedy jednak wprowadzimy nową wersję systemu, pojawią się nowe nagrody. Wszystkie przedmioty dla Jasnej i Ciemnej strony oraz tzw.
będą znacznie potężniejsze.
Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “Star Wars: The Old Republic – pojawi się system dla „szaraków””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Choć na początku w Star Wars: The Old Republic gracze muszą wybrać, po której stronie Mocy chcą się opowiedzieć, w czasie zabawy nie trzeba było podążać obraną raz ścieżką – nasz bohater mógł zostać „złym Jedi” lub „dobrym Sithem”. Do tej pory jednak takie postępowanie nie wiązało się z dodatkowymi nagrodami. To się zmieni.
Hee? Lepiej niech się wezmą za balansowanie profesji.
Jestem za, a głównie za polepszeniem nagród za bycie na V poziomie przynależności 🙂
balans miedzy klasami jest wporzo , to gracze nie potrafia czytac talentow i odpalac danych spelli na danych procach , pls L2P 🙂
Zgadzam się, profesje są okey.
Layne chodziło raczej o crew skills 🙂
„nasz bohater mógł zostać „złym Jedi” lub „dobrym Sithem”. Do tej pory jednak takie postępowanie nie wiązało się z dodatkowymi nagrodami.” Bzdura- zarówno bycie „złym” jak i bycie „dobrym” jest nagradzane odpowiednimi tytułami oraz możliwością używania przedmiotów przypisanych do danego „charakteru”. Brakowało takich bonusów tylko dla postaci „neutralnych” i fajnie, że w końcu się to zmieni bo sam gram w taki sposób- podejmując decyzję wg. własnego upodobania, a nie tego czy otrzymam light/dark side points.
Ja jestem sithem po jasnej stronie ale bardziej nazwał bym to ,,litościwym” niż dobrym. I cieszę się z tej ,,szarości”, napewno stworze taka postać np. agenta imperialnego.
Bardzo fajnie, bo w tej chwili bycie „dobrym” jest czasem zwyczajnie głupie (a i tak klikam, bo punkty trzeba ciułać).
Kur…przez chwilę myślałem że chodzi o system F2P =D
oo bardzo fajnie ;D jednak dalej czekam na automat do instancji + więcej tychże, naprawienie paru bugów i rozwijanie już istniejących pomysłów
SWEEEEEEEET
Fajnie mimo iż gram złym sithem to nieraz lepsze według mnie decyzje są po stronie jasnej.
Hehe dobre, bo ja gram dobrym Sithem. 😛
No, w końcu będę mógł mieć coś lepszego, niż te artefakty dla jasnej strony…
Szara? Nie lepiej Wiedźmińska?
To trochę jak Stalkiller z TFU , niby sith a nie do końca zły .
kolas Hehe ja tez chodź to też powoduje że dostało mi się kilka [beeep]ów od współgraczy jak wygrałem roll za wzięcie w niewole typa na końcu The Black Talon. Pomysł na nagrody dla szaraczków niezły. Czekam na implementację.