23.07.2011
Często komentowane 73 Komentarze

Star Wars: The Old Republic – Si vis pacem, para bellum [WIDEO]

Star Wars: The Old Republic – Si vis pacem, para bellum [WIDEO]
Nowy zwiastun MMO Star Wars: The Old Republic powołuje graczy pod broń. Bębny wojny brzmią coraz głośniej, wokół szaleje bitewny zgiełk, a w międzyczasie wszystkie postacie mówią jedno zdanie o swoim powołaniu.

Stań do walki w Star Wars: The Old Republic:

73 odpowiedzi do “Star Wars: The Old Republic – Si vis pacem, para bellum [WIDEO]”

  1. To wygląda tak słabo… skończy jak FF14.

  2. Cholernie drogie i z abonamentem. Podziękował.

  3. Ja bym w to grał z uśmiechem na twarzy gdyby nie abonament.

  4. Z mass effecta niech mmo zrobią a nie te star warsy męczą 😛

  5. Dla zainteresowanych tutaj macie filmik z PvP w Tor, moim zdaniem w cale nie jest tak sztywno jak wszyscy narzekają ;P http:www.megavideo.com/?v=40RLR4GK

  6. darthrevanek 23 lipca 2011 o 11:21

    A ja jestem ciekawy tej produkcji ;p Ale jednak wolałbym pełnokrwistego rpg w duchu pierwszych filmów gwiezdnowojennych, bo jednak ten cały przemysł komiksów, książek, gier zrobił z tego lekko kiczowate uniwersum (obojętnie co się stanie ciemna strona cie zawiedzie, przegrasz, dobro zwycięzy, jedi strzegą pokoju itd.) chcę mroku i zajmującej fabuły!! Z początku mówiło się nawet, p systemi f2p w tej grze i opieraniu się na mikropłatnościach…Dla mnie mogło by tak być i mini abonament np 20zł mógłby zachęcić

  7. Walka prezentuje się jakoś nieciekawie – a to Jedi podskakuje a przeciwnik patrzy jak gdyby nigdy nic, a to inny macha mieczykiem przed nosem oponenta, kończy a sekundę po fakcie ten nagle pada jak długi (chyba z wrażenia). No i ten abonament. Tyle czasu trzeba jeszcze czekać na GW2.

  8. coraz bardziej to drętwe

  9. Jeżeli gra okaże się naprawdę ciekawsza od WoWa i w dodatku abonament za 2 miesiące będzie kosztować tyle samo (70zł) lub mniej to będzie fajnie. Ale jak mówię, wpierw niech dadzą otwartą betę, Triala, ogarnąć raidy za free czy coś. Bo nie będę wywalać pieniędzy w błoto. A jak gra będzie f2p to całkowicie podziękuje. Bo nie ma nic gorszego do mikropłatności i całkowitego zrąbania balansu.

  10. Miało być epicko wyszło jak zawsze, sztywne i drętwe animacje, przycinający się trailer. Nie dziękuję |Zagram w triala aby ją sprawdzić ale nie sądzę aby gra mnie przyciągnęła. |Zaskakuje mnie że w dobie motion capture ktoś bawi się w ręczne animacje ;/

  11. Dlaczego zrobili to zamiast KotOR’a III? :/

  12. @geralt1392 żeby haterzy i „znawcy” gier mieli na co narzekać?:P

  13. @Narsil90 Chyba raczej po to, żeby więcej zarobić;]

  14. @Lumin Wiem 😉 to była tylko ironia na to całe bezsensowne narzekanie.

  15. Ludzie narzekają na dynamizm walki i drętwe animacje, po czym gadają, że czekają na GW2 gdzie dynamizm w walce jest jeszcze mniejszy i animacje gorsze 😀 Newsy CDA to tu znajdziesz najwięcej hipokrytów!!! Kup już teraz jedyne 9,99 😛

  16. Volkov. Szkoda tylko , że nie wiesz co piszesz 🙂

  17. Zagram sobie w triala jesli będę mógł i jeśli będzie fajna to może warto wydać kasę na tą grę.:P

  18. @EvoFlask tak ? to proszę mnie naprostuj 🙂 albo udowodnij mi ze nie mam racji 🙂 Naoglądałeś się filmików z prezentacji skili u poszczególnych klas i z tego wnosisz, że tak to będzie wyglądało w grze 🙂 , zobacz sobie jakikolwiek filmik z rzeczywistego gameplayu z GW2, np, chociażby ten ostatni z podwodną walką 🙂

  19. @Volkov A pokaż mi gameplay SW:TOR, gdzie dynamizm walki jest super uber pro. I powiem ci, że dynamizm na filmikach ze skillami GW2 jest drętwy bo to tylko pokazówka, ale mam już dosyć gier gdzie stoimy w miejscu i naciskamy ciągle w klawisze od 1 do 9, a SW:TOR taki jest. Czy w tej grze możesz atakować w biegu?

  20. @Volkov obejrzałem – i dalej uważam, że animacje walki w TOR są drętwe a w GW2 poprawne. I wolałbym, żebyś nie wyzywał od „hipokrytów” ludzi, którym miłość do marki nie zaciemnia obrazu.

  21. @Volkov 100% racji, póki co pokazali jedynie tyle, że walka wygląda prawie identycznie jak w guild wars, czyli skończy się na staniu w miejscu i spike’u skillami. Ten niby dynamizm walki, którym oni się tak chełpią to zabieg stosowany przez sporą część koreańskich mmo, gdzie zamiast zwykłego casta wykonywana jest jakaś wymyślna animacja rozłożona w czasie wykonywania umiejętności. W niektórych wypadkach takie rozwiązanie wygląda bardziej nieudolnie, niż zwykła akcja ze zwykłą animacją.

  22. @Lumin,a gdzie Volkov wspomniał, że dynamizm walki w torze jest super uber pro? Skupił raczej się na tym, że część osób jest wpatrzona w jakieś wyreżyserowane filmiki z bety lub kompletnie niemiarodajne pokazówki klas.

  23. Tu macie dla porównania walke w GW2 -http:www.youtube.com/watch?v=Wv6mCOo2k5k&feature=fvwrel i ToR -http:www.megavideo.com/?v=40RLR4GKNie widać jakiejś specjalnej różnicy jak dla mnie,może GW2 ma jaśniejsze kolory 😛

  24. A ja nigdy nie mówiłem, że dynamizm w TORze jes jak to ująłeś „super uber pro”, jeśli chcecie takiej gry to lepiej pograjcie sobie w SW:TFU bo jeszcze minie sporo czasu zanim MMO będą na takim poziomie, a większość ludzi, która marudzi że bark dynamizmu to pewnie ta grupa, która z MMO wcześniej nie miała do czynienia. W TORze na pewno można strzelać w biegu, ale to pewnie nie o to chodzi, Ci chodzi zapewne o coś takiego jak jest w TERA, no ale jak chcecie coś takiego to trzeba grę zmienić. Gry akcji =/= MMO

  25. Według mnie dynamizm w GW2 polega na przebywaniu w ciągłym ruchu i używaniu skilli w biegu ( patrz Thief, bądź Ranger). Już dość jest gier na rynku, gdzie umiejętności ogarnięcia gry polegają na odpowiednim buildzie postaci. Zero ruchu tylko stanie w miejscu i naciskanie klawiszy od 1 do 9.

  26. Mnie tam osobiście dynamizm nie obchodzi.ToR to kontynuacja Kotorów-tam walka też taka była, no ale jak ludzie cudów oczekują to potem jest płacz jak na tym forum.

  27. @Lumin nie wiem o jakim aspekcie gier, w które grałeś mówisz. Brak ruchu w pvp? Powiadasz, że thief i ranger są w ruchu. Jeżeli zmusił ich do tego obecny encounter to dlaczego nie? W wowie hunter też mógł strzelać w biegu większością skilli, rogue również. Jeżeli walka wymagała tego od nich oczywiście. Jeżeli w gw2 będziesz stać i klepać tankowanego bossa to nie wierzę, że ktoś sobie będzie biegał dookoła tylko dlatego, że można. Można w wielu grach, ale jeżeli nie daje to efektów to po co?

  28. @Narsil Nie porównuj PvP do PvE;) oglądałem wiele prezentacji TORa np. http:www.youtube.com/watch?v=_bC3g4fU7nQ&feature=related i na prawdę walka jest jak typowe MMORPG. Bardzo podobne do WoWa. Stoisz w miejscu i nic się ciekawego nie dzieje. Jeden skill jest wprost absurdalny… W każdym miejscu pani Jedi z pod ziemi wyjmuje taki sam przedmiot i rzuca nim w przeciwnika. Chociaż mogło by się różnić w zależności od terytorium.

  29. Skoro możesz zabić grupkę jakichś mobków do questa 1-2 skillami, to chyba nie będziesz biegał dookoła jak nienormalny? Pewnie mówisz o tym smoku co sobie zleciał i walił po ludziach. Jednak w takim wypadku można go uznać za jakiś większy encounter, w którym unikanie pewnego stopnia damage’u jest wręcz wymagane w każdej grze, a nie tylko w Twoim gw2. Jeżeli arenanet znów zadba tak „świetnie” o balans, to pewnie pójdzie sobie grupa na kształt dzisiejszych mesmeró i bez ruszania się ubiją smoka w ciągu

  30. parenastu sekund.

  31. @lokijek Czy ja powiedziałem o braku ruchu w PvP?

  32. Piszesz o PVP, a wrzuciłes film z PvE 😀 jest dokładnie tak jak napisał lokijek, jeśli gra nas nie zmusza, żebyśmy się ruszali to każdy będzie stał w miejscu i naparzał, ale to już jest kwestia mechaniki gry, a ta w GW2 i w TORze jest taka sama, targetujesz i wciskasz przyciski odpowiedzialne za skille. Jeśli chcecie MMO z nowym typem mechaniki to radze zainteresować się TERA online.

  33. @Lumin no właśnie nie wiem o czym mówiłeś, bo nigdzie nie sprecyzowałeś dlatego zapytałem.

  34. @Lumin przeciez na tym gameplayu z flashpointa cały czas są w ruchu,jedynie smuggler używa osłon i zza nich strzela.

  35. @Volkov nie piszę o PvP tylko napisałem, że Narsil90 wrzucił film PvP TORa,a PvE GW2, więc wrzuciłem film TORa PvE, żeby porównanie było odpowiednie. Przypomnę, że to ty zacząłeś dyskusję porównując GW2 do TORa;]

  36. Widzisz np. W TORze w PvP jak Ci Sith Agent walnie „Bombardowanie z orbity” to też nie będziesz stał w miejscu i czekał aż Cie walnie 🙂 , i to się nazywa wymuszanie ruchu ale to było już i WoWie i innych MMO przed nim.

  37. @Lumin póki co z ToRa wyciekło za mało informacji z bety żeby porównać pve tu i tu. Bicie paru mobków do questa to co innego niż chociażby walka z bossem na dungeonie, czy nawet na raidzie. Póki co EA jest ostrożne w tej kwestii i pokazało tylko kawałek parusekundowy raidu i to w wersji takiej żeby nic nie zdradzała. Wiadomo. natomiast że w gw2 walki ze smokami będą odpowiednikami raidów i one mają prawo, a nawet obowiązek być bardzo dynamiczne.

  38. No i dla mnie niczym się to nie różni 🙂 chyba że dla Ciebie to, ze w GW2 cos sie rusza to odpowiednik tego, ze on caly czas idzie do tylu strzelając 🙂 To w TORze tez tak mozesz 🙂

  39. Ale ja cały czas mówię o atakowaniu w ruchu, a nie o poruszaniu się z konieczności uniknięcia uderzenia:)

  40. @Lumin skoro nie trzeba uniknąć uderzenia to po co się ruszać? :>

  41. @lokijek Cały czas tłumaczę, że dynamizm w GW2 dla mnie polega na atakowaniu w ruchu i atakowaniu przeciwnika w tym samym czasie. Z tego co widzę w TORze, owszem ruch jest wymagany ale nie możemy atakować podczas używania skilli, więc za każdym razem kiedy używamy umiejętności praktycznie w 100% jesteśmy podatni na obrażenia a w GW2 nie, ponieważ jednocześnie atakując możemy uniknąć ciosu przeciwnika:)

  42. To nie wiem o co Ci chodzi. Chcesz w walce na miecze biegać dookoła przeciwnika ? Strzelanie w ruchu nie jest niczym nowym, jak już lokijek napisał w WoWie było, w TORze jest i w GW2 tez jest. Z tą mała różnica ze w TORze jest troche wymuszone stanie w miejscu jesli chcesz zobaczysz animacje z choreograficzna walka, no ale jesli chcesz to możesz równie dobrze biegać dookoła przeciwnika jak w WoWie, nikt Ci nie zabrania. Mi to osobiście nie przeszkadza.

  43. „nie możemy ruszać się podczas używania skilli” przejęzyczenie;)

  44. @Lumin czyli w gw2 większość skilli to instant casty, nic nowego ;p

  45. Kto chce pokoju szykuje się na wojnę. 🙂

  46. @lokijek Ja nie twierdzę, że jest to coś nowego, ale że będzie to w tej grze, przez co jest dla mnie interesująca:)

  47. Aha czyli chciałbyś np. castowac czar, którego cast time trwa okolo, przykladowo 10 sek w ruchu tak ?:D A nogami wtedy jeszcze tańczyć breakdance, bardzo realistyczne 🙂 . Spróbuj naładować granatnik i w tym samym czasie biec na 100 m 😀 bo tego właśnie chcesz od MMo 🙂 ale to już kwestia realizmu, nawet WoW nie miał castowanych umiejętności w ruchu bo po prostu przerywały cast 🙂

  48. http:www.youtube.com/watch?v=CRI_twOZ8hI&NR=1 i powiedz mi, ze w GW2 nie ma stania w miejscu 😀

  49. Aż jestem ciekaw kiedy przejdzie na F2P 😀

  50. @Mathius jutro

Dodaj komentarz