05.01.2012
Często komentowane 31 Komentarze

Star Wars: The Old Republic – statystyki ze stref PvP i plany na przyszłość

Star Wars: The Old Republic – statystyki ze stref PvP i plany na przyszłość
BioWare ujawniło nowe statystyki związane ze Star Wars: The Old Republic. Dane związane ze strefami PvP – tzw. Warzone – gdzie rozegrano już milion meczy.

Gabe Amatangelo, główny projektant PvP, na oficjalnym blogu Star Wars: The Old Republic wyjawił, że w pierwszym tygodniu od premiery gry rozegrano milion meczy w strefach warzone, w których wzięła udział blisko połowa graczy. 53% starć na mapie Alderaan Civil War wygrali użytkownicy stojący po stronie Imperium. Najpopularniejszą była jednak Hutball – rozegrano na niej 39% wszystkich meczy.

Amatangelo ujawnił także szczegóły dotyczące przyszłych aktualizacji związanych z trybem PvP. Najważniejszym obecnie stref tylko dla graczy na 50. poziomie doświadczenia. Kolejnym zadaniem developerów jest usprawnienie walk PvP w otwartym świecie na planecie Illium, a także wprowadzenie rankingowych starć i medali, śledzenie statystyk, a także dodanie przedmiotów w otwartym świecie PvP. Pojawić mają się także walki zespołowe.

31 odpowiedzi do “Star Wars: The Old Republic – statystyki ze stref PvP i plany na przyszłość”

  1. Kolejne lanie wodą cięgle nie wiadomo ile osób zdecyduje się na przedłużenie subskrypcji.

  2. @Yamaha to wejdź za 3 miesiące na news o TORze, a nie w każdym newsie spamujesz głupoty, nikt Ci teraz nie powie ile osób przedłuży subskrybcję, a nawet za miesiąc bo większość ludków kupiła grę z prepaidem na 2 miechy….

  3. Chciałbym zaznaczyć że Illium to planeta z Mass Effect, nie z Gwiezdnych Wojen, mowa tu o planecie Ilum

  4. Volkov spamowanie w każdym newsie ocb |Miałem na myśli to że niema sensu robić newsów o takich pierdołach gdy nie wiadomo nawet czy gra odniesie sukces.

  5. yamaha, gdybyś nie zauważył to gra już odniosła jakiś tam sukces…ty się najpierw zastanów co chcesz napisać w poście zanim palniesz jakąś bzdurę…

  6. czekam na więcej instancji pve, pvp jakoś nigdy mi nie podchodziło

  7. yamaha może skoro jesteś taki elokwentny to zostań redaktorem i nie rób newsów o takich ,,pierdołach”.

  8. 39% meczy Hutballa… To ja już się nie dziwię czemu prawie zawsze tam trafiam :/ Strasznie go nie lubię, a nie można sobie wybrać w jaki tryb się człowiek chce bawić. Słabe.

  9. Czekam aż Bioware się obudzi i wprowadzi rozwiązanie zastosowane przez wchłonięty Mythic w Warhammer Online, czyli Stagger zamiast Stuna + CC immunity. Na chwilę obecną PvP sprowadza się do chain CC festu, gdzie drużyna, która ma więcej stunów/rootów/etc. wygrywa. A stunlock od Operative`a powinni byli już po becie zlikwidować. Nie, żeby ludzie tego nie raportowali. Wcale, a wcale. I to na pewno nie już od października.

  10. a właśnie że nie coeniasty. I właśnie w tym się przekłada czy ktoś potrafi czy nie potrafi grać. unstun w dobrym momencie i nie latać na 6 osób samemu i tyle.

  11. lubie jak ludzie lamentują nad problemami w balansie nad 2 miesięcznym mmo …prawie tak samo zabawni jak ludzie porównujący ilość instancji w wowie i swtorze

  12. @wroblos122|Faktycznie: unstun, żeby bez immune od razu dostać następnego stuna. Polecam pograć vs. Operative na przykład. Zobaczysz co to stunlock i jak przyjemnie się z tym gra 🙂

  13. Balans w grze MMORPG ? Pierwsze słyszę.

  14. aoetje to że ToR obecnie ma milion użytkowników nic nie znaczy niemal wszystkie duże płatne MMO miały początkowo dużą popularność o sukcesie ToR będzie można mówić dopiero gdy zatrzyma ten milion na dłużej niż kilka miesięcy co udaje się tylko nielicznym MMO z abonamentem.

  15. teraz nie ma co nawet dyskutować. gra nie ma nawet miesiąca także jest to czcze gadanie.

  16. @wroblos122|Brałem udział w beta testach od października. Na forum było cały czas mówione o problemach z chain CC i consta stunem. Bioware w tej kwestii NIC nie zrobiło. Totalnie olali sprawę, chociaż mają ludzi z Mythica, którzy to implementowali (jako jedną z pierwszych łatek) w WAR. Także jest o czym dyskutować, bo jest to wyraźnie niedorobienie. Tak samo jak brak XP, Valoru czy lootu w open PvP.

  17. nie wiem w którym miejscu nie rozumiesz mojego komentarza ? na łatanie trzeba czasu a sam dobrze wiesz że NIGDY nie łatają albo naprawiają w takiej kolejności jakiej ktoś chcę.Poczekamy zobaczymy.

  18. @wroblos122|Toż tłumaczę, że problem był już w becie i był raportowany od października, więc masz przykład, ile czasu zajmuje im „łatanie”, a raczej prosta modyfikacja systemu. Inna sprawa, że nie po to się robi testy PvP, żeby stwierdzić po uwagach, że wszystko jest w porządku i można odłożyć taki „drobny” błąd na później. Hotfix wyłączający /getdown (w sumie pozostałość po becie) jakoś im szybko poszedł.

  19. @Coeniasty „brak valoru” o co ci chodzi ? przecież są punkty za wygrywanie i przegrywanie pvp za które można kupować eq, xp za nie też jest, „lootu” … lol chcesz aby z bohaterów wypadały itemy ? i do tego czemu swotr ma mieć wszystko to co ma wow ? wow upada czy więc dobrze powielać z niego pomysły ?

  20. @bart-2pl|Czytanie ze zrozumieniem: brak tych rzeczy w OPEN PvP. Za zabicie kogokolwiek w strefie PvP na Tattoine (na Ilum jest za mało graczy jeszcze) czy też za zabicie w dowolnym miejscu na mapie (gram na serwerze PvP) nie ma ani doświadczenia zwykłego, ani valoru, ani komendacji, ani nawet kredytów, jak za moby. Po prostu NIC.

  21. 1 Nie widziałem żeby w jakiejś grze dostawało się kredyty albo exp za ubicie kogoś 2 napisałeś jak za moby.A gracz to niby mob jest ?

  22. @wroblos122|Warhammer Online (obecnie firmy Bioware Mythic, którego to zespół został swego czasu przeniesiony do prac nad TOR) oferował questy dotyczące zabijania graczy w strefach Open i na World Map, XP oraz Renown (odpowiednik Valoru) był niezależnie od miejsca, w którym się kogoś zabiło. Pomijam kredyty (bo to akurat czepianie się jednej rzeczy, która jest całkowicie zbędna), ale co z Valorem, XP, komendacjami?

  23. I jakby ktoś wątpił w powiązania Mythic-Bioware i pracowników tego pierwszego nad TOR, to link do profilu Amatangelo: http:www.warherald.com/devbios/gabeAmatangelo.php Pracownik Mythic od sierpnia 2005.

  24. @bart-2pl hipokryto wow upada od 11 lat wiec pewnie ze warto

  25. nie, wow upada od roku w tempie wykładniczym

  26. @r4plez zanim zaczniesz komuś wygarniać błędy sam się doucz, WoW ma 9 lat.

  27. Volkov, a to ciekawe, bo ja ostatnio obchodziłem w WoWie jego siódmą rocznicę… więc teraz ty się musisz douczyć 😛

  28. @Volkov masz racje pomylilem sie wow ma 7 lat i 36 dni

  29. Ale wy jesteście śmieszni hejterzątka. Znajdźcie sobie dziewczyny 😉 |Szczerze? Mam już was i wasze wypociny w du…szy i idę po prostu grać. Cieszyć się nieskrępowanie i radośnie SWtORem a wy tu możecie się nawet zapłakać na tym forum ; >

  30. To ja dołączę do salipsa i oddam się radosnej i wciągającej rozgrywce – czyli temu z czym większość tutaj narzekających pewnie nie miała okazji się zetknąć (czyt. nie grali a pierdzielą). Pewnie, że nie każdemu musi się podobać, ale to co tutaj się momentami dzieje jest śmieszne. 😀

  31. A ja chamsko i bezczelnie wytknę błąd. Meczów, nie meczy. 🙂 Meczy koza, rzekłem. 😛

Dodaj komentarz