StarCraft II: Heart of the Swarm – nowe jednostki na filmie [WIDEO]
![StarCraft II: Heart of the Swarm – nowe jednostki na filmie [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/0b4e3c0c-c74c-4c05-8c21-ac96ca0b3c18.jpeg)
Co się odwlecze to nie uciecze. Choć Blizzard - jak co roku - nie był obecny na E3, tuz po targach zaprezentował nowy materiał z rozszerzenia Heart of the Swarm do StarCrafta II. Zwiastun prezentuje jednostki, które pojawią się w dodatku.
Jednostki w StarCraft II: Heart of the Swarm:
Czytaj dalej
-
Filmowa adaptacja Watch Dogs nie będzie bezpośrednim nawiązaniem do gier. „Nie...
-
Nowy Painkiller zaoferuje tryb roguelike. Anshar Studios prezentuje kolejny...
-
Avatar: Frontiers of Pandora otrzyma dodatek nawiązujący do nadchodzącego filmu....
-
Yakuza Kiwami 3 zapowiedziana, a z nią zupełnie nowy spin-off. RGG...
40 odpowiedzi do “StarCraft II: Heart of the Swarm – nowe jednostki na filmie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Co się odwlecze to nie uciecze. Choć Blizzard – jak co roku – nie był obecny na E3, tuz po targach zaprezentował nowy materiał z rozszerzenia Heart of the Swarm do StarCrafta II. Zwiastun prezentuje jednostki, które pojawią się w dodatku.
inba 😀
U terran blizzard się nie wysilił, na pierwszy rzut oka to firebat’y, goliathy i miny z vulture
Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…………….. Beda sciagac moje czolgi z bazy :C!
ZERG IMBA
Protosi i Zergi świetne jednostki! Terranie takie se, nic ciekawego w sumie. Grunt to dobrze zrobiony trailer przedstawiający nowe jednostki.
A juz myslalem ze bardziej tej gry w multi nieda sie zepsuc…
Czas najwyższy kupić StarCrafta.
Już widzę te płacze że Vipery i Tempesty op… Ale w końcu hydry są szybkie 😀
@Sylfa – nie znamy daty premiery nawet ale już wiesz, że popsują multi, ciekawe.
No i dobrze z zergami zrobili, u nich praktycznie nie było takiej jednostki, co tak naprawdę byłaby potężna wobec ufortyfikowanej bazy terranów (siege tanki, bunkry) a także protosów (tu same cannony potrafiły wiele narobić). Mam nadzieję, że nie będzie potrzeba do tych jednostek Hive’a, bo na lategame te jednostki już będą takie sobie.
Moja ulubiona gra jest warcraft 3 a co dziwne wprost nie nawidze gier strategicznych, gdyby nie na mowa mojego kolegi nie przekonal bym sie o warcrafcie, jednak niestety nie bedzie 4 czesci 🙁 , kupil bym starcrafta bo jest od blizzarda ale boje sie ze to jak kazdy RTS zanudzi mnie w 5 minut a ten filmik nowego dodatku mnie nie przekonal
Szykuje się imba ostra z każdej strony 😀 Ogólnie podobają mi się zmiany oprócz wyglądu warhounda :/
Ej mam do was pytanie: Czy multiplayer dla wszystkich trzech części starcafta II będzie jeden czy każda gra będzie miała oddzielny multiplayer? Pytam bo chce sobie kupić SII Wings of Liberty i nie wiem czy to się będzie opłacało czy poczekać na Heart of the Swarm 😀
Moi kochani Protossi doczekają się niezłych jednostek. Nie mogę się doczekać!
@-Demilisz Jestem graczem sc i sc:bw z 15 letnim doswiadczeniem. Dla mnie SC2 bylo zle juz gdy bylem betatesterem natomiast najnowsze jednostki uczynia gre niezwykle widowiskowa i ciekawa a jednoczesnie nieprzewidywalna i w tym caly problem. Nieda sie zbalansowac tak jednostek o takich mozliwosciach aby ta gra dawala byla dobra. Zeby nie byc goloslownym podam przyklad. Moj kolega jest w najwyzszej lidze SC2. Stwierdzil ze z noobem moze wygrac 3-2 natomiast nie musi grac by byc na szczycie.
warhound wygląda trochę tak jakby budowano go w naszym kraju
Chodzi o to ze jest zbyt duza przypadkowosc w tej grze. Zwyciestwo osiaga sie bardziej fartem niz rzeczywistym skillem. Niema tu macro ani micro na poziomie z dawnego sc pozatym multitasking strasznie ucierpialw 2 czesci gry.
co oni robią z terranami…
Te statki Protossów wyglądają jak Goliath’y z darkorbit[ocb]….. sorry tylko z tym mi sięto skojarzyło
Moje Zergi również zostaną wzmocnione! 😀 hihi
Ciekawe ile będzie kosztować.
Bez sensu te nowe jednostki anty mech terrana, teraz immortale itp beda ussles
Myślę, że dodatek w większej części będzie się opierać na fabule i nowej kampanii niż na nowych jednostkach. Po co komu 10 nowych jednostek? Ja się cieszę, że nie jest dużo. A tak w ogóle to marzy mi się porządny, wykonany z jajami FPS w świecie Starcrafta – z dzisiejszą technologią miałoby to już bardziej sens niż parę lat temu.
mass tempest przy Xel-nadze i nikt nie podejdzie 😀
@Nezir|A BroodWar ile jednostek wprowadzil? a calkowicie zmienily sposob gry na battlenecie, pozatym nie liczy sie ilosc tylko jakosc. IMO i tak juz jest dosc jednostek w SC2, teraz zaczynaja powtarzac swoje funkcjonalnosci, pozatym wygladaja jakby sie graficy transformersow naogladali za duzo. Ech kiedys to blizzard mial swietnych grafikow.. starcraft i diablo 2 miazdzyly klimatem ^^
Born2Steal – Masa Mutalisków? Fenixy? Vikingi?
wszystko super, tylko czemu nowe jednostki Terran są OHYDNE, a Protossów BRZYDKIE. Nowe Zergi przyznaję są cool;) szczególnie szarża Ultraliska i Viper..no nie wiem średni ten design, trudno uwierzyć, ze Blizzard ma najlepszych ludzi na świecie:/
polecam wam analize Zedda bardzo sensownie wszystko rozkminił:) http:www.youtube.com/watch?v=SJn5Pu7lcng&feature=plcp
can’t w8
@Nezir ja HoTS kupie głownie dla singla 😉
Przyłączam się do pytania Kubisa – czy multi wszystkich dodatków będzie połączone? Np. te nowe jednostki dodadzą w patchu dla WoL tylko do multi?
„@Nezir ja HoTS kupie głownie dla singla 😉 „mając w pamięci wspaniałą kampanię z WoL…współczuję…no ale ja też kupię HotS, bardziej dla multi, choć przyznaję, że jestem ciekawy kampanii, jednak biorąc pod uwagę to co blizz zrobił z Diablo 3, jestem jak najgorszej mysli..zgaduję, że HotS będzie wyjątkowo głupkowate.
Mam tylko nadzieję, że cena faktycznie będzie, tak jak zapowiadali, na poziomie „dodatku” a nie oddzielnej gry. Podstawowego SC2 kupiłem miesiąc temu, jak ucięto cenę do ~100 złotych polskich, a tyle jestem w stanie za grę (dowolną) dać – chociaż single player był całkiem nieźle zrobiony (fabuła „hollywoodzka”, ale konstrukcja misji ciekawa), to multi okazał się raczej nudnawy (te same taktyki raz po raz, zero eksperymentowania) a mapy „custom” – całkowitym niewypałem (gł. dzięki systemowi sortowania…
…wg. popularności, dzięki czemu nowe mapy gniły na dnie.
@Sabi msz „hit czy kit” dięki któremu dobiera ci losowego moda z tych „mniej popularnych” i daje ci innych graczy do gry w niego, a nowe taktyki pojawiają się dopiero po wyjściu z srebra
niedługo terranom dodadzą resztę autobotów xd
Teoretycznie siedzę w „złotej” 2v2 i „platynowej” 4v4 a i tak połowa Protossów próbuje cannon rusha, reszta pakuje w Void Ray’e, Terranie jak jeden mąż produkują masowo M&Msy (lub M&M&Msy, jak kto woli), okazjonalnie dorzucają parę Vikingów lub BC (tylko 3v3 i więcej), zaś Zergi spamują te szybko-leczące się maluchy, czasem wspomagane przez Banelingi lub produkują eskadry Mutalisków, jeżeli akurat nie wyjdzie zergling rush (zazwyczaj nie wychodzi, bo jakoś zapominają o produkowaniu ich…
…w ilościach większych niż 6-8) . A w przypadku wspominanej opcji – ostatnim razem poczekaliśmy sobie z innym delikwentem 20 minut, aż w końcu sami rozegraliśmy miejscową wersję Wintermaul Wars w wydaniu 1v1 i wspólnie popłakaliśmy nad poziomem map „custom”. Wystarczy popatrzeć na te z pierwszej strony – TD, który nie jest TD, klon DotA, „Hero Survival” bez statystyk i poziomów, parę map klasycznych, 2x „postaw budynki i patrz jak jednostki idą po linii prostej na wroga” i parę map klasycznych. Cienko.
Filmik fajny, ale cena pre-orderu mnie zniechęca do tej gry niesamowicie |http:www.gram.pl/sklep/pc/starcraft-ii-heart-of-the-swarm. Jeśli to będzie w takiej cenie, to serdecznie podziękuje i poczekam cierpliwie na to, aż cała trylogia się ukarzę. A teraz wracam do Starcrafta 1 ;]