StarCraft II: Heart of the Swarm – Terranie vs. Zergowie, czyli 20 minut gameplayu [WIDEO]
![StarCraft II: Heart of the Swarm – Terranie vs. Zergowie, czyli 20 minut gameplayu [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/f68b44ef-2c8b-4c27-9a26-3acd56f76dbc.jpeg)
Coś w sam raz na początek dnia dla fanów StarCrafta. Blizzard udostępnił dwudziestominutowy gameplay z nadchodzącego rozszerzenia Heart of the Swarm do "dwójki". Na filmie możemy zobaczyć multiplayerowe starcie pomiędzy Terranami a Zergami.
Gameplay ze StarCraft II: Heart of the Swarm:
Czytaj dalej
-
Avatar: Frontiers of Pandora otrzyma dodatek nawiązujący do nadchodzącego filmu....
-
Yakuza Kiwami 3 zapowiedziana, a z nią zupełnie nowy spin-off. RGG...
-
Steam z wielką wyprzedażą boomer shooterów. Zgarnij Blood: Fresh Supply, Shadow...
-
Nowa łatka do Baldur’s Gate’a 3 ucieszy posiadaczy Steam Decka....
21 odpowiedzi do “StarCraft II: Heart of the Swarm – Terranie vs. Zergowie, czyli 20 minut gameplayu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Coś w sam raz na miły początek dnia dla fanów StarCrafta. Blizzard udostępnił dwudziestominutowy gameplay z nadchodzącego rozszerzenia Heart of the Swarm do „dwójki”. Na filmie możemy zobaczyć multiplayerowe starcie pomiędzy Terranami a Zergami.
Grafika uległa lekkiej poprawie czy to tylko moje subiektywne odczucie ?
I ja mam takie wrażenie co do grafiki. Kiedyś coś słyszałem, że mieli dać lepsze tekstury w dodatku.
W S2 gram sporadycznie. Jednak wydaje mi się, że Vipery są troszkę za bardzo odporne na ostrzał a podziemny atak ultralisków to już troszkę lekkie przegięcie. Stwory z takimi gabarytami mają expresem poruszać się pod ziemią, zbytnie udziwnione przegięcie:). Może się czepiam, nigdy nie lubiłem grać zergami i uważam, że nadchodzącym dodatku dostali troszku za mocne bonusy. To tyle odnośnie mojej stronniczej opinii.
Faktu to nie zmienia że dodatek kupię, bo historia STARCRAFT’a jest moim zdaniem najlepszą jaką BLIZZ kiedykolwiek wymyslił.
Animacje i wybuchy wydają się być lepsze… Oświetlenie i shadery też jakby poprawione. Czy to tylko moje odczucie?
@seraff – właśnie dostali to czego im strasznie brakowało. Ultraliski były kompletnie bezuzteczne, przez swoje blokowanie się, padały jak muchy, i dlatego były nie opłacalne. Vipery są bardzo kosztowną jednostką – aż 200 gazu za szt. więc dobrze że nie padają odrazu – takiej jednostki też bardzo brakowało, która by pozwalała zminimalizować straty w starciu z jednostkami dystansowymi. Zaś Swarm host wreszcie pozwoli na normalną obronę i skuteczniejszy atak. Moim zdaniem – trafili w sedno.
Wygląda super, ale te Vipery mnie przerażają. 😉 Teraz poproszę gameplay starcia z protossami.
@kaczmwoj1994 już jest http:www.youtube.com/watch?v=SJn5Pu7lcng&feature=plcp
Jeżeli ktoś zainwestuje w Vipery to np: nie będzie miał Broodlord’ów lub Infestorów, a przynajmniej nie znaczącą ich ilość, więc coś za coś, a nie sądzę aby Vipery były naprawdę groźniejsze niż masa BL + Inf. Filmik pokazuje tylko możliwości jednostek bo w praktyce np: Viper może być zmieciony przez nowe jednostki protos’ów – Tempest, której zasięg pozwala na bezkarny ostrzał wroga w większości wypadków. Terran może po prostu walnąć kilka Vikingów i mikrować do znudzenia.
Obecnie gram Zerg’ami i dopiero w HotS ta rasa potrafi coś więcej niż tylko masować jednostki danego rodzaju i zalewać przeciwnika. Przyznam że zergowie poniekąd są nudni, a kilka ich jednostek ma problemy z kolizją i to wpływa negatywnie na odczucia z rozgrywki. HotS wprowadzi więcej urozmaicenia w tą rasę i jednostki, które z reguły były pomijane teraz zyskają na jakiejś wartości. Ofc. inne rasy też zachęcają do gry 😉
Zdecydowanie fajne te nowe jednostki, wprowadzą oddech świeżości, a nowa kampania powinna być świetna, tym bardziej że pokierujemy Karrigan 🙂
SpeedLiski? <3 Ultraliski w końcu się na coś przydadzą. Warhounda specjalnie nie było żeby nie było bluzgów jakie to brzydkie. Miny Terrana ... Już widzę te dropy na tyłach wroga... Grafika lekko odświeżona, fizyka podobna jak w Diablo (te latające ciała hydr...) i nowy, ładniejszy creep! Nie mogę się doczekać!
Postrach22|Dzięki za link. 😉
Wow, oglądanie tego zaraz po meczu Polska-Rosja, nabrało jakiegoś takiego… większego dla mnie wydźwięku. Vipery i Miny Terran to według mnie hity Heart of The Swarm. Ciekawe co fajnego przyniosą Protossi.
o ja P ale jaja normalnie nowa gra i czym to sie rozni niby?
A mnie kuźnica bierze jak widzę jakiekolwiek jednostki Protossów! A te ich tempesty czy co to tam co walą jak guardiany zergów w jedynce… szlag mnie jasny trafia.Ogólnie nienawidzę obcych w starcrafcie mogą terrańcom naskoczyć hehehe czasami protossami sobie pyknę jak trzeba przejść w kampanii, ale zergi? To nie dla mnie, tak że nie wiem jak będę przechodził z takim nastawieniem HotS’a, chyba tylko ze względu na Kerrigan ;8-P @SOKoL90, a tym się różni, że teraz IMBą jest inna rasa jeszcze nie wiadomo jaka
hehe, do tej pory uważam, że IMBĄ byli protossi, a może to ja za dużo z nimi przegrywałem ;8-P? Cholera wie Blizzard tak naprawdę słynie z dopracowania pod każdym względem, więc dobra nie hejteruję już – IMBy nie ma i koniec pieśni ;8-]
a na serio to moim zdaniem powinni wprowadzić goliathy i medyczki do uzbrojenia terrańców, żeby zrównoważyć użycie tych tempestów czy czegoś tam u protossów medyczki zamiast reaperów, no tych z jetpackami, a goliathy zamiast piekielników, ale to marzenia ściętej głowy. Marzyliby mi się jeszcze firebaci i byłoby już całkiem oldskulowo. chyba zagram sobie jutro jakąś potyczkę w sieci…
piekielników :*
Vipery i ich mozliwosc wyciagania, z bardzo daleka, najdrozszych jednostek wroga, powoduja, ze gra stala sie niezbalansowana. Nie wiem, jak Blizzard moze to wynagrodzic Protosom i Terranom.