StarCraft II – informacje o edytorze

Informacje udostępnione zostały na oficjalnym forum fanów gry, chętni mogą więc przeczytać je u ŹRÓDŁA. W skrócie – w edytorze pojawi się nowy język skryptów o nazwie Galaxy, który co prawda daje większe możliwości, niż poprzedni JASS, ale będzie wymagał opanowania nowego zestawu komend. Łatwiej będą mieli ci, którzy znają język programowania C, bowiem Galaxy jest do niego bardzo podobne w filozofii i składni.
Blizzard obiecuje również, że wszystkie funkcje znane z edytora do Warcrafta III (ostatnie tego typu narzędzie udostępnione przez studio) zostaną w wyraźny, widoczny sposób poprawione – a do tego dostaniemy szereg nowych funkcji związanych m.in. z tzw. Trigger Editorem, czyli modułem aktywującym odpowiednie akcje na mapie w wyniku działań gracza. Moderzy będą na pewno zachwyceni, „zwykłym” graczom wciąż zaś nie daje spokoju pytanie: „Kiedy StarCraft II trafi do sprzedaży?„. „When it’s done„ to nie jest dobra odpowiedź…
Czytaj dalej
-
Nowy tydzień, nowe darmowe gry w Epic Games Store. Tym...
-
Hades 2 kolejnym kandydatem do gry roku. Dzieło Supergiant Games...
-
Reżyser remake’u Final Fantasy 7 kontrowersyjnie o Game-Key Cardach do Switcha...
-
Departament Bezpieczeństwa Krajowego USA używa Pokemonów, by promować deportację imigrantów....
16 odpowiedzi do “StarCraft II – informacje o edytorze”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No to przynajmniej będziemy mogli poprawić tą słabą grę 😉
A ja jak w Warcrafcie III. System prosty, nie wymagający długiej nauki.
Ale cóż. Będzie mniej moderów. Jak się uczyć języku to lepiej zwykłego C
KIedy będzie zapowiedź w CDA? już sie nie mogę doczekać , ^^
Fartuess, nie prowokuj, bo flame war będzie :
Vantage – obejdzie się bez takowej znajomości, w W3 też był język do skryptów, ale i bez zaznajomienia się z nim można było świetne mapki (ze zdarzeniami, przerywnikami itp. itd.) robić korzystając z samego edytora triggerów, bez pisania skryptów.
A obsługa edytora triggerów jest banalnie prosta do nauczenia się, a możliwości daje on mnóstwo (zupełnie jak klocki LEGO ^_^)
Świetnym przykładem ja, w programowaniu jestem ciemny (w uczeniu się jego także ^_^), ale nigdy nie miałem problemów z robieniem *fabularnych* (bo mapki bez zdarzeń to każdy potrafi na edytorach Blizza ^_^ robić) mapek do RTS-ów Blizzarda.
When its done
Jeszcze raz zobaczę ten tekst odnośnie gier Blizzarda to sobie odpuszczę każdą ich produkcję , nieważne jak dobra by ona była.
Wkurza mnie już to.
@Dragnir
Spokojnie, spokojnie. Moja wypowiedź miała znacznie ironiczne 🙂
@JCraft
Zgadzam się. Edytor Triggerów jest banalnym narzędziem. Ja od tego zaczynałem 🙂
Bahamut – więc musisz sobie odpuścić WSZYSTKIE gry Blizzarda jakie kiedykolwiek powstaną… czemu? Bo *When its done* to data wydania każdej gry Blizzarda, która była, jest i będzie 😀
I jeszcze słowo odnośnie edytora – wg. mnie triggery w W3 dają tak wielką swobodę w tworzeniu zdarzeń (itp. itd.), że znajomość języka skryptów jest potrzebna tylko wtedy jak ktoś na owym edytorze ścigankę, albo FPS-a chce zrobić 😀
@JCraft
A na UnrealEngine możesz zrobić dosłownie wszystko ^^ (FPS,RTS,RPG, ścigankę 🙂 ), a UnrealKismet przebija blizzardowskie triggery, jeśli chodzi o mnogość możliwości (ale jest przez to również bardziej skomplikowany 😛 )
ja juz czekam na Diablo 3 , Starcrafta 2 kiedy to będzie!! 😀
Co się głupio pytasz kiedy to będzie? Przecież wiadomo, że w tedy kiedy skończą, przecież pisze *When its done* 🙂 A widzę, że ktoś przez to ma sobie odpuszczać gry Blizzarda, no cóż nawet nie ma sensu tego komentarza komentować 🙂
Starcraft 1 to pierwszy rts w którego grałem…. Mam nadzieję, że to WHEN ITS DONE nie zamieni się w „This will be with Duke so as Nukem Forever” :/bo na 2 czekam juz od daaaaawna… sORRY FOR BaD inglisz XD