Starlink: Battle for Atlas – Kwadrans śmigania własnoręcznie zaprojektowanym statkiem… [WIDEO]
…który można sobie przyczepić do kontrolera.
Najbardziej charakterystyczną cechą nadchodzącej gry Ubisoftu jest możliwość własnoręcznego zaprojektowania i poskładania fizycznej wersji statku kosmicznego. Stworzoną w ten sposób zabawkę można następnie przyczepić do kontrolera, co nieźle obrazuje TEN zwiastun. Zadaniem pilotów będzie uratowanie siedmiu światów o zróżnicowanej florze i faunie. Jeśli jesteście ciekawi, jak prezentują się pierwsze minuty rozgrywki, obejrzyjcie przygotowany przez IGN materiał:
Premiera na PS4, XBO i Switcha odbędzie się 16 października.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.