
State of Decay 2: Podstawy multiplayera w pigułce
Wywołany do odpowiedzi twórca opowiada o nieobecnym w "jedynce" pełnoprawnym trybie kooperacji.
Podczas gamescomowej konferencji Xboksa poznaliśmy kierunek, jaki obrali sobie developerzy z Undead Labs, tworząc State of Decay 2. W założeniach twórców gry o zombie nie mają opierać się na bezmyślnym eksterminowaniu hord nieumarłych, a na więzach między ludźmi – i na tym właśnie ma się skupiać State of Decay 2. Survival z otwartym światem będzie więc służył jako narzędzie do tworzenia własnych historii – nierzadko łzawych, bo powrócić ma permanentna śmierć. W grze nie pojawią się multiplayerowe lobby pozwalające łączyć się w grupy – do rozgrywki innego gracza dołączymy w dowolnym momencie zabawy.

Czytaj dalej
-
Dying Light: The Beast z milionem preorderów. Techland rozdaje prezenty...
-
Dodatek do Destiny 2 z przytłaczająco negatywnymi recenzjami na Steamie. Winna nowa...
-
Duża aktualizacja Balatro nie ukaże się w tym roku. „Pracuję powoli,...
-
Polska platformówka 2D otrzyma odświeżoną wersję. Castle of Heart:...
Jedna odpowiedź do “State of Decay 2: Podstawy multiplayera w pigułce”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Twórca opowiada o nieobecnym w „jedynce” pełnoprawnym trybie kooperacji.