State of Decay 2: Podstawy multiplayera w pigułce
Wywołany do odpowiedzi twórca opowiada o nieobecnym w "jedynce" pełnoprawnym trybie kooperacji.
Podczas gamescomowej konferencji Xboksa poznaliśmy kierunek, jaki obrali sobie developerzy z Undead Labs, tworząc State of Decay 2. W założeniach twórców gry o zombie nie mają opierać się na bezmyślnym eksterminowaniu hord nieumarłych, a na więzach między ludźmi – i na tym właśnie ma się skupiać State of Decay 2. Survival z otwartym światem będzie więc służył jako narzędzie do tworzenia własnych historii – nierzadko łzawych, bo powrócić ma permanentna śmierć. W grze nie pojawią się multiplayerowe lobby pozwalające łączyć się w grupy – do rozgrywki innego gracza dołączymy w dowolnym momencie zabawy.
Czytaj dalej
-
Popularność Escape from Duckov nie przestaje zdumiewać. Gra pobiła kolejny...
-
Halo: Campaign Evolved nadchodzi! Zapowiedziano pełnoprawny remake pierwszego Halo
-
Odbierz 911 Operator za darmo na Steamie. Polskie Jutsu Games świętuje...
-
Tak miał wyglądać skasowany God of War. Wyciekły grafiki z gry-usługi...
Jedna odpowiedź do “State of Decay 2: Podstawy multiplayera w pigułce”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Twórca opowiada o nieobecnym w „jedynce” pełnoprawnym trybie kooperacji.