Steam szykuje zmiany w opisach na kartach gier
Koniec z reklamami i linkami prowadzącymi do zewnętrznych stron.
Pod koniec lipca Steam wprowadził zmiany w wyświetlaniu dem gier w bibliotece i sklepie, a teraz pojawiły się kolejne aktualizacje i tym razem dotyczą one kwestii słownych opisów kart gier w sklepie. Chodzi przede wszystkim o cztery obszary: sekcję informacji, krótkiego opisu, ogłoszeń specjalnych oraz nagród.
Od teraz w wyżej wspomnianych sekcjach nie będzie można dodawać hiperlinków, odsyłających do innych gier na Steamie czy zewnętrznych stron (np. mediów społecznościowych). Obrazki i inne dzieła przypominające interfejs Steama również stały się niedozwolone. Ma to związek m.in. ze skargami użytkowników, którzy spotykali się w sklepie ze stronami, odsyłającymi do innych gier, stając się dosłownie bardziej reklamą niż osobnym produktem. Więcej informacji możecie przeczytać w oficjalnym ogłoszeniu firmy.
A jak już przy Steamie jesteśmy, to przypomnijmy, że rozpoczęło się From Poland with Love, czyli wielka wyprzedaż polskich gier, o której więcej możecie przeczytać w naszej wczorajszej wiadomości.