05.07.2018
6 Komentarze

Steam: Znamy dotychczasowe bestsellery 2018 roku

Steam: Znamy dotychczasowe bestsellery 2018 roku
Którzy z zawodników poradzili sobie na półmetku najlepiej?

Steam wziął się za podsumowanie minionego półrocza. Zrobił to niedokładnie, nie przedstawiając nam konkretnej, numerowanej listy, ale wyróżniając garść tytułów, które w 2018 rozchodziły się w największych nakładach.

Nie przedłużając…

  • Counter-Strike: Global Offensive
  • Warframe
  • Far Cry 5
  • Jurassic World Evolution
  • Dota 2
  • Kingdom Come: Deliverance
  • Grand Theft Auto V
  • Rocket League
  • Civilization VI
  • PlayerUnknown’s Battlegrounds
  • Warhammer: Vermintide 2
  • Rainbow Six Siege
  • Tuż za wyżej wymienionymi znalazły się m.in. Wiedźmin 3: Dziki Gon, Subnautica czy Final Fantasy XV: Windows Edition. Po szczegóły odsyłam tutaj.

    Valve podzieliło się z nami również zestawieniem najpopularniejszych nowości (w styczniu królowały m.in. Dragon Ball FighterZ i Celeste, w lutym prym wiodły Kingdom Come: Deliverance i Metal Gear Survive).

    Wiadomo również, które z produkcji skrojonych pod VR poradziły sobie najlepiej

  • Job Simulator
  • Beat Saber
  • Superhot VR
  • Budget Cuts
  • GORN
  • Onward
  • OrbusVR
  • Hot Dogs, Horseshoes & Hand Grenade
  • Arizona Sunshine
  • Pavlov VR
  • Skyrim VR
  • Fallout 4 VR
  • …oraz w które produkcje grało najwięcej graczy jednocześnie. Ponad 100 tys. użytkowników naraz przyciągnęły w tym roku…

  • Counter-Strike: Global Offensive
  • PlayerUnknown’s Battlegrounds
  • Grand Theft Auto V
  • Rainbow Six Siege
  • Dota 2
  • Warframe
  • Ponad 50 tys. bawiło się równocześnie m.in. Far Cry’em 5, Civilization VI czy Rustem. Po dokładniejsze zestawienie odsyłam w to miejsce.

    Z pozostałych wieści: Valve planuje uruchomienie własnej wersji SteamSpy’a, która pozwoli lepiej monitorować sprzedaż gier. Nie wiadomo jednak, czy będzie to wewnętrzne narzędzie firmy, czy może ogólnodostępna strona.

    6 odpowiedzi do “Steam: Znamy dotychczasowe bestsellery 2018 roku”

    1. Którzy z zawodników poradzili sobie na półmetku najlepiej?

    2. Zostało 7 godzin, nie będzie żadnej rekomendacji redakcji w formie newsa o najlepszych / najciekawszych / niedoceniony ale przecenionych pozycjach?

    3. PUBG w tym roku nie był na czele cotygodniowych zestawień bodajże 2 razy. Czy ta lista nie uwzględnia też dochodów z mikrotransakcji i dodatków?

    4. Czytanie że zrozumieniem level -9000. Nie zauważyłem, że nie ma numerków. Będzie kiedyś ta edycja komentarzy albo chociaż usuwanie?

    5. Gry które rozeszły się w największym nakładzie. Dwie gry F2P.

    6. Tak, wiem, obserwuję – to bardzo słaby rok dla gier, bardzo.

    Dodaj komentarz