Stellar Blade: Poznaliśmy szczegóły dostępnych trybów graficznych

Jak podaje Dong-Gi Lee, który w studiu Shift Up odpowiada za realizację techniczną w Stellar Blade (zapowiedzianym na razie wyłącznie na PlayStation 5), dostępne będą trzy tryby graficzne.
W trybie wydajności gra ma osiągać 60 klatek na sekundę. Tryb jakości to 30 fps-ów i rozgrywka w 4K, natomiast trzecią opcją jest tryb balansu, co mówi samo za siebie – rozważna równowaga pomiędzy dwoma wcześniej wspomnianymi wariantami.
Informację tę przekazał niemiecki serwis Play3, jednocześnie dodając wiadomość o wykorzystaniu możliwości DualSense’a i jego haptycznych wibracji. Dodatkowo adaptacyjne triggery mają aktywować się w sekwencjach strzelankowych. Wspomniano również o touchpadzie, jednak bez konkretnych szczegółów.
Stellar Blade to postapokaliptyczna gra akcji, która ukaże się 26 kwietnia bieżącego roku wyłącznie na PlayStation 5. Fragmenty gameplayu mogliśmy zobaczyć na ostatnim State of Play.