Stellar Blade: Poznaliśmy szczegóły dostępnych trybów graficznych
Reżyser techniczny Stellar Blade, Dong-Gi Lee, przekazał informacje o trybach graficznych, które będą dostępne na PlayStation 5.
Jak podaje Dong-Gi Lee, który w studiu Shift Up odpowiada za realizację techniczną w Stellar Blade (zapowiedzianym na razie wyłącznie na PlayStation 5), dostępne będą trzy tryby graficzne.
W trybie wydajności gra ma osiągać 60 klatek na sekundę. Tryb jakości to 30 fps-ów i rozgrywka w 4K, natomiast trzecią opcją jest tryb balansu, co mówi samo za siebie – rozważna równowaga pomiędzy dwoma wcześniej wspomnianymi wariantami.
Informację tę przekazał niemiecki serwis Play3, jednocześnie dodając wiadomość o wykorzystaniu możliwości DualSense’a i jego haptycznych wibracji. Dodatkowo adaptacyjne triggery mają aktywować się w sekwencjach strzelankowych. Wspomniano również o touchpadzie, jednak bez konkretnych szczegółów.
Stellar Blade to postapokaliptyczna gra akcji, która ukaże się 26 kwietnia bieżącego roku wyłącznie na PlayStation 5. Fragmenty gameplayu mogliśmy zobaczyć na ostatnim State of Play.
Czytaj dalej
Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach robi filmiki o grach na YouTubie. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl