20.12.2018
6 Komentarze

Succubus: Agony otrzyma spin-offa [WIDEO]

Succubus: Agony otrzyma spin-offa [WIDEO]
Gdy jedna podróż do piekła to za mało.

Trzeba przyznać, że ekipa Madmind Studio nie próżnuje. Po niedawnej zapowiedzi survival-horroru Paranoid przychodzi czas na prezentację kolejnego projektu. Bydgoski developer zamierza stworzyć spin-off swojego debiutanckiego dzieła – Agony. Projekt o nazwie Succubus ma zaoferować nam brutalną walkę (z użyciem broni i pirokinezy), intrygującą fabułę, elementy horroru, surrealistyczny styl wizualny oraz potyczki z bossami. Wspomina się także o drzewku umiejętności i ekwipunku, który wpływa na statystyki postaci. W grze pokierujemy poczynaniami tytułowego sukkuba:

Wraz ze zniknięciem prawowitych władców piekła, pozostałe demony uznały Nimroda za swego władcę, ponieważ był on jedyną duszą, która mogła zdominować umysł potężnej Bestii. Wznosząc swoje nowe imperium ze zwłok grzeszników, nowy król, razem ze swoją nową królową Sukkubem, zdołał opanować chaos pozostawiony przez byłych władców. Nowy tytuł nie pasował do Sukkuba. Życie w luksusie i chodzenie po dywanach uszytych ze skór męczenników nie było dla niej. Z tego też powodu wybrała życie na piekielnych pustkowiach. Podczas swojej podróży nowa królowa spotyka potężnego Bafometa, który wraz ze swoją armią zamierza zdobyć duszę Nimroda. Schwytana, okaleczona i zdradzona przez własny gatunek, Sukkub ma tylko jeden cel – zemstę!

Succubus na pewno pojawi się na Steamie. Niestety, data premiery nie jest jeszcze znana.

6 odpowiedzi do “Succubus: Agony otrzyma spin-offa [WIDEO]”

  1. Opis fajny, cycuszki kuszą no ale pamiętam jak w Agony obiecywali cuda, next gen, brutalność, piękną grafikę itp a pozniej każdy pamięta jak to się skończyło dlatego szczerze mowiąc jestem bardzo sceptycznie nastawiony mimo, ze uwielbiam tematykę piekła, demony, anioły itd. |Ps: No i ten trailer, mimo, ze klimatyczny nawet to jakiś taki drewniany.

  2. Dodatek do Agony? Agony 2.0?

  3. I na co to komu? Epatowanie cyckami i przemocą, żeby chociaż było to zrobione z sensem.

  4. Taki bieda-FarCry 😉

  5. Cóż, przynajmniej pomysł ciekawy. Nie pamiętam innej gry w której by się grało sukubem

  6. Wizualnie wygląda OK, ale to nie znaczy że walka będzie w odczuciu sensowna… Unikatowy setting (interpretacja piekiełka) najbardziej tu kusi a nie jakieś sukkuby tak naprawdę.

Dodaj komentarz