Super Street Fighter IV: Arcade – Jednak bez durnowatych zabezpieczeń

Okazuje się, że argument, który jest oczywisty dla każdego poirytowanego coraz to bardziej fascynującymi pomysłami na utrudnianie życia legalnym użytkownikom gracza poskutkował. Christian Svensson z amerykańskiego oddziału Capcomu napisał właśnie na ich oficjalnym blogu, że firma nigdy nie miała intencji sprawiać problemu tym, którzy grę kupili.
Argument o tym, że legalni użytkownicy będą czerpali mniej przyjemności z gry, niż piraci, był tym najgłośniejszym, najczęściej się pojawiającym, a jednocześnie najbardziej przkeonującym. Naprawdę nie chcemy, żeby właśnie to było przeszkodą i nigdy nie było to naszą intencją”.
W dalszej części swojej wypowiedzi stwierdził, że wszystkie zarzuty zrozumieli i przyjęli je do wiadomości, dlatego też krótko po premierze, lub jeszcze w dniu premiery pojawi się mała aktualizacja, która jedno z zabezpieczeń wyeliminuje. Chodzi oczywiście o absurdalny limit 15 postaci, które dostępne będą dla graczy niepodłączonych do internetu, podczas kiedy szczęśliwcy z dobrym łączem (albo, niestety, piraci) korzystać będą mogli z wszystkich 39.
Naturalnie wciąż nie będzie można korzystać z wszystkich dodatków i funkcji online, ale akurat „dlaczego” tłumaczyć chyba nikomu nie trzeba, prawda? Nie wiadomo natomiast, czy gra pozwoli zapisać stan rozgrywki, kiedy nie będzie podłączoną do internetu, a ograniczenie czego byłoby równie bzdurne, jak ograniczanie ilości dostępnych postaci.
Brawo za reakcję, pała za bzdurne pomysły.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
7 odpowiedzi do “Super Street Fighter IV: Arcade – Jednak bez durnowatych zabezpieczeń”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No. I tak ma być.
Szkoda tylko że z części funkcji nie będzie można korzystać jak nie ma się stałego łącza.
My i tak swoje wiemy: dewiza CD Projektu „nie utrudniamy życia naszym klientom” zaczyna być dostrzegana. 😉 Metodą małych kroczków coś się zaczyna ruszać w głowach innych wydawców.
No i bardzo mądrze. 😛 To chyba pierwsza firma która się posłuchała fanów pod tym względem… Capcom to jednak dobra firma. 😉 A na pewno przyjaźniejsza klientom niż większość dzisiejszych gigantów.
nie dawno zmieniłem internet z niestałego ip na stałe łącze, bo wcześniej nie mogłem grać w wiele gier teraz kupie sobie i ssf4 pada podobne go do ps3 by podłączyć do pc a i nie zapomnijcie o ulicznym wojowniku w polsacie
@Kawalorn: RED też wycofał DRMa jak ludzie marudzili ;D Ale z większych wyjadaczy to chyba tak.|Maciejka01@ zakładając że jednak save itp. nie będą zablokowane to funkcje z których bez łącza nie będzie się dało korzystać to online… Czego nie przeskoczysz