Świat FUEL jednym z największych w historii branży

„FUEL ma prawdopodobnie największy otwarty świat w grach” – stwierdził producent, Phil Wright. Nie licząc sztucznych granic wyznaczanych przez „brzegi” świata gry, będziemy mogli udać się wszędzie, gdzie będziemy chcieli. Natomiast podróż z jednego krańca na drugi zajmie nam nawet do kilku godzin.
„Asobo przeprowadziło wiele badań, wykorzystując zdjęcia satelitarne wielkich terenów, bardzo oddalonych i dzikich części Ameryki Północnej, w tym Mount Rainier, Cratel Lake, Yellowstone i Wielkiego Kanionu – to tylko kilka z nazw” – dodał Wright. Twórcy tak bardzo chcieli przenieść ogromne obszary do swego dzieła, że dochodziło do tego, że niektórzy pracownicy studia podróżowali drogą do Wyoming setki mil, gromadząc materiały – filmy i zdjęcia – na podstawie których mogli stworzyć wirtualny odpowiednik w takiej skali, w jakiej chcieli.
„Świat w FUEL jest wynikiem połączenia bardziej widowiskowych naturalnych scenerii pochodzących z tych wszystkich danych, swego rodzaju ‘the best of’ pustkowi Ameryki Północnej” – mówi producent.
Jak ten świat sprawdzi się w praktyce, przekonamy się już niedługo – światowa premiera dzieła studia Asobo już 31 maja.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
12 odpowiedzi do “Świat FUEL jednym z największych w historii branży”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pfff… // Ścigałka… ble, fuj
// Coś jest nie tak wg. mnie z tą grą :/ jakoś nie mogę się do tego czegoś przekonać. Nie wiem dlaczego ale źle mi się kojarzy z Falloutem 3 ;P
// Świat w TDU też był ogromny, lecz właśnie tam twórcy mieli większe wyzwanie- miasto to nie to samo co _dzikie części Ameryki Północnej_, ale chyba dobre chęci się liczą i wierzę, że twórcy FUEL staną na wysokości zadania!
// Dobrze się czujesz Xrasnolud? A tak w ogóle o co ci chodzi? No a tą informacją to jakoś mnie nie specjalnie zaskoczyli, przecież już od dawna mówili, że świat będzie potężny, no a w Fuelu to się tylko obawiam o model jazdy,ale chyba nie ma się co martwić.
Może i duży… // Tylko ciekawe jak z zawartością! Mam nadzieje że nie będzie jak w np. Oblivionie 🙂 Niby duży teren a tak naprawde to nic nie ma
// czekam na możliwość zamówienia pre-ordera ;]
// to będzie taka gierka dla casualowych niedzielnych graczy na 4h podejrzewam, coś jak pure
Niby hit ale… // Prawdopodobnie połowa gry będzie polegała na jeżdżeniu po tym świecie co stanie się NUDNE!!! Obym się mylił.
// Na nudę narzekać raczej nie będę. Wystarczy, że teren będzie urozmaicony, wyścigi będą emocjonujące oraz będą zmiany atmosferyczne. Ciekawie wyglądały tornada. A lokacje wyglądają też na urozmaicone. Oj chyba się skuszę. :]
// to w koncu kiedy ta premiera ?
w stopce pisze 29 maj a w newsie 31 maj :/
Z niechęcią ale chyba bede musiał się zgodzić z Adicreeds. Jezeli nie dodadzą czegoś co nas przerzuci zraz do nastepnego wyscgu to troche kiepsko jechac 3h do nastepnego startu :/
// Swiat daggerfalla pozostaje najwiekszy, zeby przejsc z jednego konca go drugiego potrzeba bylo 14 dni gry 🙂