27.01.2014
Często komentowane 40 Komentarze

Świetlana przyszłość serii Gears of War: Microsoft przejął markę od Epic Games

Świetlana przyszłość serii Gears of War: Microsoft przejął markę od Epic Games
Avatar photo
Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy zgrzytając zębami i obdrapując meble czekali na jakiekolwiek wieści dotyczące serii Gears of War: Microsoft kupił od Epic Games licencję na tworzenie gier z tej serii. Wiadomo już też, komu powierzone zostanie powołanie do życia kolejnych odsłon.

Nowymi częściami serii Gears of War zajmie się studio Black Tusk z Vancouver pod dowodzeniem Hanno Lemke. Tworzeniem samych gier przewodniczyć będzie jednak producent pierwszych trzech odsłon Gearsów – Rod Fergusson. Jest to dość zaskakująca nowina, jako że kilka miesięcy temu Take-Two ogłosiło, że Fergusson otwiera nowe studio, by pracować dla wydawcy nad nieznanym jeszcze projektem.

Jego zaangażowanie w przyszłość Gears of War jest jednak pewne. Jak mówi:

Jestem ekstremalnie podekscytowany dołączeniem do Black Tusk Studios by sprawować pieczę nad marką Gears of War. Miałem przywilej pracować nad wieloma świetnymi grami z wieloma świetnymi zespołami, ale Gearsy miały na mnie największy wpływ – profesjonalnie i osobiście – więc naprawdę czuję się, jakbym wrócił do domu. Nie mogę się doczekać, aż gotowi będziemy podać więcej szczegółów.

Wy też czujecie ekscytację?

40 odpowiedzi do “Świetlana przyszłość serii Gears of War: Microsoft przejął markę od Epic Games”

  1. Dawid „spikain” Bojarski 27 stycznia 2014 o 14:34

    Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy zgrzytając zębami i obdrapując meble czekali na jakiekolwiek wieści dotyczące serii Gears of War: Microsoft kupił od Epic Games licencję na tworzenie gier z tej serii. Wiadomo już też, komu powierzone zostanie powołanie do życia kolejnych odsłon.

  2. Patrząc na Forzę czy Ryse jakoś nie wydaje mi się żeby to była dobra wiadomość.

  3. Microsoft… Czuję po prostu niesamowitą ekscytację. Nie czułbym takiej, nawet gdybym wsadził sobie elektryczną szczoteczkę do zębów w ucho.

  4. Czyli znamy już tytuł nowego exa na xbox one.

  5. Super, już nie mogę się doczekać kolejnego generic third person cover shootera

  6. nazwa tego studia mi się nie podoba.

  7. Black Tusk?To nie może się udać! 😀

  8. „Świetlana”.

  9. Super. Epic nie będzie się marnował na GeOW. Choć po tym, co o nich słychać, nie jest pewien, czy będzie tak fajnie…

  10. Dawid „spikain” Bojarski 27 stycznia 2014 o 15:25

    @ShadowNinja: „Jakakolwiek” nie brzmiało mi tak dobrze. 😉

  11. @spikain|Biorąc pod uwagę politykę Microsoftu i podobnych tworów myślę, że „dojna przyszłość” mimo egzotycznego brzmienia byłaby jak najbardziej do zaakceptowania.

  12. Jakoś nigdy nie przepadałem za serią. Ot, shooter jakich pełno. W kategorii „trzecioosobowa strzelanka z systemem osłon” wyżej cenię Spec Ops: The Line i Binary Domain, głównie za fabułę.

  13. Świetlana?! Przecież Microsoft teraz już nie będzie mieć żadnych oporów, aby zrobić z tej serii odgrzewanego kotleta serwowanego co roku niczym Activision Call of Duty! Należałoby raczej napisać: „Ostateczny pogrzeb Gears of War”.

  14. Czyli już nawet twórcy stwierdzili, że z tej formuły więcej nie wycisną ale MS chce dalej doić krowę na własną rękę? Coś mi umknęło w sprawie twórców Unreala, że nie bardzo wiem, skąd takie posunięcie? Mają jakieś problemy finansowe i pozbywają się marek czy jak?

  15. KulturalnyLemur 27 stycznia 2014 o 17:23

    Świetnie, oby nowe „Tryby Wojny” nie zawiodły! 🙂

  16. Przepraszam, możliwe że się nie znam, ale z jakiej serii Microsoft zrobił aż takiego tasiemca? Dlaczego tak mówicie, skoro to stek bzdur.

  17. @Ajkan – Windows? ;P

  18. Może jednak Gearsy zachęcą do kupna XONE

  19. @TommyDee chodzi mnie o gry:P

  20. Po prostu bitchowanie na MS jest ostatnio w modzie. EA jest już so last year.

  21. szczerze to niemiałbym nic przeciwko odgrzewanym kotletom z serii portowanej z pc na nowego xbox’a.

  22. Skoro ktoś już wspomniał o XONE. DigitalFoundry zrobiło porównanie wydajności Tomb Raidera na PS4 i XONE: http:www.youtube.com/watch?v=2eAmBQVsN6E

  23. „Przejdź na stronę główną INTERIA.PL” na co ten syf?

  24. @szymas23|Dla CDA hajs się nie zgadzał i musiał to wstawić.

  25. No to teraz GoW 1 w ogóle nie wyląduje na STeamie. Jeszcze Epic mogło coś tam się ugadać z Valve, a tak… meh…

  26. @gutol12|To ja pol dnia kombinuje skad mi sie wzial nastepny toolbar, a to kwestia reklamy? Hanba!

  27. Jak zepsują serie, to będzie to wina Tuska!

  28. Jak zobaczyłem news o GoW to już miałem nadzieję, że wydadzą resztę części na PC 🙁

  29. dla mnie Gears of War to jedna z najlepszy serii w historii i się cieszę bardzo 🙂

  30. Typr szkoda że nikt nie zrobił takiego porównania ps3 vs x360… poza tym jest inaczej niż to publikował jeden z developerów bo gra przez większość czasu miała utrzymywać się na poziomie maksymalnych 60 fps a nie jak to widać ~50 spadki do 40… btw na filmikach jakoś nie widze potrzeby porównywania wydajności, a przycięć i tak niema. ps równie dobrze można porównywać ps4 vs pc…|btw tr na wszystkim ign: |http:uk.ign.com/videos/2014/01/27/tomb-raider-complete-graphics-comparison-ps4xbox-onepcps3xbox-360

  31. nie uważam żeby porównywanie wydajności one vs ps4…miało jakiś sens bo te konsole nigdy pod względem wydajności teoretycznej nie zbliżą się do PC…do tego fakt wykorzystywania bibliotek optymalizowanych po ps4 czyni wyścig nie uczciwy w stosunku do xbox’a i pc(chociaż pc nadal kopie dupe ps4).|ale czy to wgl jest zauważalne na filmikach prezentujących grafikę? nie! produkcja chodzi świetnie i wygląda równie dobrze na pc, ps4 czy nowym xbox. sony nie dało lepszej konsoli… dało lepszy chłam marketingowy

  32. minie pewnie jeszcze z rok lub dwa zanim powstaną pierwsze gry w pełni korzystające z dx11.2 a tym samym nie dostępne dla większości pecetowej… m$ został w trudnym położeniu. z jednej strony nie zmodyfikują starszych systemów tak aby nowe sdk działało… z drugiej strony nikt nie zrobi(nie mówimy o niezależnych) gry w technologii która trafia na bardzo wąski rynek.

  33. i z dygresji wracamy do tematu… tak jak powiedziałem Microsoft ma problem z tym że nikt puki co nie stworzył gier pod directx 11.2 i na razie nie zanosi się na to… a jest to kluczowe jeśli chodzi o wydajność xbox… odnosząc się do tego że Microsoft przejął gears’a raczej nie zobaczymy odświeżonej serii na komputerach nie posiadających windows 8.1(lub nowszej).

  34. Whining, whining everywhere… Przecież GoW zawsze (pośrednio, ale jednak) leżał w rękach Microsoftu, więc powiedzcie mi… O co Wam k***a chodzi?! Bo nowe studio ma „Tusk” w nazwie? Bo nie wyjdzie na PlayStation (tak, to jest exclusive. Przeliterować, czy wrzucić definicję z wikipedii?)? A IMHO, częściowo się cieszę, że odebrano ten tytuł „Epikom”, sam nie wiem czemu. XD Ale proszę, proooszę, nie róbcie Gears of War 4. Dzięki. 😛

  35. @Skelldon To jak już napisałem spójrz na to co Microsoft teraz zrobił z Forzą i Rysem. I fakt do kogo należy marka robi dużą różnicę, bo to znacznie w pływa kto może duże decyzje podejmować.

  36. >świetlana

  37. Ja tam się cieszę. Może Epic wreszcie zrobi prawdziwego Unreala 2, albo cokolwiek w tym świecie ( wiem to pobożne życzenie, ale dajcie człowiekowi pomarzyć 😀 ).

  38. Biorąc pod uwagę, że nie grałem jeszcze w ani jedną odsłonę tej serii…Nie, nie czuję ekscytacji. |Ale decyzja MS to dobry znak dla marki.

  39. „ekstremalnie podekscytowany” ciekawym, czym to się objawia.

  40. Spartolą grę – wina Tuska! Sprytne.|@gutol12|Strona CDA już od dawna należy do Interii. Widać to m.in po specyficznym formacie (czarne paski po bokach).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *