Syndicate: EA potwierdza – premiera na początku 2012!

Zgodnie z informacjami, które wczoraj pojawiły się w sieci, gra osadzona zostanie w roku 2069, a my wcielimy się w Milesa Kilo, agenta jednego z trzech rządzących światem syndykatu – Eurocorp. Produkcja będzie „brutalnym” FPS-em, a w trakcie rozgrywki Miles będzie mógł skorzystać z implantów pozwalających mu m.in. spowalniać czas, czy ulepszać posiadane umiejętności. Dzięki nim będzie mógł także kontrolować przeciwników, zmuszając ich np. do strzelania do swoich towarzyszy.
Choć za Syndicate odpowiedzialne jest studio Starbreeze, w ekipie znalazło się także kilku pracowników Bullfroga, twórców kultowego oryginału. Sama gra ukaże się na początku 2012 roku na PC i konsolach Xbox 360 oraz PlayStation 3. Jak mówi szef Starbreeze, Mikael Nemark:
Jesteśmy podekscytowani ujawnieniem tego, nad czym pracowaliśmy przez kilka ostatnich lat. Współpraca z EA była wspaniałym doświadczeniem i szansą wykorzystania naszego doświadczenia w gatunkach akcji i FPS, by przywrócić charakterystyczną dla Syndicate szpiegowską rozgrywkę.
Jak dodaje Jeff Gamon, producent wykonawczy w EA Partners:
Naszym celem w przypadku Syndicate jest dostarczyć wymagającego shootera zarówno dzisiejszym graczom, jak i fanom oryginału. Jestem pewien, że będą cieszyć się grą i rozpoznają tkwiące w niej dziedzictwo, które uczyniło z pierwowzoru taką klasyczną produkcją. Fani serii rozpoznają wiele broni i lokacji w grze, ale w zupełnie nowy sposób. Pojawi się w niej także oddzielny, czteroosobowy tryb kooperacji zawierający misje z kultowego klasycznego oryginału, które dodadzą całemu doświadczeniu kolejny rodzaj głębi.
Czytaj dalej
20 odpowiedzi do “Syndicate: EA potwierdza – premiera na początku 2012!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Mleko się rozlało, a więc nie było sensu dłużej tego ukrywać. Electronic Arts oficjalnie zapowiedziało tworzony przez studio Starbreeze remake Syndicate, który do tej pory znany był pod nazwą Project RedLime.
Super!
>Syndicate|>”brutalny” FPS|>spowalnianie czasu|wtfamireading.jpg
Gra jako oddzielny, nowy FPS – ok. Gra jako oficjalny remake Syndicate – stanowcze nie. Mialem mieszane odczucia co do akceptacji takiej formy remake’u swietnej strategii sprzed lat, ale po przeczytaniu o spowalnianiu czasu wolalbym, zeby EA i Starbreeze przestaly uzywac slowa Syndicate gdy mowia o tej nowej grze.
„Jestem pewien, że będą cieszyć się grą” oj nie bardzo, troszke smierdzi mi tu deusem, po za tym to o czym piszą to rermakem bym tego nie nazwał a raczej całkiem nową grą w świecie syndicate.To trochę tak jakby blizzard powiedział iż WoW jest remakiem warcrafta 3 np
Dla mnie to bardziej spin-off niż pełnoprawny remake.
Początek roku ? Fajnie przynajmniej nie będzie trzeba czekać długo ;p , jestem dobrej myśli ale zobaczymy co z tego wyjdzie .
Wygląda jakby dopiero jakiś czas po rozpoczęciu prac, postanowiono że „Project RedLime” zostanie przechrzczony na nowy Syndicate.
@Vantage|Jesteś pewien, że to Ci sami ludzie co robili Riddicka? Może to już zupełnie inne Starbreeze którego nazwę EA wykorzystuję tak samo jak markę Syndicate by sprzedać nam kolejnego fpsa którego właśnie rozpoczęli masowy marketing?|Osobiście mam nadzieję, że im się to nie uda. Czytam komentarze pod tym newsem już chyba na 10tym portalu, wszędzie na świecie to samo, większość osób jest oburzona nadużyciem nazwy Syndicate.
Ciekawe czy główny bohater też będzie miał taki „smokey voice” jak ten z DX:HR 😀
btw. „(…)w trakcie rozgrywki Miles będzie mógł skorzystać z implantów pozwalających mu m.in. spowalniać czas(…)” to już raczej nie cyberpunk a jakaś magia rodem z fantasy. Cyberwszczepy jak u Gibsona – ok, nanomodyfikacje jak u Stephensona – ok, oba mieliśmy okazję poznać w grach serii Deus Ex, oba zwiększają możliwości człowieka ale nie naruszają przy okazji fundamentalnych praw fizyki! Żadne rasowe sci-fi tego nie robi.
Najgorsze jest to, że Syndicate w takim kształcie nie będzie się różnić od dziesiątek współczesnych produkcji a „aparaturą sztucznie podtrzymującą życie” w tym przypadku będzie tylko tytuł. Niby ma tu też być odwołanie do fanów pierwowzoru. Gdzie? W którym miejscu? Z której strony? To tak jakby nowy Deus był ukazany w rzucie izometrycznym. Porażka… No i ten główny bohater a co za tym idzie pewnie i jego „porywająca” historia oraz gadka z napotkanymi NPC’ami. Po kiego ciula?
Mmmm, nie umię się doczekać dalszych info. 😉
neuromancer i lowca antkow sa w planach filmowcow.jesli to poczatek wielkiej akcji pt.”cyberpunk” w miejsce wczesniejszej o zombie, to bedzie w czym wybierac…
Hero z obrazka nie wygląda na szczęśliwego…
„Naszym celem w przypadku Syndicate jest dostarczyć wymagającego SHOOTERA zarówno dzisiejszym graczom, jak i FANOM ORYGINAŁU.” Coś się tu nie zgadza. 😀
@ciniasty1|Shooter z elementami… RTS?
„Naszym celem w przypadku Syndicate jest dostarczyć wymagającego shootera zarówno dzisiejszym graczom, jak i fanom oryginału” czyli dla fanów oryginału jest „…oddzielny, czteroosobowy tryb kooperacji zawierający misje z kultowego klasycznego oryginału” a dla każuali cała reszta
hmmm… czekałem na nowe Syndicate, ale chyba nie w takiej formie. Czas pokaże.
Kolejne morderstwo na niezapomnianej grze… Ile jeszcze legend zabiją durnowate konsole…