01.02.2012
Często komentowane 17 Komentarze

Syndicate: Nie będzie kodu Online Pass. Dlaczego? [WIDEO]

Syndicate: Nie będzie kodu Online Pass. Dlaczego? [WIDEO]
Niemal do wszystkich gier EA dołączany jest jednorazowy kod Online Pass – system, za pomocą którego Electronic Arts walczy z rynkiem używanych gier. Z patentu tego nie skorzysta – co ciekawe – Syndicate. Sama produkcja doczekała się też nowego trailera.

Jeff Gamon, producent wykonawczy EA Partners, w rozmowie z Eurogamerem wyjawił, że Syndicate nie zostanie objęte systemem Online Pass. Jak wyjaśnia, Electronic Arts chce, by jak najwięcej osób skorzystało z trybu kooperacji, który pojawi się w grze. Poza tym – jak zaznacza – w produkcji nie ma pełnoprawnego multiplayera. Dodaje też, że co-op wraz z kampanią dla pojedynczego gracza oferuje na tyle dużo zabawy (odblokowanie wszystkiego w kooperacji ma zająć 50 godzin), iż ryzyko, że ktoś będzie chciał odsprzedać grę zaraz po premierze jest bardzo małe

Ponadto, choć prawa do marki należą do Electronic Arts, Syndicate zostanie wydane w ramach EA Partners. A gry, które ukazują się pod tą banderą nie muszą posiadać kodu Online Pass.

EA opublikowało też nowy trailer gry, koncentrujący się na czipie DART 6:

17 odpowiedzi do “Syndicate: Nie będzie kodu Online Pass. Dlaczego? [WIDEO]”

  1. Niemal do wszystkich gier EA dołączany jest jednorazowy kod Online Pass – system, którym Electronic Arts walczy z rynkiem używanych gier. Z patentu tego nie skorzysta – co ciekawe – Syndicate. Sama produkcja doczekała się też nowego trailera.

  2. MrObjective 1 lutego 2012 o 18:40

    EA się poprawia. Kiedyś byli w podobnej sytuacji i też się ogarnęli. Chyba tylko Activision jest niereformowalne.

  3. Fajnie, to znaczy że będe mógł kupić używaną 😀 . Demo bardzo mi się spodobało. Ahhhh wszyscy z daleka strzelają, powalają wroga a ty biegasz naokoło niego i czekasz aby zabrać chip…bezcenne

  4. JohnJohnson 1 lutego 2012 o 18:51

    Pamiętam jak kiedyś wskazywałem na EA jako wrogów graczy, a Acti jako tych dobrych, którzy współpracują z graczami. No to było dawno temu kiedyś.

  5. @Bimber95 spoko, byłeś młody i głupi.

  6. EA przyjaciółmi graczy? Dlaczego tak nagle zmieniacie zdanie? Dlatego, że raz na Ruski rok dadzą grę, którą możecie sprzedać? Nie żeby Acti było lepsze w tym względzie, ale duże firmy to nie przyjaciele, tylko ludzie kombinujący jak najlepiej na graczach zarobić. Trzeba się z tym pogodzić, bo i tak nic się nie zdziała. Eh przyjaciele…

  7. MrObjective 1 lutego 2012 o 19:12

    @Otton Wiadomo, że nie przyjaciele. Ale muszą się starać nimi być by kombinowanie z zarabianiem wypalało w ogóle.

  8. MrRaaspi100 1 lutego 2012 o 19:21

    Nie ma co, podobał mi się trailer z muzyką skrillex’a ale po tym jak zobaczyłem jak jeden z agentów trzyma minigun’a to mi się odechciało.

  9. OLO, niemożliwe. Jestem w szoku, ale i tak gry nie kupie bo wyglada słabo. ;]

  10. hmmm robi się coraz ciekawiej w związku z tym tytułem.

  11. Nie wiem jak wy ale ja tu widze drugie dno

  12. niech zgadnę ze jest „obowiązek” zainstalowanie syfu kolejnego typu jak orbinek .

  13. Mam teorię, że wrzucają zabezpieczenia do dobrych gier, potem nie wrzucają do słabych – żeby pokazać DRMy w dobrym świetle: „ta gra miała zabezpieczenia i się sprzedała, a tamta nie i sami widzicie” – garniakom z zarządu to wystarczy.Wniosek? Syndicate będzie kiepskie 😛

  14. odsmażane kotlety dno i wodorosty

  15. Czy to nie jest podejrzane, że gra z co-opem (multiplayer) nie ma Online Pass, a gra typowo na single player, czyli Kingdoms of Amalur: Reckoning ma Online Pass?!|Jak to się ma do „Poza tym – jak zaznacza – w produkcji nie ma pełnoprawnego multiplayera.” Coś mi tu śmierdzi

  16. copirygt@ 2017-2069 Czyżbu premiera byłaby gdzś w tych latach? he he

  17. tak patrze na ten znak i myślę to przecież znak z Portala !!!! . szukam Google grafika porównuje ,i jednak nie.

Dodaj komentarz