11.09.2011
Często komentowane 54 Komentarze

Syndicate: Wyciek informacji o remake´u klasycznej gry Petera Molyneux

Syndicate: Wyciek informacji o remake´u klasycznej gry Petera Molyneux
Nie do końca wiadomo jak to się stało, ale w usłudze EA Origin pojawiło się coś, co pojawić się tam nie powinno - a przynajmniej nie w tym momencie. Zestaw informacji, screenów i pudełko nowej części gry Syndicate, o której plotki krążyły po sieci już od bardzo dawna (mówiło się, że tajny Project Redlime studia Starbreeze to właśnie ten remake).

Wygląda na to, że pierwsze informacje na temat Syndicate miały pojawić się w przyszłym tygodniu, ale ktoś przez pomyłkę umieścił już kartę produktu w sklepie/serwisie EA Origin. Oczywiście szybko pomyłkę naprawiono, ale w internecie – a szczególnie na serwisie, który cieszy się taką popularnością – nic nie pozostaje niezauważone.

Wszystko więc „mamy”:

  • akcja gry toczyć się ma w 2069 roku, w świecie przyszłości rządzonym przez korporacje cybernetyczne, tzw. Syndykaty, które wprowadziły na rynek implanty pozwalające ich użytkownikom zwiększać możliwości swojego ciała,
  • ma to jednak jeden minus: wszystkie dane na nasz temat zapisywane są w tzw. Dataverse, chmurze danych, do której – oczywiście, że nielegalnie, ale kogo to obchodzi? – dostęp mogą uzyskać Syndykaty,
  • bohaterem gry jest Miles Kilo, nowy agent syndykatu Eurocorp, który wyrusza na „brutalną przygodę pełną korupcji, zdrad i zemsty„,
  • gra będzie FPS-em, w którym poza strzelaniem będziemy oczywiście mogli korzystać z implantów (by np. widzieć przez ściany). Dodatkowo jeden z nich da nam dostęp do Dataverse, pozwoli więc włamywać się zarówno do systemów komputerowych, jak i do informacji o napotkanych osobach,
  • kampania składać się będzie z 9 misji, co ciekawe „opartych na zadaniach z oryginalnej gry„, połączonych fabułą napisaną przez pisarza sci-fi Richarda K. Morgana (pisał już dla EA scenariusz do Crysisa 2),
  • ważnym elementem rozgrywki będzie oczywiście co-op (w oryginale kierowaliśmy oddziałem 4 agentów Syndykatu).
  • Powiedzmy, że fani oryginału nie będą raczej zachwyceni tymi informacjami. Nic nie wiadomo o systemie rozwoju agentów, brakuje wzmianek o taktyce (informacja na EA Origin bardziej podkreślała „widowiskowy charakter walk„), 9 misji to też niezbyt imponująca liczba (plus zapewne trzeba je będzie wykonywać w ustalonej kolejności), nie ma mowy o możliwości samodzielnego wynajdywania rozwiązań dla stawianych przez grę problemów. Cóż, może nowe czasy tego potrzebują, za wcześnie by osądzać. Za to nowe Syndicate wygląda całkiem nieźle, o czym możecie przekonać się poniżej. Aha – data premiery i platformy pozostają nieznane, biorąc pod uwagę „9 misji” można nawet pokusić się o strzał, że będzie to tytuł rozprowadzany cyfrowo.

    54 odpowiedzi do “Syndicate: Wyciek informacji o remake´u klasycznej gry Petera Molyneux”

    1. Jak można mówić o remake’u, skoro oryginalny Syndicate był grą taktyczną, a ten nowy jest fps’em? Może być spin offem, nową grą serii, grą osadzoną w uniwersum Syndicate, ale nie remake’iem.

    2. Deus Ex już wyszedł kthx. Lubiłem orginalną grę ale jako FPS to za bardzo będzie przypominać Deus Ex-a tylko ograniczonego do strzelania.

    3. Mówcie co chcecie, mi już się podoba. A tym 'wyciekiem’ zrobili sobie niezłą reklamę 🙂

    4. Kiedy ja grałem z pierwszego Syndicate… To jest jedna z tych gier, którą zapamiętałem lepszą niż w rzeczywistości była… I tutaj się właśnie moje oczekiwania mijają z tym co można przeczytać powyżej

    5. O, klon Deus Exa. Miło.

    6. @Vantage|Syndicate powstał na długo przed Deusem. Pierwszym. 🙂 No ale nikt nikogo nie zmusza do grania w „stare” gry, więc wybaczam. 😛

    7. FPS czysty bez skradania eh „zdrada stanu” .|p.s:osobiście bolę po skradać nis po raz setny bawić „call of duty” .

    8. Pierwszy Syndicate nie był Fps-em

    9. @V|Widzisz – ja w nie grałem, bo to absolutny klasyk. Dlatego jeżeli już, to DXy zrzynają od Syndicate, a nie na odwrót. Swoją drogą, Syndicate czerpie od innych, ale to szczegół. 😛

    10. No to w tym momencie moje nadzieje umarły. Wykupili kilka innych klasyków. Ale będzie to zarabianie na dobrych wspomnieniach. No i tak ciekawe tytuły zejdą na psy.

    11. Wasza znajomość kultury Cyberpunka jest porażająco mała, zupełnie nie znacie kanonu. Poza tym Syndicate Wars nie było fpsem tylko rtsem z elementami rpg. Pewnie po tym jak wydano Crisisa uznali, że „we have the technology” i postanowili stworzyć fpsa w uniwersum. Na wstępie porównywanie tytułu, który nie wyszedł do innego tytułu, który niedawno miał swoją premierę to nic innego jak bycie prowokatorem lub nawet trollem.

    12. ja tam cyberpunk biorę na surowo nawet pod postacią pasjansa ;]

    13. Stawiam krew dla Khornea! 😀

    14. Starbreeze pożyjemy zobaczymy co to za tytuł zrobią. 9 misji a może 9 rozdziałów. Studio dobre widać, że gra oparta na silniku z Riddica. Może to być gra tylko x-360 lub multiplatforma. W 1 syndicata nie grałem w deus-exa też ale Starbreeze robi dobre gry więc martwić nie ma się o co może poza autorem scenariusza, który to już przy C2 mówił co to on nie stworzy a wyszło NIC.

    15. LazarusGreyPL z n o P 11 września 2011 o 09:42

      Szkoda, wielka szkoda, że nowy Syndicate nie jest tym czego bym się spodziewał po „remaku” jako strategię zmiksowaną z RPG z misjami, futurystycznym uzbrojeniem, jazdą samochodem antygrawitacyjnym ;8-] Vantage ma rację, szkoda, że to uskutecznianie psucia marki na potrzeby dzisiejszych casual-noobków…, no, ale cóż – żyjemy w świecie gdzie zysk jest głównym wyznacznikiem rozwoju firm…

    16. Nowy Syndicate widać się zapatrzył na Deusa, mówcie co chcecie. Skoro gra jest bardziej podobna tytułów z innej marki niż do swojego poprzednika to jak można się zasłaniać tym że „bo to było pierwsze przed tamtym”. Wiemy też jak EA lubi wydawać swoje gry oparte o gry konkurencji. Create anyone? A dziewięć misji to już żenada.

    17. Ten rentgenowski filtr wygląda jak w Wiedźminie 2.

    18. Wygląda jak Deus Ex + Crysis 2.

    19. nazwisko Petera (u)ratuje sytuacje, bo sama gra ma tyle z remake-u co nadchodzacy nowy xcom – tytul.

    20. No to lipa… ;[

    21. Deus Ex: Syndicate? 😛

    22. >_< no i miał być Syndicate 2 a wyszła jakaś losowa strzelanka bardziej próbująca odbić ludzi od Deus Exa niż tworząca cokolwiek innowacyjnego. Szkoda, wielka szkoda. EA potrafi spaprać wszystko najwyraźniej.

    23. Tjaa, tylko patrzeć jak remake dajmy na to Baldur’s Gate okaże się np. symulatorem lotniczym…..

    24. @ZdeniOTo samo pomyślałem. A pierwszy screenshot jest tak mylący,|że gdybym nie czytał newsa i jego tytułu, pomyślałbym, że to jakieś DLC do Buntu Ludzkości…|Wszystko przez tą tonację kolorów. 😡

    25. Deus Ex? Ty tutaj?

    26. Jeśli to są screeny z samej gry, nie poddawane milionom godzin retuszu, to przyznać trzeba, że wygląda obłędnie. Tylko co z tego, skoro – na pierwszy rzut oka – obok Syndicate to nawet nie stało…? : /

    27. Ale pierwszy screen jest podobny do Adama Jensena z Deus Ex’a ;P

    28. Siemiatyczanin2405 11 września 2011 o 10:49

      Ja tak myśle że wykorzytują Frostbite 2 na silnik

    29. WOW ! Boże ! Uwielbiałem tą gierke ! nie mogę doczekać się premiery

    30. dlaczego wszsystkie remake’i muszą być fps’ami?! X-com, Syndicate… co się dzieje ze światem gier… Jak zrobią remake Prehistoric’a jako FPS to już padne do końca 😛

    31. @Houro|Gorzej zrobią z niego symulator czołgów i będą lecieć teksty w stylu „twoje działo ma +4 do ataku i – 2 do pancerza” -pzdr.

    32. Fani fanami ale „jedynka” powstała lata temu i jakoś nie bardzo wyobrażam sobie przeniesienie tamtego systemu w dzisiejsze czasy jeśli twórcy chcą aby nowy Syndicate okazał się sukcesem. W pierwszego zagrywałem się na Amidze i do dzisiaj mam w pamięci świetne intro i działanie jednej z broni, która jednym strzałem równała z ziemią spory kawałek mapki. Screeny prezentują się obiecująco, a po genialnym DX:HR chętnie zagram w podobną produkcję.

    33. Sam nie wiem co o tym myśleć, jakoś nie czuję się nastawiony optymistycznie do tego projektu.

    34. Ja chętnie zagram, wygląda na to że akurat takiej gry mi brakuje 🙂 Owszem, jest nowy Deus Ex, ale to jednak nie FPS. Poza tym dobrego cyberpunku nigdy za wiele 😀 Oczywiście jeśli gierka nie okaże się średniakiem. Generalnie jestem przekonany…nie licząc tytułu. Nowy Syndicate powinien być grą RTS z elementami RPG, z naciskiem na taktykę walki. Z tego co widzę, wiele osób tak sądzi.

    35. Buuu….|FPS?! No to sobie możecie wsadzić grę w…iadomo gdzie. Powinni przestać nazywać to remake’iem. 🙁

    36. „nie ma mowy o możliwości samodzielnego wynajdywania rozwiązań dla stawianych przez grę problemów” – degradacja gier odcinek 1000494876. Nie mam nic przeciwko widokowi FPP, ale z tego pewnie wyjdzie kolejna hybryda CoDa i GoW…

    37. Czyli nowy Syndicate bedzie takim samym „remakiem” oryginalu jak powstajacy XCOM jest remakiem innej swietnej strategii – X-COM: Ufo Defence (aka UFO: Enemy Unknown). Powinni przestac uzywac slowa „remake” a raczej powiedziec, ze bedzie to gra jedynie inspirowana pierwowzorem i dziejaca sie w jego realiach. Nie mam nic przeciwko samej grze, ale irytuje mnie jechanie na legendzie dawnego, swietnego tytulu. Teraz czekam na „remake” Dune 2, Total Annihilation, Powermonger, Reunion i Theme Park jako FPS…

    38. Nie wiem czemu nazywacie to „remake’iem” przecież oni nie biorą starego Syndicate i nie zmieniają grafiki na dzisiejszą przy zachowaniu pozostałych elementów pierwowzoru. Sam fakt, że tytuł to po prostu „Syndicate” wskazuje raczej na restart serii, podobnie jest z resztą z X-COM- nikt z twórców tych gier nie określa jako „remake”.

    39. Mam jeszcze kompendium Secret Service gdzie dość bogato ją opisano, łącznie z przejściem kolejnych misji, w sumie żałowałem że nigdy w nią nie pograłem, bo według opisu przebijała wiele dzisiejszych „hitów”.

    40. @Roshi najlepiej zadac sobie pytanie czy potrzebujesz kolejnego fpsa pod przykrywka-wabikiem tytulu znanej gry sprzed lat, ktora w oceanie innych podobnych fpsow wbic ma sie w gardlo gracza ktore zakrzyczy:”supppppppperrrrr hurrrrra na to czekam!”:)dlaczego ludzie graja w stare xcomy czy transport tycoony i inne.gdzie ta innowacyjnosc i ambicja?dzisiaj, gry nie maja duszy lub giganty branzy charyzmy i wyobrazni by je tworzyc.pewnie dlatego slowo”remake”na ktory wielu cichaczem liczylo,a zostalo szare mydlo.

    41. Nie wiem czemu, ale czytając to, miałem wrażenie, że to kolejna część Deus Ex 🙁

    42. PS Mam dość takich remaków. Najpierw X-com potem Jagged Aliance, a teraz Syndicate. Niestety rynkiem rządzi teraz pieniądz, a ten głównie pochodzi ze sprzedaży gier na konsole. Gry na Amisię i PC to drugi plan. Boże, a robią jeszcze remake Cannon Fodder.|Gdyby ta gra nie nazywała się Syndicate to wszystko byłoby, w porządku. Syndicate to gra strategiczna i basta.

    43. Jawne pogwałcenie świętości naszej młodości. Może jakaś petycja powstanie by chociaż tytuł zmienili… Ja rozumiem, że mają do marki prawa, no ale niech nas tak jawnie nie olewają.

    44. @Samaelvonhell duza czesc graczy deu sex nie grala/slyszala o pierwszej czesci:),a zobacz wyniki sprzedazy(:

    45. Deus Ex i tak lepszy 😉

    46. Krótko: kładę lagę na takie pseudo „remake’i”. Czy na prawdę niemal każda nowo wychodząca gra, tudzież „remake”, musi być FPS’em i wyglądać jak cholerne Call of Duty itp.? Niech lepiej ci „geniusze” już nie ruszają starych gier i nie pasą swojego badziewia na reputacji słynnych tytułów. Dobrze, że chociaż Diablo III będzie normalny… bo mógłby być przecież FPS’em.

    47. Toż to nie ma nic wpólnego z oryginałem…

    48. @martius5|Jeśli FPS’y są najlepiej sprzedającym się gatunkiem gier to twórcy/wydawcy uważają, że owszem potrzebuję 😉 . Osobiście nie mam nic przeciwko FPS’om z elementami RPG- widok z oczu zawsze pozwala lepiej wczuć się w postać. Nam jako graczom pozostaje mieć nadzieję, że nie zrobią z tego CoD: Syndicate tylko właśnie Syndicate 2011/12. Gaming to ogromny biznes i mało kto tak na prawdę nadal liczy się z opinią hardocorowych fanów ( Gearbox <3) bo oni są tylko kroplą w morzu casuali. Cena postępu ;p

    49. @martius |Jeśli to będzie FPS, to siłą rzeczy będzie bliżej CoD-a niż starego Syndicate.

    50. @Roshi to cale fps to moim zdaniem droga na skroty.takie wielkie firmy zatrudniaja mase ludzi ktorym trzeba zapewnic stala prace itd,a interes sie kreci.by pisac cos nowego i od podstaw -wiadomo czego brakuje i czym jest czas:) chcialbym sie mocno pomylic co do mojej malej teorii.na zdjeciach wyglada calkiem fajnie.pytanie:czy ktos wspomni ja po ok.20 latach jak orginal?(: oby tak…

    Dodaj komentarz