rek

System Shock 3: Garść nowych grafik koncepcyjnych

System Shock 3: Garść nowych grafik koncepcyjnych
Część jest niestety mała, ale przynajmniej wiemy, jaką wizję mają twórcy.

Tym razem możemy przyjrzeć się, jak wyglądają cyberpunkowe wnętrza według Otherside Entertainment. Wszystkie concept arty, jak podkreślano na prezentacji zorganizowanej przez wydawcę, czyli Starbreeze, pochodzą z wczesnej fazy produkcji gry. Przedstawiają one opuszczoną stację kosmiczną, na której będzie rozgrywać się akcja System Shocka 3:


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Warren Spector powraca do produkcji gry po 23 latach nieobecności. Twierdzi jednak, że ponowne wskoczenie do świata System Shocka było dla niego bardzo łatwe:

Wyprodukowałem pierwszą część System Shocka oraz grałem w „dwójkę”, więc jestem całkiem na bieżąco z wydarzeniami w uniwersum. Poza tym pozostały pewne luźne wątki do zbadania i dokończenia. Wyglądało to na kawał dobrej zabawy. No i SHODAN. Wiecie co mam na myśli?

Dla niewtajemniczonych: SHODAN to zła sztuczna inteligencja, która pojawia się we wszystkich odsłonach System Shocka. Spector w wywiadzie dla Polygonu przyznał, że ta odegra kluczową rolę w fabule „trójki”. W kontekście fabuły i settingu, które nie zaskakują tak, jak przed laty, a także bardzo wysokiego poziomu Preya, pojawiły się obawy, że gra może nie wyóżniać się za bardzo. Spector broni się:

Myślę, że istnienie większej liczby gier z immersywną sumulacją to samo dobro. Bazując na tym, co widziałem w Preyu dotychczas, mogę spokojnie powiedzieć, że są pewne podobieństwa, ale w ostateczności oba zespoły kreują kompletnie odmienne wizje. Jestem pewien, że gracze nie będą zmieszani.

5 odpowiedzi do “System Shock 3: Garść nowych grafik koncepcyjnych”

  1. Jedynka swego czasu była świetna, a dwójka na zawsze będzie dla mnie wzorem gry idealnej.|Mam wielkie obawy, żeby Spector nie skaszanił trójki jak to zrobił z Deus Ex: Invisible War…

  2. W zwiazku z zakupieniem przeze mnie Preya (co do ktorego jakosci mialem obawy, ale jak na razie w tym notabene swietnym dla gier komputerowych roku powoli wysuwa sie on u mnie na pozycje GOTY) zainteresowalem sie seria SS, i zdecydowanie nie moge sie doczekac zarowno „trojeczki” jak i remake’u jedynki. Natomiast rzeczywiscie nalezy zastanawiac sie, czy nowemu SS uda sie przebic Preya.

  3. Ściany krzywe jakieś.

  4. Czekam bardzo mam nadzieję, że będzie lepsze od starych SS i nowego Preya, który jest rewelacyjny.

  5. @ZiomekGit- bo to wnętrze statku kosmicznego, zdecydowanie kontynuacja SS2, na poprzednich grafikach można było dopatrzeć się czegoś na kształt Mnogości (Manes).|Her name is S.H.O.D.A.N., our godness, our passion, our Creator.|We HATE her, We HATE You. Join us or die

Dodaj komentarz