12
2.03.2017, 09:32Lektura na 2 minuty

System Shock: Remake przesiada się na nowy silnik [WIDEO] [GALERIA]

Twórcy uznali, że Unity nie jest jednak najlepszym wyborem.


Daniel „CormaC” Bartosik

O zmianie poinformował podczas Game Developer Conference Jason Fader z Night Dive Studios:


Unity nie jest idealnym silnikiem, jeśli chcesz zrobić FPS-a na konsole. Spędziliśmy więc kilka tygodni na zapoznawaniu się z innymi silnikami, zagłebiając się szczególnie w Enreal Engine 4 i Lumberyard [technologia Amazonu oparta na CryEnginie – dop. CormaC], i podjęliśmy decyzję, by pociągnąć za spust i pracować dalej na Unreal Enginie.


Twórcy podzielili się od razu nagraniem z wersji pre-alpha (a więc bardzo, bardzo wczesnej) działającej na UE4:

Fader powiedział też parę słow o grze, którą nazywa "wiernym rebootem". Remake nie tknie fabuły ani postaci, ale będzie miał bardziej dopieszczone dialogi. Zobaczymy wiekszość obszarów, stworzeń, broni i przedmiotów z oryginału, ale gra dostosowana ma być do współczesnych standardów nie tylko pod względem wizualnym, ale też projektowym. Dużo większa część stacji będzie otwarta, a struktura przypominać ma metroidvanie.

Na koniec mamy dla Was garść screenów, oczywiście z wersji napędzanej UE4 (kliknij, by powiększyć).

Gra zaplanowana jest na 2018 rok, a zagramy w nią na PC, PS4 i XBO.


Czytaj dalej

Redaktor
Daniel „CormaC” Bartosik

Gram od ponad 30 lat (zaczynałem na Atari 130 XE, które wciąż mam na biurku), najchętniej sięgam po produkcje z silnym pierwiastkiem akcji, a najbardziej cenię te, które wciągają opowieściami i szarpią za emocje. W wolnych chwilach uprawiam na gitarze metal, czytam, oglądam (za) dużo seriali i odpędzam kijem Football Managery, w których topiłem kiedyś mnóstwo godzin.

Profil
Wpisów1229

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze