Szef Cryteka: ?Unreal Engine 4? CryEngine robił to samo już trzy lata temu?

Jak w wywiadzie dla Venturebeat mówi Cevat Yerli, najbardziej wygadany z braci rządzących studiem Crytek:
„Nie o wszystkim mogę mówić, ale już CryEngine 3 już jakiś czas potrafi generować grafikę w jakości takiej, jak Unreal Engine 4. Już od trzech lat. Możesz cofnąć się do naszych pokazów na GDC z tamtego okresu, to co wtedy pokazywaliśmy to mniej więcej to, co teraz pokazano w temacie Unreal Engine 4. […] A pamiętaj, że nie pokazywaliśmy tego, nad czym pracujemy ostatnio. Jeśli już trzy lata temu mówiliśmy, że CryEngine jest gotowy na nową generację… Nie chodzi tylko o dema technologiczne, my już wypuściliśmy gry, które to robiły. Ogromne ilości efektów cząsteczkowych, teselacja, deferred shading, obsługa efektów DX11 – wszystko to już zrobiliśmy”
Przyszłość grafiki komputerowej to zdaniem Yerli’ego „animacje renderowane w czasie rzeczywistym, o jakości tej, jaką znamy z kina”.
„To stanie się mniej więcej za dwa lata. Kilka lat temu mówiłem już, że będziemy w stanie renderować na żywo oprawę taką, jak w Shreku jeszcze w 2012 roku. To było w 2008 rok. Powiedziałem, że osiągniemy jakość Shreka i rzeczywiście – potrafimy już taką jakość osiągnąć w czasie rzeczywistym”.
Czytaj dalej
51 odpowiedzi do “Szef Cryteka: ?Unreal Engine 4? CryEngine robił to samo już trzy lata temu?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Lol, bo CE robił to trzy lata temu. Nie chcę zaniżać zasług programistów pracujących nad UE4, ale dopiero CE4 zrobi prawdziwe wrażenie