Szef Sucker Punch odchodzi ze stanowiska. Spędził w studiu niemal 30 lat
Jak poinformowało Sony na swoim oficjalnym blogu, szeregi „Niebieskich” opuścił Brian Fleming, wieloletni szef należącego do PlayStation studia Sucker Punch. Powstało ono w 1997 roku z inicjatywy m.in. samego Fleminga oraz kilku jego znajomych poznanych podczas wspólnej pracy dla Microsoftu. Od momentu założenia studia Brian Fleming piastował stanowisko szefa Sucker Punch i to pod jego okiem powstawały takie kultowe marki jak Sly Cooper, Infamous czy niedawne Ghost of Tsushima oraz Ghost of Yotei.
Pałeczkę po Flemingu przejmą Jason Connell oraz Adrian Bentley, którzy obejmą stanowiska współszefów Sucker Punch. Connel wcześniej był jednym z reżyserów odpowiedzialnych za kreatywną stronę serii Ghost, natomiast Bentley piastował stanowisko dyrektora technicznego studia i odpowiadał za tworzenie oraz wdrażanie nowych narzędzi programistycznych. Jak określiło samo Sony: „Razem przedstawiają oni idealną mieszankę kreatywnej wizji oraz technicznej doskonałości, która zawsze wyróżniała studio”.
Ustępujący ze stanowiska Fleming opublikował na swoim LinkedInie obszerny post z jego odczuciami dotyczącymi odejścia z pracy, w której spędził niemal 30 lat. Współzałożyciel Sucker Punch nie obawia się jednak o przyszłość swojego dziecka.
Zostawiam Sucker Punch w dobrych rękach i z najlepszym kierownictwem, jakie mieliśmy — Adrian i Jason z pewnością zrobią świetną robotę jako współszefowie. Co do reszty osób — Nate’a, Joanny, Billy’ego, Gail, Parkera, Sonii, Roba itd. — uważam, że są niezwykle zdolni oraz gotowi na nowe wyzwania, więc jestem pewny, że studio będzie tylko rozkwitać.
Brian Fleming pozostanie w szeregach Sucker Punch do kwietnia, aby upewnić się, że przekazanie pałeczki nie będzie problemem, a potem, jak sam mówi, „odwiedzi przyjaciół i miejsca, które zawsze chciał zobaczyć.”
Czytaj dalej
-
Sukces Stellar Blade zauważony przez prezydenta Korei Południowej. Przyznał najważniejsze...
-
Nowa aktualizacja do Stardew Valley w drodze. Twórca uchyla rąbka tajemnicy
-
1Divinity z turowym systemem walki. Swen Vincke podkreśla, że gra nie będzie...
-
Terminator: Survivors ponownie opóźniony. Twórcy usunęli też ważny element...
