Test Drive Unlimited 2: Ależ to jest piękne… [GALERIA]
![Test Drive Unlimited 2: Ależ to jest piękne… [GALERIA]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/0533aa51-9e64-4da3-9554-7cb46b458982.jpeg)
Ponoć po publikacji pierwszych screenów z Test Drive Unlimited 2, gracze zaczęli narzekać na jakość grafiki w tym "symulatorze jazdy" od studia Eden Games. Naprawdę? Powiedzcie, czego brakuje tym nowym, opublikowanym właśnie screenom?
Galeria z Test Drive Unlimited 2 znajduje się TUTAJ. Chyba niewiele można zarzucić tej grafice, prawda?
[UPDATE]
Okazuje się (patrząc po komentarzach), że jednak można. Współcześni gracze mają wymagania…
Czytaj dalej
90 odpowiedzi do “Test Drive Unlimited 2: Ależ to jest piękne… [GALERIA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ponoć po publikacji pierwszych screenów z Test Drive Unlimited 2, gracze zaczęli narzekać na jakość grafiki w tym „symulatorze jazdy” od studia Eden Games. Naprawdę? Powiedzcie
To screeny z trailera i pamiętnika developera, ale to szczegół ;p
ocb?
O kur…czę! Zbieram szczenę z podłogi…
OOOO ja nie mogę jak to wygląda !!
ekhmhmmmm… No brakuje tego piękna xD Nie mam zamiaru rozpoczynać żadnej wojny, ale na język nasunęło mi się – te screeny są chyba z konsoli. |Serio to jest ładne, ale nie piękne.
Jak dla mnie słabo, a to przecież „podkręcone” screeny są, w grze będzie jeszcze gorzej. Widać na tym przykładzie jak konsole ograniczają grafikę. Gra wygląda podobnie jak jedynka tylko modele aut lepsze.
@Mati171992 – To screeny przedstawiające sceny, które są w trailerze, ale Eden Games oficjalnie opublikowało je, jako „nowe screeny”.
Hut naprawdę uważasz, że to wygląda pięknie? W roku 2010?
Ja tam piękna nie widzę… GRID wygląda ładniej…
Jeszcze trochę AA i będzie dobrze 😛 . Bardzo ładne to wygląda, ale nie widzę tu rewelacji.
Naprawdę nie wiem skąd ten zachwyt nad grafiką :/ Dla mnie Dirt 2 wyglądał o wiele lepiej. Poza tym, w dzisiejszych czasach nie wypada dawać screenów bez antyaliasingu. Mamy 2010 rok!
Matko, ale marudzicie. Już zbieram kasę i nie mogę się doczekać!!!
Osoby odpowiedzialne za te modele musiały wypić sporo puszek coli przy tych projektach 🙂 Wnętrze samochodu wygląda zacnie.
AA mocno kuleje, właściwie to wygląda jakby go nie było. Panie i Panowie! 2010 rok już! Hello! (samochody z GRiD’a wyglądają lepiej).
W porownaniu do jedynki znaczacej poprawy nie ma. Ot bardziej 'efekciarskie’ ujecia kamery i rozne efekty np. rozmycia tla. Ale w jedynce niczego mi nie brakowalo (no moze miasteczka byly zbyt malo szczegolowe i ludzie na ulicach by sie przydali), wiec nie bede sie czepial. Chociaz… milo bylo by gdyby tym razem samochody 'cywilne’ pojawialy sie daleko na horyzoncie, a nie na naszych widoku.
łeeeeee nawet tego 10 metrowym patykiem nie tknę nie dość że poprzedniczka mi się nie podobała to jeszcze nie dzisiejsza grafa
Tak to jest – jak się daje sceeny z Xboxa – to o AA można pomarzyć. A piksele na kantach obiektów widoczne jak w rozdziałce 800×600 na 24 calowym LCDku. |Professor – obecnie clipping obiektów to wina małej ilości ramu na konsolach co wymaga obcinania ilości wyświetlanych naraz obiektów…
Brakuje AA i to by było na tyle. W każdym razie te krawędzie mocno dają po oczach.
Guthan – prawda boli? No bo sorry ale jak piksele są widoczne gołym okiem, [na zwykle retuszowanych] to już widzę jaka tragedia jest w rzeczywistości. Dobrze, że na konkretnym PC da się coś odpalić w fullHD z AA i nie muszę się męczyć z pikselozą.
Wygląda dobrze, nawet bardzo. Marudy marudzą, bo marudzić muszą, dla zasady, nie ma to jak szukać dziury w całym, nie?|Nie sztuką jest stworzyć coś, co wygląda cudnie, ale wymaga do płynnej gry sześciordzeniowego proca, ośmiu GB ramu i karty za jakieś dwa patyki.|Co się tyczy zmian w oprawie względem jedynki, te są wyraźne, radzę się przyjrzeć, a zważywszy na rozległy teren trochę się jednak obawiam wymagań. |Tak czy siak czekam, jedyny tytuł poza Wieśkiem drugim z którym wiążę naprawdę spore nadzieje.
Trochę plastikowe, ale nie ma się co spodziewać jakiejś poprawy grafiki – obie produkcje zostały wydane na konsole tej generacji. Poza tym to są screeny z gry – w rozdziałce 1280×720. Chwali się to, bo twórcy nie próbują oszukiwać nas pięknymi screenami w FullHD, które były renderowane w ciągu pięciu minut. Mi się podoba i jest to najbardziej oczekiwana przeze mnie ścigałka.
@Fuadex dokładnie, strasznie poszarpane krawędzie, aż mi się niedobrze robi xD.
@Fuadex, Dzangyl i inni – Taką grafikę wyświetlają konsole. Tam już rzadko kiedy jest AA. Witamy w świecie trzyletnich konsol…
Guthan – a po co zaraz ten kąśliwy komentarz? HammerHead – nie chodzi o super hiper screeny w HD, które mają nas oślepiać swoim blaskiem. Po prostu w dzisiejszych czasach liczą się choćby podstawowe wartości estetyczne. Nie oceniamy tutaj jakości grafiki,(bo gry po grafice się nie ocenia) tylko antyaliasing, który jednak b, dużo daje, nie sądzicie?
Psioczycie,że nie ma AA a pewno komp by wam się załamał i poszedł z dymem w kilka sekund gdybyście go włączyli.:)A krawędzie może i są poszarpane,tylko jak będziesz zapier**** 300 na godzinę to zauważysz?
bez aa i af,wygląda jak na ps3
Sorry ale takie niedociągnięcia w grafice na materiałach promocyjnych, to imo porażka. Do DiRt’a 2 nawet nie ma co startować. Inna sprawa, że w TDU mamy otwarty świat, co pociąga za sobą trochę gorszą oprawę, ale takich błędów jak ten z AA to nie wybaczę.
A w Mario to i bez wypaśnej grafy się grało, co? Nie ma na co narzekać…albo czekajcie na Crysisa 2.
Mnie to tam szczególnie nie boli. Jak gram, to i tak nie mam czasu patrzeć, czy mi piksele na masce odstają (czego na TV z odległości 2 metrów i tak nie widać). To tylko potwierdza moją opinie, że ludziom się w du**ch poprzewracało obecnie – na PC i tak będzie AA ile fabryka dała, więc po co komentować wersję z konsoli, że piksele widać?
SweetHardcore – po co mam czekać na Crysisa 2 skoro wygląda gorzej niż 1? Ja i tak po upgradzie kompa zastanawiam się nad kierownicą i TDU2, i nie przeszkadzają mi te poszarpane krawędzie. Tylko nie można mówić „oo, zobaczcie jakie cudo” i pokazywać na „pasztet” bez makijażu. Boli mnie tylko, że już od 3 lat [od Crysisa 1 konsole hamują postęp w grafice. Czekam na coraz bardziej wypasione tytuły, bardziej realistyczne, a na 512 ramu w X nic lepszego się nie upcha.
AkodoRyu, właśnie nie za bardzo. My PCtowcy najczęściej dostajemy konwersje z konsol. Co znaczy tyle, że grafika może jest tylko trochę poprawiona. Konsole hamują możliwości PCtów- smutna prawda.
@bimberoman: może i hamują(?) rozwój od strony graficznej (to byłby akurat temat na dłuższe zastanowienie, nie mam zdania w tej sprawie – jaka część grafiki zależy tylko od ilości pamięci, a jaka od innych komponentów, jak duża jest przewaga komponentów i systemów dedykowanych w porównaniu z uniwersalnymi i pewnie jeszcze kilka), ale przynajmniej wychodzą nowe gry. Gdyby nie konsole i ich ogromna baza użytkowników, mało która superprodukcja by się ukazała, bo na PC gry się obecnie prawie nie sprzedają.
grafa to nic może być nawet słabsza jak (sc2) ale przez to więcej osób by zagrało:P ale jak widziałem gameplay to ola boga ARCADE straszne … więc… napewno sprawdzę nim kupie.
niezle niezle ale i tak na max nie pojdzie
No tak czytam wasze komentarze i jeżeli twórcy postanowią zmienić silnik graficzny to poczekamy sobie jeszcze 4 latka. I będę zły.
No dobra, a dlaczego na tych screenach jest wyłączony AA ?
Nie rozumiem czego tu się czepiać? Gra prezentuję się ładnie i do czasu premiery możliwe, że ją podkręcą. Może nie jest to super poziom GT5, ale i tak jest super (jak dla mnie bynajmniej) i z przyjemnością się bd w to grać. 🙂 Tylko niech nie każą znowu wkładać ciągle płyty do odpalenia gry, bo trochę to denerwujące jest jak się jej zapomni wziąć z lapem, czy porysuje za bardzo. 😛
Akodo – jakoś grafiki zależna od pamięci to głównie jakoś wczytanych texturek. Jak Xbox ma 512 ram ŁĄCZNIE na grafę i pamięc operacyjną to nie można mówić o cudach – moja x1300 ma 256 ramku na samą grafę a kosztuje może ze 100pln. Daje do myślenia. Ponadto mało ramu to jeden wielki clipping i doczytywanie textur. Np. w Metro 2033 koszmarne doczytywanie przy wyciąganiu mapy – takie cuda jak w GTA3 na GF1…
http:www.youtube.com/watch?v=YqaOVnk3waQ polecam ten filmik – 1:35 – dobrze, że jednak nie zdecydowałem się na X’a bo grałbym chyba tylko w Fajt Najta 4 i DB jakiegoś…
Cudna grafika(widać postęp w teksturach, zaznaczam, że grałem w jedynkę na max). Nie rozumiem niektórych komentarzy dotyczących krawędzi. Przecież każda gra w takim stadium lepiej nie wygląda ;o Praktycznie nie spotkałem się z grą która by miała na takim etapie gładkie krawędzie(pomijając fakt, że to może być wersja konsolowa, gdzie z informacji mi znanych nie ma wygładzania)
Yeah podziwiajmy piękno poszarpanych aut! Zgadzam się z bimberman17 co do hamowania przez konsole postępu w grafice. Ciekawe jakby teraz wyglądały już gry gdyby konsole PS3 i Xbox 360 nie powstały. Crysis 2 to pewnie by nam wypalał oczy swoim cholernym zbliżeniem do realizmu.
Test Drive Unlimited 2 superrrrrrrrrrr.|Grafa jest extra .|Ciekawe kto ma choć jedną bryke z tych screenów w garażu.heh
Co by to nie było i tak nie lubie samochodówek. No i tak nie kupię.
Grafika bardzo ładna…ale patrząc na te screeny albo zapomnieli włączyć antyaliasing, nie będzie albo jest dopiero dopracowywany. Bo te postrzępione krawędzie samochodów nie bardzo mi pasują…
Screeny nie oddają tego jak gra prezentuje się w akcji! Skoro to konsole hamują rozwój grafiki to czemu właśnie na nie robione jest większość gier? Nie pamiętam żeby ostatnio jakaś większa gra wyszła tylko na PC i wyciskała z kart graficznych soki! Crysis? 2007r?
@bimberoman: ale ty mówisz o ilości doczytywanych obiektów, rozdzielczości tekstur i innych rzeczach, które można bez większych problemów przeskalowac dla PC, co jest z resztą często robione. Realna różnica w grafice to różnica w samych modelach, efektach, czy np. teslacja w DX11. Inna sprawa, tutaj wszyscy płaczą, że grafika be, a jak gry zaczynają wymagać Vista/7, bo żeby uzyskać realny przeskok w grafice trzeba przejść na DX11 w sumie, to jest płacz, bo mi na XP nie pójdzie.
Kolejny problem: naprawdę dobra grafika prawdopodobnie wymagała by 64bitowego zestawu, ze względu na śmiesznie małą ilośc ramu dostępną dla 32bitów – byłby kolejny płacz. A na koniec taka gra wyszła by pewnie tylko na PC, więc jej cena, żeby pokryć horrendalne koszty uzyskania takich efektów graficznych musiała by wynosić 300 złotych, żeby z tego max. 1-2 milionów sprzedanych sztuk jakiś zysk był. I też by był płacz.
Więc chyba jednak bardziej niż konsolę, grafike w grach hamuje brak wsparcia przez samych graczy dla nowych technologii, przez co tworcom nie opłaca się dla tych technologii tworzyć gier. No i wspomniana przez mnie wielokrotnie marna sprzedaż gier na PC, co wyklucza jakiekolwiek high-endowe produkcje PC-only. To po części odpowiada też na pytanie by THERON23: bez konsol gry komputerowe były by dalej postrzegane jako „zabawka dla dzieci” przez opinie publiczną i praktykowane przez nielicznych.
Reasumując: łatwo powiedzieć „konsole hamują rozwój grafiki” i pokazać, że wersje na PC są ładniejsze, czy coś w tym stylu, trudniej rzeczywiście przedstawić funkcjonujący argument, że np. „bez konsol gry obecnie by zabijały grafiką”. Jestem skłonny do stwierdzenia, że przy obecnej skali piractwa i faktem, że większość ludzi nie może nawet poprawnie wyświetlić DX10, żadne studio nie odważyło by się wydać nic, poza grą stricte sieciową, w co włożyło by kilkadziesiąt-100+ milionów dolarów nie licząc reklam