Tetris Effect VR: Żeby zagrać w ten exclusive Epica, potrzebujecie… SteamVR

Kojarzycie Tetris Effect? Produkcja zgarnęła bardzo wysokie oceny i wczoraj trafiła do szerokiej sprzedaży na PC jako kolejna gra na wyłączność sklepu Epica. Chętni, mogą zagrać w w wirtualnej rzeczywistości… a raczej mogliby, gdyby nie jeden, mały szczegół:
Żeby odpalić Epicowego Tetrisa VR, potrzebujecie działającej aplikacji Steam VR.
Nie ma znaczenia, czy chcecie zagrać w produkcję za pomocą okularów HTC Vive czy Oculus Rifta. Sytuację potwierdzili w oficjalnym (i bardzo lakonicznym) obwieszczeniu sami włodarze Epica, przesyłając je do jednego z zagranicznych portali:
Owszem, Tetris Effect VR potrzebuje do działania SteamVR, zarówno na HTC Vive, jak i Oculus Rift.
Oczywiście, SteamVR to zupełnie osobna aplikacja i, teoretycznie, nie musicie posiadać konta w serwisie Valve, żeby cieszyć się Tetrisem w wirtualnej rzeczywistości. A jeśli w ogóle nie interesuje was wirtualna rzeczywistość, to żadne zewnętrzne programy nie będą wam wchodzić w drogę. Niemniej jednak, sytuacja jest, lekko mówiąc, zabawna.
Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “Tetris Effect VR: Żeby zagrać w ten exclusive Epica, potrzebujecie… SteamVR”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czyli Epic tak bardzo walczy ze Steamem, że tak czy siak potrzebuje choć częściowego wsparcia Valve… Something is no yes.
task failed successfully
Hahahaha :D.
I są ludzie którzy za parę yuanów będą bronili EGS.
Czekać tylko jak Valve zablokuje Tetris Effect na SteamVR xD wtedy będą jaja.
@Morn, Epic pewnie by tak zrobił na ich miejscu, ale nie sądzę by Steam tak zrobił.
Lel
gra jest mega zajebista
Hahahahahahahahahaha!
Bardzo dobry ruch biznesowy. Nie ma sensu wydawać pieniędzy na własny system skoro jest już dobrze działające rozwiązanie, z którego można skorzystać. To jak śmianie się ze Skody, że używa podzespołów Volkswagena.
@Bobi-wan Kenobi Ale, z tego co mi wiadomo, Skoda nie uważa Volkswagena za zło, który niszczy branżę motoryzacyjną i którego lepiej by nie było :P.
@Jacek112 Proszę podaj przykład gdzie przedstawiciele Valve wypowiadają się tak o Epicu i mam na myśli oficjalne stanowisko firmy.
@Jacek112 Przepraszam, źle odczytałem. Epic się wypowiadał o Valve.
Uważam, że trochę tutaj niepotrzebnego zamieszania. Jedyne sensowne SDK do dużych (Oculus, HTC, WMR) headsetów VR to właśnie SteamVR, który korzysta z OpenVR (także rozwijanego przez Valve). Nie jest to żadna hipokryzja, szczególnie, że to nie Epic jest wydawcą gry. Według mnie jest to wręcz pstryczek w nos dla Valve, który udostępnia te technologię, a zostaje ona użyta przeciwko niemu.