13.09.2011
5 Komentarze

TGS 2011: Metal Gear Solid – Snake Eater 3D: Gameplay prosto z Tokio [WIDEO]

TGS 2011: Metal Gear Solid – Snake Eater 3D: Gameplay prosto z Tokio [WIDEO]
Jedna z gier Hideo Kojimy bocznym wejściem wdarła się na pierwszy dzień Tokyo Game Show 2011, choć jego firma ma wystąpić dopiero pojutrze. W związku z pokazem gier na Nintendo 3DS opublikowano nowy gameplay z przenośnych przygód Snake'a, czyli Metal Gear Solid: Snake Eater 3D.

Metal Gear Solid: Snake Eater 3D w akcji:

5 odpowiedzi do “TGS 2011: Metal Gear Solid – Snake Eater 3D: Gameplay prosto z Tokio [WIDEO]”

  1. Graficznie jest dobrze, gameplayowo takze (no ale w koncu to nic nowego), animacja poruszania sie Snake’a zdaje sie ze z Peace Walkera (nie dobrze), no i raczej fakt ze w trakcje cutscenki obraz jest na granicy plynnosci nie zacheca, mam nadzieje ze w werjsi ostatecznej bedzie lepiej to moze w koncu skoncze MGS3 bo na ps2 jakos sie wziasc za to nie moge

  2. A nie lepiej kupić MGS HD collection na x360 albo ps3? Tam są 3 części i pewnie taniej.

  3. A według mnie kamera od tyłu strasznie ułatwia rozgrywkę i psuje klimat MGS’a, zawsze kamera była od góry. Ja tera przechodzę MGS3 SE na European Extreme i taka kamera od tyłu tylko zepsuła by mi grę ^_^

  4. Taka kamera była w MGS3 Subsistence, czyli lekko poprawionej wersji Snake Eater na PS2.

  5. I taka kamera będzie też w wersji HD na PS3 i Xboksa360. W MGS4, Portable Ops i Peace Walker też była taka kamera i nikomu to klimatu nie psuło xD Mam nadzieję, że MGS2 HD też będzie miał takie ustawienia.

Dodaj komentarz