The Binding of Isaac: Pierwsze konkretne informacje o nowej grze twórcy Super Meat Boy

Jak pisze sam autor, The Binding of Isaac będzie grą pół-RPG, a mechanizmy rozgrywki poza Zeldą zaczerpnięto z Robotron czy Smash TV. Świat będzie się składał z ośmiu różnych lochów, w których znajdziemy dziesiątki przedmiotów. Zgromadzone rzeczy możemy wykorzystywać w różny sposób – pozyskiwać inne przedmioty, dotrzeć do sklepów i ukrytych miejsc, zabijać wrogów lub stosować wiele innych metod wpływania na rozgrywkę. Napotkamy też wiele różnych typów przeciwników i bossów.
Historia gry jest oparta na motywach biblijnych, a konkretniej na postaci Abrahama, który był skłonny zabić swojego syna, by dowieść Bogu swej wiary. Wcielimy się w chłopca, którego życie jest zagrożone ze strony matki. Uciekamy więc w podziemia, aby ewentualnie wrócić i pokrzyżować plany rodzicielki.
Premiera The Binding of Isaac w sierpniu 2011. Cena gry nie jest znana, ale według twórcy nie będzie obciążeniem dla portfela.
Czytaj dalej
-
Vampire Survivors otrzyma wyczekiwany tryb. Sieciowa kooperacja wkrótce trafi...
-
Polski gigamod do Wiedźmina 3 na nowym gameplayu. Ostatnia Ofiara z prezentacją...
-
CD-Projekt RED: 10 lat Wiedźmina 3. Przeżyjmy to jeszcze raz
-
Nintendo domaga się 4,5 miliona dolarów odszkodowania od moderatora Reddita....
5 odpowiedzi do “The Binding of Isaac: Pierwsze konkretne informacje o nowej grze twórcy Super Meat Boy”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
jeśli to ma chodzić w ok. 20 fps to ja podziękuje (prawy górny róg)
no akurat w takiej gierce potrzeba ci miliona FPS
Po świetnym Super Meat Boyu oczekuje większego kopu epickości. I coopa.
zapomniałęś o 3d i dynamicznym oświetleniu 🙂
Coraz ciekawiej 😉 Klon Zeldy będzie chyba nawet lepszy od rogala.