The Binding of Isaac: Twórca przypomina o premierze sieciowego trybu kooperacji

Od wydania dodatku wielkości sequela, The Binding of Isaac: Repentance, minęło już prawie półtora roku. Nowa zawartość została bardzo ciepło przyjęta, otrzymując 82% pozytywnych opinii na Steamie, których włącznie z negatywnymi jest ponad 11 tysięcy. Wraz z jego premierą udostępniono wieloosobowy tryb zabawy po sieci w wersji beta. Teraz temat wrócił przez sesję pytań, które fani mogli zadać jednemu z twórców gry, Edmundowi McMillenowi.
Połówka duetu, który wydał na świat The Binding of Isaac, zorganizowała na Reddicie sesję Ask Me Anything. W pytaniach najczęściej przewijał się wątek współtworzonego przez McMillena Mewgenics, zapowiedzianego jeszcze w 2012, którego produkcję porzucono, a następnie wznowiono w 2018 roku. Nie omieszkano się jednak zadać parę pytań o The Binding of Isaac, w tym o sieciowy tryb wieloosobowy. Twórca odpowiedział na nie w następujący sposób:
Comment
byu/EdmundMcMillen from discussion
inGames
Po 13 latach od premiery The Binding of Isaac w końcu doczeka się tej funkcji. Jak dotąd kooperacyjnie mogliśmy grać jedynie lokalnie lub online wyłącznie na PlayStation z użyciem usługi Share Play lub poprzez Steam Remote Play (nie licząc oczywiście wspomnianej bety). Oficjalne wsparcie zapewni możliwość zabawy maksymalnie 4 graczom i w końcu pozwoli na wcielenie się naszym współgrającym w jedną z grywalnych postaci. Dotychczas wyglądało to w taki sposób, że dołączający gracz kierował małym dzieckiem niemogącym działać autonomicznie (tj. podnosić przedmiotów, mieć własne przeliczniki obrażeń ani dokonywać jakiejkolwiek interakcji z otoczeniem).
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...