The Division – 9,5 miliona zarejestrowanych użytkowników
Tym samym Ubisoft na powrót odzyskał tytuł posiadacza najlepszego debiutu marki w branży. Przy okazji dowiedzieliśmy się też nieco o planach Ubi na najbliższy rok.
Akcjonariusze Ubisoftu mają powody, by czuć, że dobrze zainwestowali swoje pieniądze. Nawet jeżeli wspomniane 9,5 miliona graczy nie przekłada się na liczbę sprzedanych egzemplarzy (do każdego może być przypisane kilka kont), to i tak świadczy to o sukcesie The Division.
Jak to elegancko ujął Yves Guillemot, prezes Ubi, debiut "przekroczył oczekiwania". Trzeba przyznać, że jest to stosunkowo delikatne określenie jak na ponowne wypracowanie najlepiej sprzedającej się nowej marki. Aktualnie zdetronizowane zostało Destiny, ale warto zauważyć, że wcześniej tytuł ten również dzierżyły gry Ubisoftu, m.in. Watch Dogs.
À propos Watch Dogs – do końca marca następnego roku Ubisoft zamierza wypuścić 5 tytułów AAA, wśród których ma znaleźć się też druga część hakerskich przygód. Sequela doczeka się również South Park (The Fractured But Whole), a i kolejnego potomka otrzyma Ghost Recon (Wildlands). Nowością natomiast ma być skupiony na walce bronią białą sieciowy For Honor oraz jeszcze jedna nowa marka (również skupiona na multi, aczkolwiek z "silnym aspektem solo", cokolwiek by to nie znaczyło), o której więcej dowiemy się podczas E3.
A teraz przyznać się bez bicia – kto pomógł wypracować Ubi tak świetne wyniki?