The Elder Scrolls V: Skyrim – Bethesda o PC, nieskończona rozgrywka i zabawny film [WIDEO]
![The Elder Scrolls V: Skyrim – Bethesda o PC, nieskończona rozgrywka i zabawny film [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/d84eaacf-93b7-40a3-bf14-94ae7cf39658.jpeg)
Pete Hines, wiceprezes ds. marketingu Bethesdy, w wywiadzie dla Joystiqa stwierdził, że co prawda PC, jako platforma do gier czasami przyprawia firmę o ból głowy, wciąż jednak chcę ją wspierać. Jak mówi:
Z technicznego punktu widzenia PC przyprawia o ból głowy. […] Istnieje milion różnych konfiguracji sprzętu, sterowników, itd. Jak widzieliście w przypadku RAGE, jeden zły sterownik karty graficznej i lata ciężkiej pracy staje się zabugowaną grą, podczas gdy w rzeczywistości to naprawdę stabilna produkcja.
Hines nie obawia się jednak w dużej mierze piractwa:
Dopóki nie zdecydujesz nie wydawać gry na PC, piractwo jest problemem, z którym musisz sobie radzić. Dlatego robimy, co w naszej mocy chroniąc nasze gry i nie odwołując się przy tym do drakońskich środków. Ciągle także wspieramy naszych PC-towych fanów takimi rzeczami, jak edytor, czy możliwość tworzenia i dodawania nieskończonej ilości modów.
Jak dodaje:
Dobre gry są dobrymi grami, więc najważniejsze wrażenia będą takie same na wszystkich platformach. Próbujemy także pewnych rozwiązań z interfejsem typowo PC-towym, by posiadacze komputerów mieli najlepsze doświadczenie.
Z kolei Todd Howard, producent The Elder Scrolls V: Skyrim, w wywiadzie dla Wired wyjawił, iż w grę będzie można bawić się w nieskończoność. A to dzięki systemowi Radiant generującemu w czasie rzeczywistym zadania poboczne. Nawet po ukończeniu głównego wątku będziemy mogli dostać zlecenie na bandytów grasujących po nieodkrytym przez nas terenie lub poproszeni przez alchemika o zebranie dziesięciu rzadkich kwiatów. Ponadto po ukończeniu misji związanych z danymi frakcjami ciągle będziemy mogli brać od nich nowe questy – polegające np. na kradzieży artefaktów, czy zabójstwach.
Natomiast Harry Partridge stworzył kolejny film poświecony The Elder Scrolls V: Skyrim:
Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “The Elder Scrolls V: Skyrim – Bethesda o PC, nieskończona rozgrywka i zabawny film [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
fajny filmik i jestem 1
Czy oni nigdy nie pojmą tego, że piraci i tak spiracą a to legalni mają problem z zabezpieczeniami (przez co muszą piracić legalnie kupione gry…).
Ale gadają bzdury o PC… Shogun 2 – gra stricte pecetowa, w dniu premiery nie sprawiała żadnych problemów sprzętowych, była świetnie zoptymalizowana. Wiedźmin 2 też nie wypadł najgorzej. Albo Hard Reset. Czy też BF3. Ale oczywiście – RAGE to świetnie zrobiona i stabilna gra, tylko PC są głupie… lol.
odezwał się bugger 😛 No… ale masz rację :S
co do tego filmu to juz drugi taki, pierwszy jak by ktoś nie pamietał kończył sie wizeruniem zaślinionego geeka ze wzwodem, i naszła mnie taka mysl czy twórcy kierują grę do takich osób, czy uświadamiają że owa produkcja takowych z nich dopiero zrobi? 😀 ale jak dla mnie fajny ^^
PC przyprawia ich o ból głowy, bo trzeba się wziąć do roboty. Na konsole mają określoną konfigurację, więc problem mniejszy. Jeśli gra pójdzie na jednej konsoli danej marki, to pójdzie na wszystkich. A z pc-tami jest trudniej, im się wysilać nie chce więc narzekają…
No nie, żebym się chciał szczególnie czepiać, ale na xboxach i ps3 też jest piractwo. Ludzie sobie nawet nie zdają sprawy jak prosto jest spiracić grę na xpudło. Przerobienie konsoli też nie stanowi problemu, więc czemu tak na piecach siadają?
Zapomniałem dodać, że do grania na xboxie nie trzeba żadnych cracków… Resztę dopiszcie sobie sami.
Fakt, Rage jest cholernie stabilną grą, testowałem i dalej w nią gram, nie mam też przypadłości dręczących innych graczy. Nie jestem jednak optymistycznie nastawiony do generowanych losowo questów, but who knows…
hehe, szkoda tylko że setki producentów może tworzyć gry nie zbugowane, piękne i niesprawiające problemów z instalacją , jednak gdy bethesda tworzy gry to nagle cudownie PC staje się platformą na której nie da się stworzyć poprawnie działającej gry
Kiedyś też była masa różnych konfiguracji i nikt nie narzekał. Pieprzenie.
To nie gry schodzą na psy, to ich twórcy schodzą na psy, rozleniwiają się jak amerykanin przy konsoli.|Ciekawe co z tego wyjdzie, pewnie optymalizacja będzie daremna skoro narzekają.
Wystarczy zrobić dobrą grę i problem piractwa rozwiązuje się sam…|A wciskanie ludziom gniotów i płakanie że to wina piractwa to już lekka przesada 😛
W Malborskim Empiku były tylko 2 pre-ordery. Jeden kupił mój kolega, drugiego ja :> Właśnie macam moją Xboxową wersję. Jeszcze tylko chwilka i pogram 😀
Aha, piractwo problemem jak długo tworzysz na PC? Ciekawe co na to Remedy, których Alan Wake miał swego czasu więcej ściągniętych wersji niż sprzedanych.
Tez smieszy mnie wypowiedz dotyczaca piractwa. Natomiast wypowiedz dotyczaca roznych konfiguracji sprzetu wydaje sie byc jeszcze smieszniejsza, bo jest cala masa producentow, ktorzy nie maja problemow z tworzeniem gier na PC, wiec Rage jest tutaj bardzo zlym przykladem. Tym bardziej, ze inni producenci maja identyczna liczbe mozliwych konfiguracji na PC, a jednoczesnie mniejszy budzet na dobra optymalizacje niz taki moloch, jak Bathesda. Rage jest zas bardzo ekstremalnym przykladem, a nie 'srednia’ rynku.
nie no ludzie, z pozoru produkcja gry nie jest prosta, myślicie sobie, że wyjdzie sobie jak kupa|Bethesda zawsze robiła dobre gry i nie da się ukryć, że jest sporo błędów w jej produkcjach |to i tak nie psuje to zabawy|(DZIĘKI TEMU MAMY SCREEN SHOCK’a DLA CD-ACTION) ten tekst nie miał na celu urażenia czyjegoś stylu bycia , życia , czy religii lub wyznawań
me gusta!
E-e-e-e