The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard: Jak duży będzie dodatek do Skyrima? Większy, niż te do Fallouta

W wywiadzie udzielonym serwisowi Shack News, Matt Carofano, szef zespołu grafików odpowiedzialnych za oprawę wizualną The Elder Scrolls V: Skyrim, ujawnił, że przejście dodatku Dawnguard powinno graczom zająć od 10 do 20 godzin. A ponieważ to odpowiedź mało precyzyjna dodał, że należy myśleć o zawartości dodatku, jak o nowej linii questowej, zbliżonej do tej, które były w oryginalne powiązane z różnymi frakcjami (np. Companionami).
Jak mówi Carofano:
Dawnguard jest zdecydowanie większy, niż wszystko, co zrobiliśmy do Fallouta. Chcieliśmy dać graczom Skyrima więcej, głębiej wejść w świat gry. To nie rozszerzenie tak duże, jak Shivering Isles (pudełkowy dodatek do The Elder Scrolls IV: Oblivion – przyp. red.), ale gracze znajdą w nim naprawdę sporo zawartości.
Premiera – już 26 czerwca na Xboksie 360. Mniej więcej miesiąc później dodatek ukaże się również na PC i PS3.
Czytaj dalej
21 odpowiedzi do “The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard: Jak duży będzie dodatek do Skyrima? Większy, niż te do Fallouta”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W ramach promocji Dawnguard, dodatku do gry The Elder Scrolls V: Skyrim, różni członkowie studia Bethesda udzielają wywiadów różnym mediom, często opowiadając nie tylko o tym, czym zajmują się na co dzień. I tak odpowiedź na jedno z kluczowych pytań dotyczących Dawnguarda – o rozmiary tego DLC – padła z ust… grafika.
Mam nadzieję, że w dodatku znajdzie się miejsce dla towarzyszy z osobowością, własnymi questami oraz stale komentujące nasze wybory, jak w Dragon Age lub Mass Effect (np. może córka władcy, o której mowa w trailerze?). Dodałoby to jakiejś bardziej ludzkiej motywacji do kontynuowania przygody; bezmózdzy niewolnicy z podstawki naprawdę podkreślali jej wydmuszkowatość.
Lepiej niech Bethesda nie robi nic, co mogło by Skyrim upodobnić do tych mierniejących tytułów BioWare…
eee tam ,nie bd. pudełkowej wersji to lipa będzie,bo cenega i tak nie wyda na płycie i na steam tez nie bedzie,bo cenega ma jedyne prawo do dystrybucji w Polsce,Czech,Węgier i na Słowacji
Również jak @wonrz chciałbym by to co robisz w Skyrim miało jakiś wpływ,bo kurde SPOILER|uratowałem świat,pokonałem Alduina,i nikt nic nie powiedział,jakby nie miało to miejsca.
@Adorianu: Dokładnie… @Kondor: bez wątpienia, ME3 i DA2 to uwstecznienie w stosunku do poprzedników, ale tak samo jest ze Skyrimem w porównaniu do FO:New Vegas, który też przeca od Bethesdy.
Dzieki Aargh, juz mialem wonrz sprostowac, ale przydalo by sie wiecej zycia do gry w sensie, ze ludzie wiedza o twoich czynach etc. a nie przechodza obojetnie, przynajmniej w Morku cos bylo.
@k0lair Przecież jak zabijesz na ich oczach smoka, to cię będą chwalić, a jak coś złego zrobisz to będą się bać. Skąd ci biedni ludzie mają wiedzieć że zabiłeś Alduina jak tego nie widzieli. Z tego co wiem telewizji nie mają. 😀
@Laschlo Swiat nadal istnieje, tak pewnie Alduin to byla sciema i nic o tym nie wiadomo, chodzi o to, ze jak jestes np. Archmage lub kims innym na wysokim stanowisku, to pomijajac ludzi z gildi reszta uwaza ciebie za jakiegos kmiecia i idiote, jest to dosc wybijajace z immersji. Nie mow, bo oni nie wiedza etc. Bethesda po prostu tak ma i wiele rzeczy nie dopracowuje.
@k0lair Wiesz ja też bym prezydenta Chorwacji nie rozpoznał jak koło mnie stał. Ci którzy należą, albo mają jakiś związek, z odpowiednią gildią mnie rozpoznają (czy to jako arcymaga czy szefa companionów), areszty to nie obchodzi. To akurat jest realistyczne. A co do niedoróbek bez tego TES nie byłby sobą. 🙂
@Laschlo kutfa widac, ze grales tylko w Obka lub Skyrima. Czyli jesli jestes czescia np. Towarzyszy glowna glowa jedynego takie stowarzyszenia to nikt nie ma prawa o tym wiedziec, nawet Gothic mial to lepije rozwiazane. Jesli nie lubisz immersji to juz twoj problem, Bethesdzie poprostu sie nie chcialo.
Obawiam się, że będzie to fabularnie pod względem długości marny dodatek. Właśnie skończyłem niedawno główny wątek w Skyrim i powiem, że długość porównywalna z zadaniami dla gildii nie wspominając o tym, że główna walka była do … Co z tego, że dodadzą z Dawnguard super fajowe modele, bronie i inne temu podobne. To mogę sobie sprawić za pomocą modów. Panowie, fabuła, i jeszcze raz fabuła.
@k0lair Gram w serie TES od Dagerrfala. Dla mnie to akurat jest bardziej logiczne. Niż gdybym spotkał jakiegoś, wieśniaka który (pewnie z radia lub telewizji) dowiedział się że jestem arcymagiem. Jeżeli tak grasz w tą serie to sam powinieneś wiedzieć, że prosiliśmy aby takich sytuacji nie było. |Wszędzie są znawcy.
Przejście Skyrima zajęło mi mniej niż 10h, a dodatku zajmie nawet 20… Wow.
@Serwus chyba przejście głównego wątku, a nie gry. Ja mam na liczniku 140h, co prawda tak po 100 to to są głównie losowe questy od gildi i z knajp, ale ciagle jeszcze odkrywam jakieś podziemia, osady czy ruiny i zdażają sie jakieś małe questy.
@SerwusX – To oznacza, że „przechodziłeś” Skyrima źle. Np. ja mam ponad 110h przegranych, a głównego wątku nie ukończyłem. Gier z tej serii się ot tak nie „przechodzi” – to nie FPS-y.
A pamiętacie, koledzy, świetnego (mimo dosyć słabej oceny w CDA) Sacred’a? Tam ludzie plotkowali o twoich bohaterskich czynach, a sama postać mówiła o swoich słabościach np. My armor give me too little defense. To mi się podobało!
Czekam z niecierpliwością na dodatek 😉 Z ogromną przyjemnością wspominam czas sprzed 3 lat, gdy cały bity rok grałem w Obliviona (na cheatach co prawda, nie bijcie) równolegle z kumplem A I TAK NIE PRZESZEDŁEM WSZYSTKIEGO. Na Skyrima zaklepałem sobie 2 lata życia z przerwami na kolejne części Assassin’s Creed 😀
a to widzieli ?http:www.youtube.com/watch?v=BSLPH9d-jsI&feature=relmfu
albo to….http:www.youtube.com/watch?v=wr-buV4tYOA
Gram w Skyrim już ponad 200 godzin, a wątek główny nawet nie tknięty.