02.12.2011
Często komentowane 26 Komentarze

The Elder Scrolls V: Skyrim – narzędzia dla moderów w styczniu

The Elder Scrolls V: Skyrim – narzędzia dla moderów w styczniu
W kilka dni po premierze The Elder Scrolls V: Skyrim w sieci pojawiło się mnóstwo modów stworzonych przez graczy i to bez pomocy specjalnych narzędzi. Już wkrótce moderzy będą mogli wykazać się jeszcze większą kreatywnością – Bethesda poinformowała, że na początku roku ukaże się edytor.

Jak poinformowali przedstawiciele Bethesdy, w styczniu udostępniony zostanie za darmo Creation Kit – narzędzia, z których korzystali developerzy w trakcie prac nad The Elder Scrolls V: Skyrim. Pozwolą one na tworzenie własnych modów. Aplikacja będzie zintegrowana z usługą Steam Workshop, która umożliwi dzielenie się swoimi modyfikacjami z innymi graczami. Ci będą mogli przeglądać udostępnione dzieła, oceniać je, a także komentować. Oczywiście mody będzie można udostępniać także na zewnętrznych portalach.

Bethesda obiecała także, że będzie nadal regularnie wypuszczać kolejne łatki do gry. Aktualizacje będą się w pierwszej kolejności pojawiać się na PC, jako że na konsolach będą musiały one przejść jeszcze proces certyfikacji.

26 odpowiedzi do “The Elder Scrolls V: Skyrim – narzędzia dla moderów w styczniu”

  1. W kilka dni po premierze The Elder Scrolls V: Skyrim w sieci pojawiło się mnóstwo modów stworzonych przez graczy i to bez pomocy specjalnych narzędzi. Już wkrótce moderzy będą mogli wykazać się jeszcze większymi umiejętnościami – Bethesda poinformowała, że na początku roku ukaże się edytor.

  2. Dopiero po wyjściu Creation Kita kupno tej gry będzie miało sens 🙂

  3. zadyma u wujka Jarla:)|http:www.youtube.com/watch?v=kC_i19VnjeU

  4. Juz warto kupic. Wyszlo tyle modow, ze kazdy znajdzie cos dla siebie. Osobiscie mam tak zmodyfikowana gre, ze jak patrze na czystego klienta to nie moge uwierzyc, ze to ten sam produkt

  5. oO przeczytalem nazwe tematu tak: TES Skyrim narzędzia dla morderców …..|Przeczytalem temat 2x i nie czaiłem o co chodzi….

  6. T.u.r., nie przesadzaj, akurat w Skyrim gra się świetnie bez żadnych modów. A te, które już są , to w 90% retekstury i podobne pierdoły.

  7. Zgadzam się z Amigos’em. Po tym jak Morrowind mnie mimo licznych prób odrzucił, szerokim łukiem ominąłem Obliviona. Wielki entuzjazm ludzi, których opiniom ufał sprawił, że nieco powątpiewając skusiłem się na Skyrim i nie żałuję ani trochę 😀 .

  8. Zaświadczam że to pierwsza gra od Bethi, której nie modowałem w ciągu pierwszego dnia-dwóch xD I nie widzę jeszcze sensu.

  9. @WH88 – hahahha nie łam się jest pajączek:P a tak serio mam często podobnie:) Zgadzam sie zanim ja przejde gre to bedzie tyle modów że głowa mala ale zanim to nastapi to jeszcze hoho a juz mam ochote zagrac od nowa:P

  10. Jakoś nigdy nie lubiłem modów, a na konsoli też się gra fajnie. Czasem jednak można pozazdrościć roboty moderów.

  11. Miło widzieć, że Workshop zostanie użyty do czegoś innego niż itemy dla TFa.

  12. Ja mam grę bez modów i uważam ją za cholernie [beeep]istą.

  13. ja czekam aż ktoś mi zrobi miecz świetlny albo dual lightsaber a jak nie to chociaż chaoseater ^^

  14. Zastanawiam się jak długo to potrwa, aby modderzy(nie wszyscy, ale jak można mieć talent i tak go marnować) zrobili ze Skyrim to co zrobili z Obliviona,|Waifu Mod Simulator.

  15. Chyba będzie trzeba sobie „wymodzić” jakiś wóz konny, którym będziemy ciągnęli te setki kilogramów żelastwa znalezionego podczas eksploracji.

  16. TheMadaraUchicha 2 grudnia 2011 o 13:32

    Ja mam mod żeby szybciej się gra wczytywała i naprawdę o połowe szybciej się ładuje. Wgrałem nowe zbroje i te mody mi wystarczą… Ta gra bez modów jest idealna. Mody to tylko marny dodatek…..

  17. @Wuwu1978 – właśnie ja tego nie rozumiem, bo sam nie mam z tym problemu. Ja zbieram wszystko co się opłaca i sprzedaję co jedna dłuższa misja lub dwie mniejsze (przy większej ilości rzeczy i tak by sprzedawcom kasy zabrakło). Jakby tego było mało to biegam sam, a przecież zawsze można wziąć towarzysza i dać mu do dźwigania przedmioty. Nawet jeśli wolisz walczyć sam to możesz go zostawiać z tyłu tylko jako przechowalnia przedmiotów.

  18. @Abyss – nie da się nie lubić modów, da się jedynie jedne lubić a drugie nie… Jak możesz np. nie lubić modów znacznie poprawiających grafikę, animacje czy dodające klimatyczne misje? To by nie miało sensu…|Do Obliviona były świetne mody, które jeszcze bardziej podbudowywały klimat gry. Tobie pewnie chodzi o takie mody odrealnione w stylu mieczy świetlnych itp. – takich to i ja nie lubię ale ich po prostu nie instaluję

  19. TES bez edytora to jak żołnierz bez karabinu:xd

  20. Skąd na oni wzięli tego screena? Ja nie mam takich ładnych tekstur…

  21. Ja mam jeszcze ładniejsze o_O wystarczy Skyrimnexus i jazda, wgrywanie modów. Grafa cud miód.

  22. mam nadzieje, ze to bedzie edytor map bo jak mam zabierac sie za zmiane atrybutow przedmiotow to niech sobie to w dupe wsadza ;D

  23. Problem zaczyna się, gdy znajdujesz ciężkie graty warte +1500 septimów, a sprzedawcy mają od 700 do 1000…

  24. @jiji1 jak nie wiesz o czym mówisz, to lepiej siedź cicho. Wracając do tematu, to zastanawiam się jak to robią, że już są mody ESP, przecież nie ma jeszcze edytora… ocb? Tak czy siak, dobrze, że są, innstant gold i eq restp u handlarzy, szybszy sprint koni nieśmiertelny Shadowmere i Frost i jeszcze parę rzeczy i od razu lepiej się gra.

  25. Janek, bo oni używają aplikacji o nazwie TESSnip. Strasznie niewygodne toto w użyciu, ale innego działającego narzędzia moderskiego póki co nie ma.

  26. czy te narzedzie umozliwi level design?@janek91728|oj chlopczyku w moddingu siedze od dluzszego czasu, jak myslisz ze modding to tylko zamiana atrybutow i dodawania swiatelek to moze ty lepiej usiadz i zamilknij?

Dodaj komentarz