The Elder Scrolls V: Skyrim – niskie i wysokie ustawienia graficzne na interaktywnym wykresie

Nie masz sprzętu, by odpalić Skyrima na najwyższych ustawieniach graficznych, a jesteś ciekaw, jak gra prezentuje się w pełnych detalach? Zobacz, ktoś o tobie pomyślał... NVIDIA udostępniła interaktywną grafikę, na której można porównać jakość oprawy graficznej piątej części Elder Scrolls w jej najlepszej i najgorszej wersji.
Na stronach NVIDII – TUTAJ – znajdziecie grafikę pokazującą różnice pomiędzy niskimi, a wysokimi detalami Skyrima.
Przesuwając pasek sami wyznaczamy granicę pomiędzy jednym, a drugim ustawieniem, co pozwala dokładnie przeanalizować różnice.
Czytaj dalej
64 odpowiedzi do “The Elder Scrolls V: Skyrim – niskie i wysokie ustawienia graficzne na interaktywnym wykresie”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czterech części Gothica następny znawco.
Eeee tam, Skyrim może jeszcze wyglądać dużo lepiej: |http:www.youtube.com/watch?v=Ch-H9Swk-bw&feature=related
na high jest szopa a na low nie ma, zaraz sie okaze ze na low 50% contentu jest wycięte ; D
Gracisko, jeśli według Cb Arcania to „część Gothica” – to w moich oczach jesteś już wgl największym masterem :*
@shmehr Można powiedzieć, że Gothików ogólnie jest sześć, ale że Gothic miał być TRYLOGIĄ (co nawet do tej pory utrzymuje Piranha Bytes) to TY mi tu nie dygaj. I nie chciej, żebym ja Ci rozpisał ile razy ja przeszedłem każdą część tej zacnej serii!
Co za problem odpalić grę na najwyższych ustawieniach, przy 10 FPS też da się zrobić SSa.
O, widzę, że u nas Gothic dalej jest szczytem wszystkiego 😀
… A jeśli chcesz porównania bardziej średniowiecznego, to dla przykładu Oblivion i Morrowind czyli dwie wcześniejsze odsłony prezentowały, i prezentują się w tym względzie dalej porównywalnie bądź lepiej.
@mezu jestem chory i nie mam siły jechać po tobie jak po dzikiej świni, ale z drugiej strony na gimbusa szkoda sił. Więc STFU. Nie chodzi mi o styl oprawy, ale o jej brzydotę. Tekstury i modele są dość brzydkie (zwłaszcza tekstury) woda i pole widzenia też tragiczne, niemalże jak z GTA. I zwróć uwagę młokosie, że uczepiłem się wyłącznie grafiki, o której ułomie człowieczku mowa. Taka Mafia 2 dla przykładu również ma otwarty świat, a pod wymienionymi względami jest o niebo lepsza…
Dobrze waść prawisz! Polać mu! Albo nie, boś chory…
quest o zbieraniu rzepy był w drugiej część |a co do fabuły to jedyny ciekawszy zwrot akcji to [spoiler??(da się za spoilerować gothica)] gdy xsardas ujawnia swoje nikczemne plany bo to że oka od tak niedostaniemy było oczywistością
@mrowczak Wszystko fajnie, zgadzam się i w ogóle tylko, jeden mały szczegół xD Mafia 2 to akurat kiepski przykład, bo ten „otwarty świat” jest dość mały + nie za każdy płot można wejść są tam dziury heh takie jak to się mówi „po za grą”. A wiadomo, że im mniej pamięci pójdzie na mapę tym lepsze można zrobić tekstury i efekty. Podaj inny przykład i będzie git.
Może nie da się wejść do każdego budynku, ale ilość lokacji do których można się dostać jest moim zdaniem porównywalna do S (w porównaniu z obszarem rozgrywki, który jak to przypada na The ElderScrolls, jest ogromny).|Zwróć uwagę na to, że w ostatnim czasie, im większą wagę opinia publiczna przykłada do jakiejś gry, tym zwykle twórcy bardziej ją olewają albo chrzanią (jak na przykład GTA IV czy Skyrim).
@THERON23 Owszem, masz rację, ale na przykład Saints Row the Third (skoro Mafia się nie podoba), gigantyczny zasięg pola widzenia, mnogości efektów cząsteczkowych ogromna ilość akcji na ulicy (cały czas) powiedz mi, że to nie wymaga dużych ilości pamięci. A do tego sporo ładnych animacji, bardzo ładne tekstury (może nieco sztuczne, ale jakoś Skyrim pod tym względem się nie wybija), samoloty, rakiety bzdety, i może nie mądre, ale na pewno nie głupie AI (chociaż czasem… 🙂 )…