The Elder Scrolls V: Skyrim – niskie i wysokie ustawienia graficzne na interaktywnym wykresie

Nie masz sprzętu, by odpalić Skyrima na najwyższych ustawieniach graficznych, a jesteś ciekaw, jak gra prezentuje się w pełnych detalach? Zobacz, ktoś o tobie pomyślał... NVIDIA udostępniła interaktywną grafikę, na której można porównać jakość oprawy graficznej piątej części Elder Scrolls w jej najlepszej i najgorszej wersji.
Na stronach NVIDII – TUTAJ – znajdziecie grafikę pokazującą różnice pomiędzy niskimi, a wysokimi detalami Skyrima.
Przesuwając pasek sami wyznaczamy granicę pomiędzy jednym, a drugim ustawieniem, co pozwala dokładnie przeanalizować różnice.
Czytaj dalej
64 odpowiedzi do “The Elder Scrolls V: Skyrim – niskie i wysokie ustawienia graficzne na interaktywnym wykresie”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie macie sprzętu, aby odpalić Skyrima na najwyższych ustawieniach graficznych i jesteście ciekawi, jak gra prezentuje się na pełnych detalach? Możecie to zrobić – NVIDIA udostępniła porównawczy screen, na którym możemy zobaczyć, jak wygląda gra na niskich i wysokich ustawieniach.
Ale odkrycie…
Ten suwak jest fajny, już go wcześniej widziałem przy okazji pokazywania nowych możliwości graficznych MoPa 😀 .
A owszem nvidia udostępniała to, tylko że kilka miesięcy temu…
Piotrek to dla ciebie Złota Łopata za Odkop Roku: http:i40.tinypic.com/30uaf01.png
Hmmm… spodziewałem się większej różnicy 🙂
Ja gram na ultra z modami co podkręcają grafike i mi się wcale nie tnie a procek ma 5 lat lulz :/
Smutna prawda jest taka, że to po lewej to wersja konsolowa.
Smutna prawda jest taka, że fanboj przemówił. Co do „ultra” – dobre sobie, haha, rozmyte tekstury to ultra? No to gratuluje postępu
Przecież w gry i tak gra się tylko i wyłącznie w maksie+jak najwyższa rozdziałka + jeżeli są, to jeszcze mody graficzne poprawiające wszystko. Jeżeli mi jakaś gra nie chodzi w maks to w nią nie gram, odkładam na półkę i czeka na update sprzętu, ponieważ liczy się pierwsze wrażenie. Np. Crysis u mnie czekał 2 lata i dopiero go przeszedłem i super wrażenia mam w pamięci, a nie kurcze minimum grafy „bo pójdzie” LOL Już widziałem takich co grali w Crysis’a pierwszy i ostatni raz na minimum grafy, współczujemy.
Piotrek, zastanów się czy naprawdę wiesz co oznacza słowo „news”, bo po Twoich ostatnich „newsach” wnioskuję, że tego nie wiesz.
„Smutna prawda jest taka, że fanboj przemówił” – może z niego i fanboj, ale Skyrim tak mniej więcej wygląda na konsolach. Obecnie są dość archaiczne jeżeli spojrzeć na ich bebechy, więc nie ma się czego wstydzić. I może ultra, ale bez packa wysokiej jakości tekstur.
UUU cd – action znalazło ten wykres rok od umieszczenia go na stronie Nvidii? BRAWA ZA SZYBKOŚĆ!
A dla mnie prawie tak samo po obu stronach wygląda, spójrzcie sobie na skałę, na której stoi.
@THERON23 ja tak nie gram bo mój komp na to nie pozwala, a update sprzętu też za bardzo nie mogę zrobić. Granie w gry tyko dla grafiki oznacza że cała reszta Cię nie obchodzi. A jeśli ktoś nie gra na FULL detalach nie oznacza że jest gorszy od ciebie.
Fajny pomysł , mogliby tak więcej gier porównać. Co do Skyrima to za wielkich różnic nie widać , w postaci prawie w ogóle nie widać różnicy. Tylko jakość podłoża (trawy) jest widoczna najbardziej i ilość szczegółów w terenie (jakaś chatka , pień drzewa). Na low tego nie ma, woda prawie taka sama.
Przecież to już z miesiąc istnieje.
Prawie żadnej różnicy. Poza tym, że w wersji Low w tle nie ma większości obiektów xD
@THERON23|Akurat w Skyrima nie gra się dla grafiki a miodności płynącej z bicia lvl, robienia q i eksploracji świata. No ale fakt, Crysis czy BF3 to głównie grafika więc rozumiem że dla Ciebie wizualny aspekt w tych grach może coś rekompensować 🙂
Hahaha I to jest materiał na news ? hahahahahah
Wysokie ustawienia grafiki w Skyrim to zbyt malo by ta gra dobrze wygladala. Pamietam, ze gdy po zainstalowaniu ustawilem wszystko na full i odpalilem Skyrim, to pomyslalem, ze cos sie w opcjach musialo przestawic, bo na max detalach wygladala rozczarowujaco. Na szczescie szybko pojawily sie mody polepszajace wyglad praktycznie wszystkiego – wody, roslinnosci, ubran, twarzy postaci, warunkow pogodowych, mapy, o dynamicznym oswietleniu nawet nie wspominajac. Dopiero to uczynilo Skyrim gra naprawde piekna.
@bleub|W skyrima się nie gra, bo jest słaby.
@bleub|Nie zapominajmy, ze kolejne odslony TES oprocz ogromnego sandboksowego swiata, mnostwa questow do zrobienia i lokacji do odkrycia przodowaly tez na polu wizualnym i w przypadku tej serii dobra grafika jest jednym z jej charakterystycznych elementow. 10 lat temu Morrowind powalal wizualnie, tak samo jak pozniejszy Obek (ach te lasy z trailera… 😛 ). Skyrim juz takiego skoku graficznego jak poprzednie czesci nie zrobil i niezmodowany opadu szczeki nie wywoluje.
@bleub No niestety, ale Skyrim jest strasznie nudnym sandboksem. Levelowanie doczepione na odwal się, niedopracowane i po prostu głupie. Wymaga cheatowania, aby levelować, albo marnowania czasu na glitchowaniu – czyli notabene bieganiu za krabem w ciężkiej zbroi… To ci dopiero przyjemność levelowania! Nie ma co!| | Znikome elementy RPG są „dobijane” przez ZEROWY wpływ na kształt świata. Tutaj nie ma czegoś takiego jak przyczyna i skutek… Eh…| | GOTY RPG 2011 11/10…
Eee.. TO JUŻ BYŁO DAWNO DOSTĘPNE!!!
gra cierpi na jedną dolegliwość – jest tylko i wyłącznie na raz. dlaczego? bo nie posiada interesującej fabuły, do której chciałoby się wracać. co z tego, że masz otwarty świat skoro i tak za drugim razem będziesz go już znał? głupie jest też zdobywanie umiejętności, a na pierwszym miejscu jest kowalstwo. kujesz nożyki i po 2-3 godzinach masz na maksa. już pot tym względem wiesiek jest lepszy, bo ciekawie poprowadzony.
@Jarkusz @bleub Wiadomo, że grafa nie jest najważniejsza ale oczy i umysł nie mają nic przeciwko temu, żeby doznać ekstazy podczas grania w grę. xD Zresztą w takim Skyrim’ie właśnie super grafa uprzyjemnia niesamowicie wędrówkę, więc czemu mam z niej rezygnować? Nikt nie każe mi grać w daną grę teraz, zaraz, już, można pograć dopiero po updatecie sprzętu, a aktualnie zająć się innymi tytułami. Jak dla mnie 1. Grywalność/rozgrywka 2. Fabuła 3. Grafika/dźwięk.
@Pimp Nie jestem fanbojem, bo w Skyrima pogrywam akurat na PS3 i jestem rozczarowany tym jak ta wersja została potraktowana przez deweloperów. Zanim zaczniesz wypisywać głupoty upewnij się czy masz racje.
@Dravic Mocno przesadzasz z tym wymogiem cheatowania i levelowaniem. Grałeś w ogóle w Skyrima, czy może po prostu nie załapałeś, że można się z powodzeniem obyć bez tego? W grach Bethesdy nigdy nie miałeś jakiegoś szczególnego wpływu na świat.
Dravic, a kto ci karze levelować cheatując? Tak robią tylko nooby, które na 10 lvl chcą mieć all skille na full… kto ci karze grać jak oni? Mi skille wbijały się podczas NORMALNEJ gry, przez co czasem było trudniej, co tylko dopingowało mnie do dalszej gry. |Skoro chcesz levelować czitując czy gliczując to miej pretensję do siebie, a nie do twórców tej wspaniałej gry.
Nie wiem, dla mnie ta gra jest po prostu brzydka. Wypada mniej więcej jak GTA IV w stosunku wymagania wygląd.
@THERON23 z tym drugim komentarzem się z Tobą zgodzę, a co to pierwszego to wydaje mi się, że dla dobrej gry można grać na niskich detalach bo jak sam napisałeś : „1. Grywalność/rozgrywka 2. Fabuła 3. Grafika/dźwięk.” 😉
@mrowczak: Jako, że to RPG w świecie średniowiecznego fantasy, to tekstury tu są „brudne”, a oświetlenie dość jednolite. Ale i tak najlepiej hejtować za grafikę jednocześnie ERPEGA (facepalm) i i tak dobrze wyglądającego sandboxa (facepalm). Idź grać w kall of djuty, tam grafa jest tak samo „cudowna” od 5 lat, a otwartego świata jakoś brak.
Co do samego Skyrima, gra nie ma tego czegoś, co mnie motywowało do dalszej gry jak to było w Morrowindzie, czy w Oblivionie i niestety zawiodłem się na tej grze.
Bardziej chodziło mi o to, że Skyrim niestety zmusza nas do glitchowania, bo jak inaczej nazwiesz „levelowanie” skilla poprzez np. skradanie się w ścianę, siedzenie na targowisku przez godzinę i rzucanie kapustą w powietrzu, na przemian zabieranie sobie życia i leczenie… No i wspomniane kowalstwo, to już szczyt wszystkiego.| | Bez takiego czegoś praktycznie nie da się w tej grze levelować. A ja mówię, że jak i tak trzeba w ten czy inny sposób glitchować grę, to można po prostu odpalić cheaty. Szybciej…
A, nie wspomniałem, dlaczego w ogóle o tym piszę. | | Otóż dlatego, że w tym „RPGu” nie ma punktów doświadczenia, takich typowych. Nie dostajesz też w żaden sposób expa za zrobienie questów. Dodaktowo brak fabuły. Grałem w Skyrima i wiem, że questy są nudnawe. Nie ma elementu „Chcę zobaczyć jak skończy się ten quest!”, bo wiem, że skończy się tak jak inne, w świecie gry nic się nie zmieni a ja nie otrzymam nawet nagrody w postaci expa.| | To daje nam takie GTA, ale fantasy.
Ale oszpecone miejsce wybrali, tak oszpeconych skał (ta pod novakhinem) naprawdę jest niewiele w grze mogli dać miejsce o większej skali szczegółów -,-
@Dravic|Bo w zyciu tez xp nie dostajesz za obranie ziemniakow, tudziez kopanie pilki, po prostu stajesz sie coraz lepszy w tym co robisz, ot i cale wyjasnienie zagadki. .. ;_
Twoja wypowiedź to za przeproszeniem totalny bullshit. Bez czegoś takiego nie da się w tej grze levelować? Mam wymaksowane skradanie i łucznictwo i nie spędziłem ani minuty na nieczystych sztuczkach. Widocznie seria TES i jej systemy nie są dla każdego, a na pewno nie dla ciebie, co nie oznacza, że możesz posuwać się do takich głupich stwierdzeń jak ”bez glitchowania nie da się praktycznie levelować”
Heheh ciężko, żeby za struganie ziemniaków dostawać masę punktów. W gothicu za np zebranie rzepy, czy bagiennego ziela były punkty, ale w ilości niewielkiej. Zresztą co tu dużo mówić, jakby połączyć grafikę ze Skyrim z fabułą i pomysłami Piranha Bytes to by był HIT dopiero.
Skałą pod nogami to jakiś koszmar, Morrowind miał takiej jakości skały. Kurcza widać duży zastój jeśli tekstury obecne nie różnią się od tych z przed ok. 9 lat (oczywiście to zależy od gry i silnika)
Czy tylko ja uważam, że „dobrą grafikę” definiuje przede wszystkim design, a dopiero potem upakowane w grze wodotryski? Nie? Ok.
Medium nie jest bardzo wymagające, a dodaje wszystkie elementy, które potrzeba, aby grafika się podobała. |@Dravic – Kompletnie nie rozumiem, jeżeli chcesz być dobrym kowalem, to musisz uprawiać kowalstwo i to jest lepszy system, niż zabić 1000 potworów żeby se wsadzić punkcik i stać się mistrzem kowalstwa nigdy nie będąc w kuźni. W MMO exp tak, ale na singlu lepiej owe doświadczenie zastąpić czymś urozmaicającym rozgrywkę.
ja mam detale ultra i jeszcze trochę. Nvidia kilka miesięcy temu udostępniła poradnik, jak jeszcze bardziej ulepszyć sobie grafikę w Skyrimie. Hmmm…. A może nawet był taki news w CDA…
shmehr@ o drugim gothic u mówisz mój młody uczniu lecz wiedzieć musisz że fabuła mocną stroną nie była gothica drugiego |ładna grafika zawładnęła tobą
@Dyzmadix – mój kopaczu rudy, mówię o obu Gothicach.
@shmehr O obu trzech?
@Dyzmadix – na Beliara! Dopiero teraz zauważyłem, żeś niecnie ocenił iż fabuła nie była mocną stroną Gothic 2. Oszalałeś? Czy może w ogóle w Gothica nie grałeś? Każdą z części przeszedłem po ok.5 razy i fabuła za każdym razem wciągała (w dwóch pierwszych częściach). Beliar Tobą zawładnął aby pisać takie słowa! Pamiętaj, że tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy!
@Dyzmadix – a może o obu czterech? Jakbyś nie wiedział to tylko dwa Gothici się liczyły. Zgadnij które? o.o
POniższy post oczywiście do richter5 – znawcy wszystkich trzech części Gothica 🙂 🙂 🙂 nie dygaj, peace:*