03.06.2011
Często komentowane 34 Komentarze

The Elder Scrolls V: Skyrim – nowe informacje. Będzie można zranić smoka

The Elder Scrolls V: Skyrim – nowe informacje. Będzie można zranić smoka
W najnowszym wydaniu magazynu Official PlayStation Magazine pojawiły się nowe informacje na temat The Elder Scrolls V: Skyrim. Wynika z nich m.in. że smoki, będące jednym z głównych "elementów" gry, będzie można zranić, co znacznie ułatwi walkę z nimi.

Nowe informacje o The Elder Scrolls V: Skyrim standardowo w punktach:

  • walki ze smokami nie będą skryptowane. Co ciekawe, będziemy mogli zranić taką kreaturę, sprawiając, że nie będzie mogła wzbić się ona w powietrze, a co za tym idzie – pojedynek z nią będzie znacznie łatwiejszy;
  • w magazynie ujawniono nowe Dragon Shouts – umiejętności zdobywane w trakcie rozgrywki. Są to: Yol Toor (ognisty oddech), Iiz Slen (lodowe kryształy), Strun Bah Qo (świetlna burza), spowolnienie czasu oraz Whirlwind Spirit (szybkie poruszanie się w wyznaczonym kierunku);
  • w walce gracze będą mogli skorzystać z różnych kombinacji uzbrojenia i broni (ujawniono takie „duety”, jak dwie bronie, broń i tarczę, broń i pochodnię, zaklęcie i broń, dwa zaklęcia, dwuręczną broń);
  • zadania generowane losowo za pomocą silnika Radiant Story są inspirowane losowymi wydarzeniami z Fallouta 3. Twórcy nie chcieli bowiem, by podobnie jak w Oblivionie, questy takie wyglądały „fałszywie”, a bardziej „realistycznie”;
  • pojawi się 13 rodzajów minerałów, z których będziemy mogli wytwarzać przedmioty;
  • ujawniono trzy nowe frakcje, które – obok Dark Brotherhood – znajdą się w grze. Są to Gildia Złodziei, The Collage of Winter Hold (magowie) i The Companions (wojownicy). Każda grupa posiadać będzie własne zadania – questy różnych stronnictw będą powiązane ze sobą i z głównym wątkiem fabularnym;
  • każde miasto w grze będzie miało swoją małą ekonomię, którą będziemy mogli rozłożyć na łopatki;
  • w Skyrim strażnicy nadal będą patrolować ulice, ale nie będą tak potężni, jak w Oblivionie. Nagrody za nasze głowy nie będą obowiązywać już na terenie całego świata. Jeśli zabijemy kogoś w punkcie A, strażnicy z punktu B nas nie aresztują;
  • w grze nagrano ponad 60 tysięcy linii dialogowych i zatrudniono więcej aktorów niż w przypadku OblivionaFallouta 3;
  • pojawi się kilka możliwości podróżowania. Powrócą konie, które teraz będą prowadzić się bardziej naturalnie. W grze znajdzie się również system szybkiego przemieszczania się znany z Morrowinda – powozy będą mogły nas podrzucić do największych lokacji w Skyrimie już od początku zabawy. Pojawi się także system szybkiego transportu z Obliviona, ale będzie on dostępny tylko dla lokacji już odkrytych.
  • 34 odpowiedzi do “The Elder Scrolls V: Skyrim – nowe informacje. Będzie można zranić smoka”

    1. W najnowszym wydaniu magazynu Official PlayStation Magazine pojawiły się nowe informacje poświęcone The Elder Scrolls V: Skyrim. Wynika z nich m.in. że smoki, będące jednym z głównych elementów gry, będą mogły zostać ranne, co tym samym znacznie ułatwi walkę z nimi.

    2. Mariusz Saint 3 czerwca 2011 o 13:01

      HORSES CONFIRMED

    3. Przydał by się jakiś nowy gameplay 😛

    4. Mimo tego nie ma na liście to mam nadzieję nadal można być wampirem jak było w Oblivionie/Morowindzie .

    5. Kupuje 😉 .

    6. jeżeli będzie PL wersja na konsole – bez najmniejszego zawahania kupuje.

    7. Must Have 😉

    8. Czekamy 🙂

    9. co tutaj mozna powiedzieć…czekam 😀

    10. Rozkładanie na łopatki ekonomii miast? Niach, niach, niach :3

    11. „w walce gracze będą mogli skorzystać z różnych kombinacji uzbrojenia i broni (ujawniono takie „duety”, jak [..] dwie bronie, broń i tarczę, broń i pochodnię, […] dwuręczną broń);”… 😀 „Ciekawa” jest kombinacja broni np. broń i tarcza czy broń i pochodnia… no nie ma co 😀 – prawdziwa „rewolucja” el Capitan Piotrek66… 😀

    12. @HacKNSlasHMonsteR21 twój avatar mówi wszystko…

    13. „zadania generowane losowo za pomocą silnika Radiant Story są inspirowane losowymi wydarzeniami z Fallouta 3. Twórcy nie chcieli bowiem, by podobnie jak w Oblivionie, questy takie wyglądały „fałszywie”, a bardziej „realistycznie”;” – to niech rozpiszą je fabularnie ! a nie generują losowo. bieda.

    14. kupię na pewno

    15. Wiedźmin 2 miał być dla mnie „poczekalnią” na Skyrima teraz to Skyrim jest „poczekalnią na W3

    16. Kupione

    17. skyrium wow ale faza epicki buahua co ?

    18. Twórcy chyba poważnie wzieli sobie do serca narzekania na obliviona i Skyrim będzie pierwszym od morrowinda naprawdę wciągającym, długim i epickim RPG, smoki w Skyrim mają szanse być naprawdę godnymi przeciwnikami jak za starych dobrych czasów w BG2. Czekam z niecierpliwością, jeśli Diablo III pojawi się pod koniec roku będę musiał się porządnie zastanowić co wybrać;] Ale chyba Diablo

    19. Questy w Oblivionie były fałszywe? Zadania z gildii skrytobójców to były prawdziwe perełki.

    20. @NihilusR W sumie mam podobnie 🙂 Chociaż czekałem na obie te gry bo jestem zarówno fanem TES-a jak i Sapkowskiego. Ale na razie mogę się obyć bez Skyrima, zresztą smoka mam i w Witcherze 😀 Niemniej Skyrim zapowiada się naprawdę ciekawie, mam tylko nadzieję że nie pojawi się znowu jakaś spora wada na którą fani znowu będą narzekać i w znacznym stopniu zepsuje ona grywalność, jak było np z levelującymi przeciwnikami w Oblivionie. Jak na razie zapowiada się bardzo dobrze.

    21. a pro po duetów. Jak wygląda hartowanie stalowego golema ? w jednej ręce ice-ball w drugiej fire-ball i rzucasz na zmiane 🙂

    22. Aż z tego wszystkiego zainstaluję sobie znowu morrowinda 🙂

    23. Grafa na screne całkiem ładna nie mam zastrzeżeń W2 jeszcze nie kupiłem poczeka wstrzymam się aż stanieje do 60 zł lub mniej chyba zostawie miejsce na gre na gre skyrim oblivion calkiem dobry jest tylko ci wrogowie ale takto super do obliviona dodatki sa niezbedne i jeden mod no wlasnie na tych wrogow np 1 level to wrog tak samo raczej nie popełnią tego błedu w skyrim.|Ale w oblivionie najlepsze zadania to z gilgi skrytobójców to było coś nic w porównaniu do głównej misji oczywyscie na początku nic ciekaweg

    24. screen – miodzio! Wydam każde pieniądze 🙂

    25. Hmm… Co by złego nie mówić o Oblivionie, to akurat ciekawych questów tam nie brakowało. Na nowego TES’a czekam, podobnie jak na reaktywowanego Deus Exa, ciekaw co z obu wyjdzie. Po rozczarowaniu nowym Wiedźminem, który ukończony, odinstalowany przeszło tydzień temu kurzy się na półce mam cholerny głód na porządne crpg.

    26. po trailerze widać, że animacja będzie „drewniana” jak w oblivionie, już mogliby zrobić gorszą grafę, ale kosztem dopracowania ruchów przeciwników, npc-ów itd.

    27. Nareszcie coś fajnego.

    28. gdyby na silniku Morrowinda zrobiliby nowa gre, tez bym zagral ^^

    29. Niby znowu wspaniały TES ale bo zagraniu w wiedźmina dwa jakoś nie uśmiecha mi się grać. Jak pomyślę o powrocie do sztampowej rzygającej epickością fabuły to mi się odechciewa ;/

    30. @Kobriks|Odszczekaj.Jeśli Morrowind był sztampowy to kaktus mi na dłoni wyrośnie.Co do epickości…jak nie lubisz to idź w las,zamorduj maszkarę i bierz kasę jak najemnik albo kupuj taniej tu a drożej sprzedawaj tam.Chyba że mówiłeś o Oblivionie to masz niestety racje.

    31. szkutamateusz 4 czerwca 2011 o 16:37

      A mi Oblivion wbrew temu co niektórzy mówią bardzo mi się podobał. Nie żałuję wydanych na niego pieniędzy.

    32. Obliviona przeszedłem wzdłuż i wszerz, czekam na Skyrim! 😀

    33. Piotrek124342 5 czerwca 2011 o 12:54

      Czekam, i bez komentarza…

    34. Widziałem kilka filmów, i grałem w poprzednie części. Gra zapowiada się ciekawie.

    Dodaj komentarz