3.06.2011, 14:53Lektura na 2 minuty
The Elder Scrolls V: Skyrim - nowe informacje. Będzie można zranić smoka
W najnowszym wydaniu magazynu Official PlayStation Magazine pojawiły się nowe informacje na temat The Elder Scrolls V: Skyrim. Wynika z nich m.in. że smoki, będące jednym z głównych "elementów" gry, będzie można zranić, co znacznie ułatwi walkę z nimi.
Nowe informacje o The Elder Scrolls V: Skyrim standardowo w punktach:
walki ze smokami nie będą skryptowane. Co ciekawe, będziemy mogli zranić taką kreaturę, sprawiając, że nie będzie mogła wzbić się ona w powietrze, a co za tym idzie – pojedynek z nią będzie znacznie łatwiejszy;
w magazynie ujawniono nowe Dragon Shouts – umiejętności zdobywane w trakcie rozgrywki. Są to: Yol Toor (ognisty oddech), Iiz Slen (lodowe kryształy), Strun Bah Qo (świetlna burza), spowolnienie czasu oraz Whirlwind Spirit (szybkie poruszanie się w wyznaczonym kierunku);
w walce gracze będą mogli skorzystać z różnych kombinacji uzbrojenia i broni (ujawniono takie „duety”, jak dwie bronie, broń i tarczę, broń i pochodnię, zaklęcie i broń, dwa zaklęcia, dwuręczną broń);
zadania generowane losowo za pomocą silnika Radiant Story są inspirowane losowymi wydarzeniami z Fallouta 3. Twórcy nie chcieli bowiem, by podobnie jak w Oblivionie, questy takie wyglądały „fałszywie”, a bardziej „realistycznie”;
pojawi się 13 rodzajów minerałów, z których będziemy mogli wytwarzać przedmioty;
ujawniono trzy nowe frakcje, które – obok Dark Brotherhood – znajdą się w grze. Są to Gildia Złodziei, The Collage of Winter Hold (magowie) i The Companions (wojownicy). Każda grupa posiadać będzie własne zadania – questy różnych stronnictw będą powiązane ze sobą i z głównym wątkiem fabularnym;
każde miasto w grze będzie miało swoją małą ekonomię, którą będziemy mogli rozłożyć na łopatki;
w Skyrim strażnicy nadal będą patrolować ulice, ale nie będą tak potężni, jak w Oblivionie. Nagrody za nasze głowy nie będą obowiązywać już na terenie całego świata. Jeśli zabijemy kogoś w punkcie A, strażnicy z punktu B nas nie aresztują;
w grze nagrano ponad 60 tysięcy linii dialogowych i zatrudniono więcej aktorów niż w przypadku Obliviona i Fallouta 3;
pojawi się kilka możliwości podróżowania. Powrócą konie, które teraz będą prowadzić się bardziej naturalnie. W grze znajdzie się również system szybkiego przemieszczania się znany z Morrowinda – powozy będą mogły nas podrzucić do największych lokacji w Skyrimie już od początku zabawy. Pojawi się także system szybkiego transportu z Obliviona, ale będzie on dostępny tylko dla lokacji już odkrytych.
Redaktor
Wpisów17556
Obserwujących0
Dyskusja
Dodaj komentarz
Najlepsze
Najnowsze
Najstarsze
- Dodaj komentarz
- Najlepsze
- Najnowsze
- Najstarsze