The Elder Scrolls V: Skyrim – w pierwszych DLC zwiedzimy lokacje z Morrowinda i Obliviona?

Niejaki Jesse podróżując po dostępnym w The Elder Scrolls V: Skyrim kontynencie odkrył w pobliżu Riften (prawy dolny róg mapy świata) ścieżkę prowadzącą do kamiennej bramy i niewidzialnej ściany uniemożliwiającej dalszą wędrówkę. Dzięki kodom wpisywanym w konsoli poleceń zdołał on jednak przedostać się na drugą stronę, odkrywając wyspy Vvardenfell i Solstheim – na nich toczyła się akcja The Elder Scrolls III: Morrowind i rozszerzenia Bloodmoon. Tekstury tych lokacji w „piątce” są w mniejszej rozdzielczości, co sugeruje, że prace nad nimi nie zostały jeszcze ukończone.
Ale to nie wszystko. Jesse dostrzegł bowiem także centralną część graniczącego od południa ze Skyrim regionu Cyrodiil. Zwiedzaliśmy go w The Elder Scrolls IV: Oblivion.
Oczywiście obecność wspomnianych lokacji może być zwykłym żartem twórców Skyrima – tzw. easter eggiem. Niewykluczone jednak, że Bethesda zamierza osadzić akcję dwóch pierwszych rozszerzeń do gry w regionach znanych z trzeciej i czwartej części i umieściła ich roboczą wersję w podstawowej wersji produkcji. Po co? By gracze nie musieli pobierać kilkugigabajtowych dodatków DLC.
Czytaj dalej
-
Call of Duty: Black Ops 7 nie ogląda się na Battlefielda...
-
Według Andrzeja Sapkowskiego szkoły wiedźmińskie powstały przez pomyłkę. „Są kompletnie...
-
Remake Silent Hilla w pełnej produkcji. Bloober Team ma ręce pełne...
-
Premiera Terminator 2D: No Fate opóźniona. Powodem problemy z zawartością edycji...
57 odpowiedzi do “The Elder Scrolls V: Skyrim – w pierwszych DLC zwiedzimy lokacje z Morrowinda i Obliviona?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
A z tego co ja dobrze pamiętam w oblivionie też można było wyjść za granice mapy i biec sobie dalej i również jak w tym przypadku widać było jedynie kształt i teksturę terenu… więc nie rozumie skąd ten zachwyt i całe poruszenie…|http:www.youtube.com/watch?v=Dd5KcFi5hnw&feature=related
z tego co przeczytałem w księgach w skyrim czerwona góra eksplodowała a morrowind został napadnięty przez Argonianów. wiec jest to świetny materiał na DLC
Te tereny istnieją dlatego, że tworząc ukształtowanie terenu do gry autorzy korzystają z tak zwanych Heightmaps, które najprawdopodobniej przedstawiają całe Tamriel (bądź bardzo dużą jego część)… Tak było też w Oblivionie… ba. Tak było też w Falloucie 3 i w Falloucie New Vegas… nihil novi sub sole. Choć szkoda. Fajnie byłoby zwiedzić trochę cesarstwa i natłuc paru Thalmorczyków nawracających cyrodilliańczyków na jedyny słuszny punkt widzenia…
Fajnie…..
zna ktos kod zeby wylaczyc niewidzialne granice
assdwQWe
Misiek1205-wciskasz tylde i wpisujesz tcl