The Medium: Gameplay z nowego horroru Bloober Team [WIDEO]
![The Medium: Gameplay z nowego horroru Bloober Team [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/5c0a48c0-4b53-46d9-9a39-9ff8afe881a5.jpeg)
Microsoft naprawdę wierzy w krakowskie studio. Rok temu gigant postawił w końcu na Blair Witch, poświęcając podczas swoich pokazów grze sporo miejsca, teraz podobnie jest z The Medium – nowy projekt Blooberów jest jednak o wiele większy i bardziej ambitny.
W grze wcielamy się w tytułowe medium próbujące rozwikłać zagadkę stojącą za wydarzeniami w tajemniczym opuszczonym hotelu. Nasze zdolności pozwalają nam spoglądać pod powłokę rzeczywistości, dzięki czemu dostrzegamy inny, znacznie mniej przyjazny wymiar duchowy. Stąd – i to jest najbardziej rozpoznawalna cecha The Medium – grać będziemy równolegle w dwóch światach (akcentować ma to zresztą „podwójna ścieżka dźwiękową”, za którą odpowiadają Akira Yamaoki i Arkadiusz Reikowski). W ruchu wygląda to dość oryginalnie, ale faktycznie pozwoli to chyba na ciekawe eksperymenty z zagadkami.
Podczas wczorajszej konferencji Microsoftu obejrzeć mogliśmy zwiastun prezentujący jedynie fragmenty samej rozgrywki. Dużo więcej kryje się w wypuszczonym nieco później wideo ukazującym właściwą zabawę.
The Medium na pecety i Xboksa Series X trafi w okresie świątecznym. O grze możecie przeczytać w obecnym numerze CD-Action.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “The Medium: Gameplay z nowego horroru Bloober Team [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zabawa na podzielonym ekranie w pojedynkę? Brzmi intrygująco.
Trochę mnie śmieszą scenariusze typu:|- O nie, to Ważne Urządzenie Elektryczne jest odcięte od prądu!|- Nie martw się, użyję mojej Elektrycznej Mocy żeby je naładować!||- Hura, już działa!|Przecież oczywiście każde urządzenie elektryczne, które zostało odcięte od swojego źródła zasilania ma w sobie ukryty akumulator czy inne baterie, które można bez problemu naładować kompletnie randomowym piorunem kulistym.
Ale prócz tego zapowiada się bardzo ciekawie 🙂
Ostatnie 20 sekund gameplayu – dlaczego te oczy są takie „martwe” i nienaturalne? Słabo to wygląda. |Poza tym, PONAD dwudziestoletni Soul Reaver załatwił kwestię alternatywnych wymiarów zdecydowanie lepiej ;).
Nie wiem czy mi pasuje takie granie w podzielonym ekranie, myślę że dużo lepiej i bardziej klimatycznie byłoby po prostu swobodne przełączanie między światami. Czas pokaże