The Secret World: Pierwsze informacje o modelu płatności

Na oficjalnym forum The Secret World Oliver Kunz, starszy community manager w Funcomie, poinformował, że sieciówka oparta będzie na tradycyjnym modelu opłacanej co miesiąc subskrypcji. Ponadto pojawią się też mikropłatności, za które będziemy płacić w dostępnym z poziomu rozgrywki sklepie.
Kunz zaznacza jednak, że znajdą się w nim tylko rzeczy, które nie będą miały bezpośredniego wpływu na zabawę. Gracze będą mogli więc kupić wyłącznie przedmioty, dzięki którym dostosują swojego bohatera do własnych potrzeb – w tym ciuchy dla kierowanej postaci. Twórcy The Secret World nie chcą dopuścić do sytuacji, w której wydająca dodatkowe pieniądze osoba będzie miała przewagę nad niepłacącymi. Według Kunza, w grze mają liczyć się umiejętności, a nie zasobność portfela.
Więcej informacji o modelu biznesowym sieciówki mamy poznać wkrótce – na razie wciąż nie podjęto jeszcze decyzji wpływających na jego ostateczny kształt.
Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “The Secret World: Pierwsze informacje o modelu płatności”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Przedstawiciele Funcomu ujawnili pierwsze informacje dotyczące modelu biznesowego, na którym opierać się będzie powstające The Secret World. Gra zarabiać będzie na abonamencie oraz… mikropłatnościach.
Dziękuję. Jednym z powodów dla których chciałem kupić tę grę, była możliwość wykreowania własnej postaci. Jeśli jednak to ma wyglądać coś w stylu „nowie ciuchy w item shopie”, a ja mam latać w szmatach [bo do kupienia z kasę w grze będą inne szmaty] z początkowej fazy gry, to dziękuję.
Inspiracją dla twórców pewnie było EVE Online.
TSW skończy jak Conna z modelem f2p po roku i wtedy zagram. Dobrze, że już teraz sklep zrobili.
Czyli jedyny tak naprawdę ciekawy element tej gry będzie dodatkowo płątny. Podziękuję.
„Według Kunza, w grze mają liczyć się umiejętności, a nie zasobność portfela.” takie myślenie przydałoby się twórcą APB Reloaded
poczekam na model f2p tak jak Wcogram i wtedy zobaczymy czy fabuła daje rade. Abonament + mikropłatności…pfff…szczerze mówiąc czegoś takiego się nie spodziewałem
Funcom…? AAAaaa, to ci co zrobili niby WoW killera a musieli się przenieść na F2P, zapomniaaałem…
Abonament i mikropłatności naraz ? – ja podziękuje… Jak dla mnie mmo powinno opierać się na keyach + abonament (jak WoW), lub keye + mikropłatności.
lol ale jedziecie po funcomie, fakt świat conana może nie jest tak ciekawy jak chodź by świat wowa czy innych topowych MMO, ale mam szczerą nadzieje. że ta gra odbije się z hukiem po tej przez was zwanej „klapie AOC”
im większa konkurencja tym twórcy bardziej starają się udoskonalić swoje dziecko aby zachęcic innych do gry, a rynek MMO(nie mówie o typowych gównach jak metin tylko o prawdziwych MMO) jest zdominowany przez bodajże 3/4 dobre gry, za mało by wybierać co kto lubi.
A graliście choć trochę dłużej w AoC? Zagrajcie sobie teraz. Macie go w całości FTP więc możecie sobie nawet nabić poziom postaci do 80lvl. I jak nabijecie to dopiero w tedy ocenicie. A nie idźcie z tłumem który wykrzykuje NIE, nie, nie…! Bo też jest spora liczba osób (przeważnie starsi), że np. wow jest za bardzo cukierkowy. No tak dla niektórych jest to zaleta, tak samo jak dla niektórych brutalny i krwawy świat jest zaletą a dla niektórych wręcz przeciwnie. Oficjalnie i tak GW2 zdominuje wszystkie MMO!
Co do GW2 to powstrzymałbym tą radość. Miliardy MMO miały już zdetronizować WoW’a, być najlepszym MMO na świecie i w najbliższej okolicy, i były najlepsze, na screenach, w opowieściach twórców, po premierze też był wielki bum, po czym owe gry stawały sobie na uboczu porzucone przez developerów którzy byli zajęci karmieniem graczy nową porcją „mega grywalności” w kolejnym MMO.
@AoS|No nie wiem. Guild Wars pierwsze było bardzo dobrą grą i nadal ma wielu fanów, którzy wciąż grają. Jeśli GW 2 będzie lepsze i się przyjmie to może położyć przestarzałego już Wowa. Dlatego też życzę tej grze, jak najlepiej.