The Surge: Jeśli chcesz lepszy loot, to go sobie ze mnie wytnij [WIDEO]
Nowa gra twórców Lords of the Fallen ma sprytny pomysł na manipulowanie dropami. By zdobyć konkretny przedmiot, trzeba będzie odrąbać konkretną kończynę wroga.
Pomysł jest prosty: albo gracz będzie celował w odsłonięte części ciała przeciwników i kończył walki błyskawicznie, albo podejmował ryzyko i atakował chronione ciężką zbroją kończynę aż do momentu, gdy ją odrąbie i zdobędzie lepszy loot. Premiera The Surge na PC, PS4 i XBO już 16 maja. Co sądzimy o grze, dowiecie się w CDA 06/2017, w którym znajdziecie beta-test.
Czytaj dalej
-
Twórcy Dead Island 2 zrezygnowali z Denuvo. Piraci coraz częściej...
-
Czy nowy dodatek do Kingdom Come: Deliverance 2 dorównuje wielkością rozszerzeniom...
-
W Warhammer 40,000: Boltgun 2 zagramy Siostrą Bitwy. Ujawniono drugą...
-
Czuliście, że wasze strzały w Battlefieldzie 6 nie trafiały wrogów? Twórcy gry...
12 odpowiedzi do “The Surge: Jeśli chcesz lepszy loot, to go sobie ze mnie wytnij [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Toż to prawdziwa rewolucja! Jestem w szoku! To rozwiązanie odmieni świat gamemingu na zawsze… Od dziś by z pająka wypadł złoty miecz trzeba obciąć mu nogę…..
W Metal Gear Rising cos takiego już było, trzeba było odcinać niektóre kończyny aby zyskać coś dodatkowego.
fajność
Nie wiem skąd ten sarkazm. Chyba ostatnią grą i to z zupełnie innego gatunku gdzie loot zgadzał się z wyposażeniem wroga to był Titan Quest. PS. Oczywiście nie liczę zbierania broni w strzelankach.
Niby pomysł spoko, ale trochę to jednak nielogiczne. Skoro wróg jest i tak martwy, to co za problem zdjąć z niego to, co się chce?
Pomysł spoko, tylko czy przy zdobywaniu hełmu nie łatwiej było by go zdjąć z głowy przytrzymywanej przez resztę ciała?
I przypomniały mi się koszmary z Valkyrie Profile: Silmeria i próby odcięcia odpowiednich fragmentów przeciwników.
Idiotyczne. Skoro przeciwnik nie żyje, to jaką różnicę sprawia to, że odrąbaliśmy mu podczas walki jakąś część ciała, czy nie?
@Zdzichsiu, idiotyczne, w innych grach (poza nielicznymi wyjątkami) też nie można rozebrać pokonanego wroga do zera mimo że jest martwy!
Nie lubię takich łażących transformersów. Przerost formy dlatego ja dziękuję za ten tytuł i go omijam
@Zdzichsiu „albo gracz będzie celował w odsłonięte części ciała przeciwników i kończył walki błyskawicznie, albo podejmował ryzyko i atakował chronione ciężką zbroją kończynę aż do momentu, gdy ją odrąbie i zdobędzie lepszy loot”
czyli coś jak w Valkyrie Profile 2: Silmeria z PS2, dlatego bylo cieżko o niektóre przedmioty