13.10.2011
Często komentowane 26 Komentarze

Tim Cain, twórca Fallouta, w studiu Obsidian Entertainment

Tim Cain, twórca Fallouta, w studiu Obsidian Entertainment
Studio Obsidian Entertainment zyskało nowego, bardzo ważnego pracownika. Do ekipy odpowiedzialnej za Fallouta: New Vegas dołączył bowiem Tim Cain, jeden z głównych twórców pierwszego Fallouta wydanego w 1997 roku.

Na profilu Caina na Facebooku pojawiła się informacja, ze pracuje on teraz jako starszy programista w Obsidian Entertainment. Została ona potwierdzona w CV developera w serwisie LinkedIn.

Tim Cain to jedna z kluczowych osób stojąca za pierwszym Falloutem stworzonym przez Black Isle, był też współzałożycielem Troiki. Od 2005 roku pracował w studiu Carbine nad WildStarem.

Nie wiadomo, jakim dokładnie projektem zajmie się w Obsidian Entertainment, ale podejrzewamy, że może nim być kolejna część postapokaliptycznej serii. Warto zaznaczyć, że w ekipie znajdują inni czołowi pracownicy Black IsleFeargus Urguhart oraz Chris Jones, a także Chris AvelloneInterplaya.

26 odpowiedzi do “Tim Cain, twórca Fallouta, w studiu Obsidian Entertainment”

  1. Studio Obsidian Entertainment zyskało nowego, bardzo ważnego pracownika. Do ekipy odpowiedzialnej za Fallouta: New Vegas dołączył bowiem Tim Cain, jeden z głównych twórców pierwszego Fallouta wydanego w 1997 roku.

  2. Czy to nie jego twarz jest czasem w duzej wersji ikonki z gry Fallout?

  3. Owszem, jego. Jeśli dobrze pamiętam to po przejściu gry jego twarz zastępuje pip boya jako ikona.

  4. Jego twarz zastępuje nawet ikonę Fallouta przy wyświetlaniu miniatur na pulpicie 😉

  5. Aż się uśmiechnąłem na tę wieść 🙂 . Do roboty Tim, zrób nam parę dobrych Falloutów 😉 .

  6. @sciass: Nie, jego twarz jest ikona jak wlaczysz duze ikony.Ale w kolejnego Fallouta juz teraz nie wierze. Najpierw Bethy musi znowu pokazac, ze nie wie o co chodzi robiac Fallout 3 2 (choc pewnie go nazwa Fallout 4). i dopiero po ich parodii Fallouta dadza go w dobre rece.Chyba ze gdzies tam u nich ktos znalazl mozg i zauwazyl, jak bardzo nie potrafia robic RPGow (bo jak dla mnie The Elder Scrolls blizej do Hack’n’Slashy niz RPG) i juz oddali serie Fallout w dobre rece (zeby tak bylo, zeby tak bylo).

  7. każdy artysta się kiedyś wypala… mam nadzieję, że On ma jeszcze kilka świeżych pomysłów…

  8. @bohater8: TES są hack’n’slash? Co Ty do jasnej anielki opowiadasz… Fakt nie ma wyborów moralnych i … Właściwie to tylko wyborów nie ma. Poza tym to najfajniejesze cRPG jakie powstają. A Fallout moim zdaniem zostanie w produkcji Obsidiana. Bethesda zostanie przy swoim Tamriel.

  9. Super. 🙂 No i w końcu się dowiedziałem kto mnie straszył po nocach tą ikonką. 😀

  10. Obsidian staje się w coraz większym stopniu Realem świata gier cRPG – same gwiazdy wielkiego formatu, które potrafią robić absolutnie niewyobrażalne rzeczy, tylko współpraca często wychodzi im znacznie gorzej (vide bugi, bez których gry Obsi po prostu nie występują w naturze).|Czekam z OGROMNĄ niecierpliwością na ich nowe projekty. : )

  11. TES hack’n’slashami? Nie spodziewałem się, że w komentarzach do poważnych newsów takie komedie będą 😀

  12. Może odbiją się od dna i zrobią prawdziwie dobrego rpga

  13. @Wcogram Taa, taki Fallout NV to rzeczywiście dno…

  14. @Vantage – zupełnie inny poziom; TES to sandboxy. Wieśminy nie.

  15. Ja tam bym chciał remake pierwszego i drugiego fallouta. W tych 2 grach jedyne co mnie odstraszyło to walka (szczególnie z wieloma wrogami).

  16. @Rankin I to czy świat gry jest otwarty czy pół-otwarty decyduje o tym czy gra jest hack’n’slash? Co to ma do rzeczy?

  17. Grom ze swiata TES JAK DLA MNIE znacznie blizej do Diablo niz do Fallouta, Baldurs Gate’a czy Dragon Age: Origins. Malo wyborow, questy w wiekszosci jednotorowe i wykonywalne w jeden sposob, walka w ktorej wieksze znaczenie maja umiejetnosci gracza niz umiejetnosci postaci to cechy, ktore gre H’n’S’uja i odRPGowuja.|TES nie jest seria H’n’S, ale do prawdziwegoRPG tez jeszcze troche brakuje.

  18. Eh Black Isle Studios to było najlepsze studio robiące cRPG, niestety zniszczyła je konsolizacja, Feargus wzmacnia swoją ekipe i mam cichą nadzieję, że ujrzymy jeszcze kiedyś kolejną grę w Wieloświecie

  19. Hell yeah. Czuję, że Fallout 4 będzie jeszcze lepszy od NV 🙂 Aż się nie mogę doczekać. @Pierog321, zawsze możesz złapać za GECKa i samemu spróbować zrobić taki remake

  20. Idac tokiem rozumowania bohater8 to prawdziwe RPG to sa tylko karcianki. Fallout 3 i NV to moze nie byly idealy ale to naprawde swietne gry – biorac pod uwage calkowita zmiane konwencji to wyszlo rewelacyjnie. nie oszukujmy sie, dzisiaj nie kazdy ma czas sleczec 200 godzin czytajac wszystkie dialogi – gracze juz troche podrosli a tworcy tez 😉

  21. Dopiero teraz o tym piszecie 🙁

  22. A co za różnica, czy teraz, czy tydzień temu?

  23. @Vantage: Coz, jezeli od cRPGa oczekujesz historii, dialogow i wyborow fabularnych, to seria TES nie jest specjalnie godna uwagi, gdyz tego tam brakuje. Ale jak cRPG to machanie mieczem/rzucanie fireballi, to tak, tego seria TES zapewnia pod dostatkiem.|@Gooch: Jak ktos nie ma czasu na czytanie dialogow przez 200 godzin, to niech idzie grac w strzelanki/slashery, akcji tam pod dostatkiem. |NV to swietna gra, ktora udowodnila, ze da sie zrobic Fallouta w 3D – bethy to nie wyszlo w FO3.

  24. @bohater8 Taa, ale wczucie się w wykreowaną postać to WCALE nie jest cecha rpg. Już wole dobrą immersje niż te wszystkie wielkie i cudowne wybory o których zapominam najczęściej po 2 minutach i nie odnoszę nawet ich konsekwencji poza jakimś dialogiem. Idąc twoim tokiem rozumowania Wiedźmin absolutnie nie jest rpg, bo w końcu walka nie jest tylko zlepkiem statystyk, ale czekaj… w grze były wybory moralne, dobra fabuła i dialogi! No patrz, co to może być?

  25. Jakoś tak cieplej na sercu mi się zrobiło…

  26. Ciekawe ile będziemy czekać na nowego Fallouta… do 21.12.2012r?

Dodaj komentarz