Tom Clancy´s Ghost Recon: Wildlands – Była premiera, są porównania różnych wersji [WIDEO]
Porównania zostały przygotowane przez Candyland, a na początek PC vs XBO vs PS4:
Największa różnica kryje się jednak nie w cieniach czy jakości tekstur (które są widoczne, ale nie wpływają aż tak na wrażenia z gry, podobnie jak fakt, że XBO to 900p, a nie 1080p jak na PS4 czy PC), a w fps-ach: na konsolach jest ich maksymalnie 30, podczas gdy na PC zależy to tylko od wybranego poziomu detali i dostępnej mocy obliczeniowej.
Drugie wideo pozwala natomiast zobaczyć, jak ma się wersja PS4 do PS4 Pro:
Wnioski? Jeśli chodzi o wygląd, Pro jest nieco lepsze (Ghost Recon Wildlands na Pro działa w 1440p, a na zwykłej PS4 w 1080p), ale różnice są minimalne. Także jeśli chodzi o fps-y, bo w obu przypadkach mamy ich 30 (w trakcie testów beta Pro było nieco lepsze, ale zwykłe PS4 także dawało sobie bardzo dobrze radę).

Czy jakiś posiadacz wersji PC może powiedzieć jak optymalizacja? W becie to był żart, podobno nawet na gtx 1080 były spadki fps.
Przy ustawieniach ultra 60 klatek tak w miarę stałe są tylko przy chodzeniu. W trakcie jazdy lub czasami przy kraksach lub mocniejszych strzelaninach klatki potrafią spadać nawet do 30. No i ciągłe niedoczytywanie się tekstur podłoża wciąż jest normą.
„które są widoczne, ale nie wpływają aż tak na wrażenia z gry, podobnie jak fakt, że XBO to 900p, a nie 1080p jak na PS4 czy PC” Hahahahaha Kisiel teksturowy nie wpływa na wrażenia z gry, w dodatku gry AAA 2017 PS4&XBO=minimum PS4Pro=medium (może) PC=maks. Konsole czas na złomowisko.
Wrzućcie jeszcze filmik porównujący wersję pokazywaną na E3 a wydaną. Tym razem to obecna wersja jest ładniejsza od tej z E3 🙂