Torchlight II: Nowe informacje o co-opie, kampanii i innych
Na pytanie o ewentualne zmiany – w stosunku do trybu dla jednego gracza – w trybie co-op przez sieć, Schaefer odpowiedział:
Oczywiście, będą umiejętności i inne rzeczy zaprojektowane specjalnie pod rozgrywkę z innymi osobami i wprowadzimy tyle fajnych rzeczy, ile jesteśmy w stanie, jednak nie sądzę, abyśmy poszukiwali rewolucyjnego modelu rozgrywki wieloosobowej.
Nie wiadomo też dokładnie, jaka będzie maksymalna liczba graczy współpracujących ze sobą na jednej mapie.
Nie ustaliliśmy jeszcze ostatecznego rozmiaru drużyny. Patrząc na wewnętrzne testy myślę, że 1-4 graczy to rozsądny wybór. Nie ma technologicznej bariery, która nie pozwoliłaby zwiększyć limitu, jednak kiedy masz ekipę, powiedzmy, ośmiu graczy, zaczyna się robić zbyt tłoczno. Jest możliwym posiadanie jednej czwórki w późniejszym etapie gry, a drugiej na samym jej początku, technicznie jest to ta sama sesja i po prostu się nie widzicie. To działa dobrze. Pytanie, ilu graczy może brać udział w jednej sesji. Prawdopodobnie między czterema a ośmioma.
Nie zabrakło również pytania o kampanię.
Mamy zauważalnie więcej zawartości, niż w pierwszym Torchlight. Jest sporo miast, rozległe tereny i wiele, wiele lochów.
Schaefer opisał też zasady PvP, czyli walki pomiędzy graczami.
Prawdopodobnie uruchomimy tryb PvP stworzony głównie po to, by dawać frajdę. Nie zamierzamy spędzić specjalnie dużo czasu na balansie postaci [śmiech] lub opracowywaniu specjalnych gier. Chcemy, by PvP było po prostu miejscem, w którym sprawdzisz, czy Twoja postać jest mocniejsza od postaci kolegi.
Ostatnim z poruszanych głównych zagadnień były klasy, jakie pojawią się w Torchlight II.
Mamy cztery nowe klasy, nie można zaś będzie grać starymi. Stare klasy pozostaną w grze jako postacie niezależne i element świata gry […] Ujawniliśmy już Railmana, który będzie pełnił funkcję tanka z umiejętnościami inżyniera […] Innym jest Outlander – typ wędrownego maga walczącego na dystans […] Pozostałe dwie postacie wypełnią brakujące luki.
Pozostaje jedynie pytanie – kiedy premiera?
Powiedzmy, że kwiecień lub maj. Jesteśmy twórcami gier, którzy podają przybliżony termin, więc przyjmijcie go z dystansem.
Nic dodać, nic ująć.
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Torchlight II: Nowe informacje o co-opie, kampanii i innych”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Oby więcej takich gier.
Orientuje się ktoś czy będą polskie napisy ?
Jedynka była świetna, dwójka będzie jeszcze lepsza.
Zakupiłem torchlight ostatnio w promocji na steamie i muszę przyznać, że gra się całkiem przyjemnie, aczkolwiek dobiłem postacią bodajże do 18 lvl i dalej mi się odechciało, gra jest fajna, ale tak na godzinkę raz na 2-3 dni. Dwójka może okazać się jeszcze lepsza, jednak myślę, że pozycja diablo 3 jest nie do ruszenia. Po prostu diablo to marka którą wszyscy znają i kochają. I tak jak w przypadku nowego starcrafta buło dużo wątpliwości, które w rezultacie okazały się błahe.
chętnie bym pograł, ale w głowie ciągle ta myśl „niedługo diablo 3 wyjdzie” myślę, że to zabije w moich oczach tą produkcję, w szczególności jeśli w najnowszy twór Blizzarda pogramy w tym roku.
Jedno pytania: będzie wydanie pudełkowe? Czy tylko cyfrowo? A jeśli będzie w klasyczny sposób dystrybuowane, to od razu po premierze, czy przyjdzie mi czekać tak jak z jedynką?
Prawdopodobnie będzie na steamie, a jak z pudełkową to nie wiem 😛 |Ja kupię, ale to jeszcze zależy od ceny.|Diablo III pozdycja obowiązkowa, ale jak torchlight 2 będzie koło maja, a diablo 3 listopad – grudzień to myślę, że warto do premiery d3 pograć w t2 😛
Świetnie, oby cena nie była zaporowa. Na steam’ie pewnie nie będzie taniej niż 20EURO.|A to by oznaczało, iż nasza pudełkowa wersja wyjdzie taniej. No chyba że 'promo day’ w dniu premiery 😉
Skoro Torchlight II to lepsza jedynka z co-opem, to Steam w dniu premiery nie będzie wyrabiać z zamówieniami.
PvP? Kwiecień/maj?! Wiem, wiem, obie te kwestie nie są do końca pewne, ale… DAWAĆ MI TU TORCHA II!!!
sequ – masz racje, torchlight 2 już teraz ma pewny sukces. Pewnie kupi go większość osób która kupiła jedynkę + inni. Możliwe, że nawet piraci się skuszą z względu na co-op
Podobno Torchlight ma wyjsc na 360, wiec prosze o dodanie znaczka „X360” na samej gorze.